Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,488,283 views

Bio

Posts: 4,429

#1521 • • Bio The Bullies / Pinky

*Mystic*:
Hmm...mä en nyt saa selkoa tosta Napista...Mikä sen pointti on?? Klikkaillaanko sitä vaan ja katsotaan kuka jaksaa tuhlata eniten aikaansa siihen,vai...? Voisko joku selventää mulle sen tarkoitusta=) Kiitos!



kyllä..

sitä vaan juuri klikkaillaan ja siihen jää koukkuun.. joskus kun sitä kokeili.. niin.
mut rajansa tietty kaikella
sapeli

Posts: 11,768

#1522 • • sapeli jokukukamikä?

*Mystic*:
Hmm...mä en nyt saa selkoa tosta Napista...Mikä sen pointti on?? Klikkaillaanko sitä vaan ja katsotaan kuka jaksaa tuhlata eniten aikaansa siihen,vai...? Voisko joku selventää mulle sen tarkoitusta=) Kiitos!



Ai sä et oo kuullu? Siis niitä nappeja painelemalla sun skenepisteet nousee! *joo* *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Displacer

Posts: 1,828

#1523 • • Displacer

klubbero:
juu ei tajuu/osaa Irccaamista, eli et miten pääsis klubituksen Irciin ja pitääkö lataa jotain ohjelmii tms? ohjeita kiitos?? ;)



http://www.irkki.org/irkkiin/
>MyStiK

Posts: 52

#1524 • • >MyStiK + I love Drakoshu +
OK! Kiitos Biolle ja Sapelille, johan mysteri ratkaistiin... *hih**iloinen*

--
never mind about others opinion, stay as you are

innae

Posts: 1,377

#1525 • • innae PaskaJätkä
Ruskettuuko yöllä?
Sillä vaikka on pilvistä niin pilvien läpi pääsee uv-säteilyä ja iho ruskettuu, mutta miten on yöllä? Onko se niin vähäistä ettei se rusketa vai häh?

--
PaskaJätkä

nomic

Posts: 4,120

#1526 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

innae:
Ruskettuuko yöllä?
Sillä vaikka on pilvistä niin pilvien läpi pääsee uv-säteilyä ja iho ruskettuu, mutta miten on yöllä? Onko se niin vähäistä ettei se rusketa vai häh?


eikös yöllä aurinko ole toisella puolella? :)
ja käsittääkseni uv-säteily tulee auringosta .. tai jostain... :D
tai jos ei muuta niin sitten ei muuta kuin testaamaan, testissä et menetä mitään, hyvällä tuurilla tulet kipeäksi ja saat saikkua töistä :)
remotion

Posts: 5,283

#1528 • • remotion nostatus guru

caitlin:
mikä on kiksu?



ennen ns. kikkeli trance, eli radio/MTV dance/trance. Nykyään perus nimitys koko trance genrelle.
(kunnes joku seuraavassa postissa toisin väittää)...*hymy*
Sinza

Posts: 2,227

#1529 • • Sinza
Onks jollakulla nyt perusteltua tietoa ruskettuuko lasin läpi vai ei?! Mä oon ollu siinä uskossa et ei rusketu, mutta kaverit väittää muuta *hmph*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Pätkis

Posts: 1,038

#1530 • • Pätkis Pikkis

Sinza:
Onks jollakulla nyt perusteltua tietoa ruskettuuko lasin läpi vai ei?! Mä oon ollu siinä uskossa et ei rusketu, mutta kaverit väittää muuta *hmph*.


Osa auringon säteistä suodattuu lasista, riippuen tietysti mistä lasista, ja pieni määrä pääsee läpi vaikuttamaan iholle. Täten iho ”ruskettuu” mutta ei kai kovin havaittavasti ainakaan lyhyessä ajassa. Luulisin *ding*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Sinza

Posts: 2,227

#1531 • • Sinza

Pygmi:
Täten iho ”ruskettuu” mutta ei kai kovin havaittavasti ainakaan lyhyessä ajassa. Luulisin *ding*


Kiitoksia tästä *nauru**joo*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

MaSari

Posts: 1,986

#1532 • • MaSari space jammer

Pygmi:
Osa auringon säteistä suodattuu lasista, riippuen tietysti mistä lasista, ja pieni määrä pääsee läpi vaikuttamaan iholle. Täten iho ”ruskettuu” mutta ei kai kovin havaittavasti ainakaan lyhyessä ajassa. Luulisin *ding*



Mä kerran paloin olkapäältä kun istuin Carrolsin ikkunan vieressä keskipäivällä *igor* Eli kai sellasia lasejakin on mitkä läpästää UV-valon *hahjust*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Pätkis

Posts: 1,038

#1533 • • Pätkis Pikkis

MaSari:
---
Pygmi:
Osa auringon säteistä suodattuu lasista, riippuen tietysti mistä lasista, ja pieni määrä pääsee läpi vaikuttamaan iholle. Täten iho ”ruskettuu” mutta ei kai kovin havaittavasti ainakaan lyhyessä ajassa. Luulisin *ding*
---
Mä kerran paloin olkapäältä kun istuin Carrolsin ikkunan vieressä keskipäivällä *igor* Eli kai sellasia lasejakin on mitkä läpästää UV-valon *hahjust*


AUH! jjj-joo, ei pidä luottaa muhun liikaa.. saattaap kärventyä tyystin *iihhih*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

S-T

Posts: 1,195

#1534 • • S-T Pieni

Sinza:
Onks jollakulla nyt perusteltua tietoa ruskettuuko lasin läpi vai ei?! Mä oon ollu siinä uskossa et ei rusketu, mutta kaverit väittää muuta *hmph*.



Riippunee lasista. Lasiakin nimittäin on montaa erilaista kemialliselta koostumukseltaan - en yhtään ihmettelisi, jos joku niistä päästäisi enemmän UV-säteitä läpi kuin toinen...

--
Pieni on kaunista.

sapeli

Posts: 11,768

#1535 • • sapeli jokukukamikä?

Sinza:
Onks jollakulla nyt perusteltua tietoa ruskettuuko lasin läpi vai ei?! Mä oon ollu siinä uskossa et ei rusketu, mutta kaverit väittää muuta *hmph*.



Mun kemiaa opiskellut kaverini sanoi että ikkunan läpi voi iho palaa, muttei ruskettua - nää kaks yleensä liitetään toisiinsa mutta siinä on kuulemma eri reaktioista kyse (koska voihan ihminen oikein suojattuna ruskettua palamatta). Kovia perusteluja mulla ei ole, mutta luotan asiaa tutkineeseen kaveriini tässä asiassa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

blade

Posts: 484

#1536 • • blade Otus.
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista ”kuppia” mihin se sulava mehu valuisi? Nyt on aina sormet siinä mehussa *heiii*

--
Energy.

sapeli

Posts: 11,768

#1537 • • sapeli jokukukamikä?

blade:
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista ”kuppia” mihin se sulava mehu valuisi? Nyt on aina sormet siinä mehussa *heiii*



Suunnittelijan mielestä on selkeästi ollut kivaa että sormet maistuu hyvältä sitten kun mehujää itse on syöty *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Karski

Posts: 6,049

#1538 • • Karski Pomon kätyri

blade:
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista ”kuppia” mihin se sulava mehu valuisi? Nyt on aina sormet siinä mehussa *heiii*



Onhan sellanen keksitty ja ton mallisia tikkuja
on kokeiltukin, mutta loppujen lopuks ei oo kovin
kustannustehokas ratkaisu.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

kiiki

Posts: 491

#1539 • • kiiki hankala

blade:
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista ”kuppia” mihin se sulava mehu valuisi? Nyt on aina sormet siinä mehussa *heiii*



pitää selkeesti syödä nopeemmin ettei kerkee sulaa! *nauru**slurps*
blade

Posts: 484

#1540 • • blade Otus.

Tres:
---
blade:
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista ”kuppia” mihin se sulava mehu valuisi? Nyt on aina sormet siinä mehussa *heiii*

---


Onhan sellanen keksitty ja ton mallisia tikkuja
on kokeiltukin, mutta loppujen lopuks ei oo kovin
kustannustehokas ratkaisu.



Loistavaa. *aplodit*
Itse voisin kyllä sen 5c. per jäätelö maksaa lisää helposti. Mutta tuskin mun takia niitä otetaan uudestaan tuotantoon*iloinen*

--
Energy.