Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,487,996 views

sapeli

Posts: 11,768

#1501 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
Minkä takia ihmisten pitää liioitella niin monessa asiassa? Haluavatko he vain hyväksyntää?*ding*



Ihmiset on ihmisiä... Ei kai meistä paljoa muuta perimmäistä totuutta voi sanoa...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

S-T

Posts: 1,195

#1502 • • S-T Pieni

innae:
Minkä takia ihmisten pitää liioitella niin monessa asiassa? Haluavatko he vain hyväksyntää?*ding*


Kaikki me liioitellaan tavalla tai toisella joskus saadaksemme hyväksyntää, jotkut vaan osaa valehdella huonommin kuin toiset *pahis*

--
Pieni on kaunista.

Greed

Posts: 178

#1503 • • Greed Esp`03
Jos täällä kerta tyhmiä saa kysellä, niin kuka se herra Endless Summer Partyissa oli kenellä oli se lemminkäisen työtakki päällä? =) Mietittii vaa kavereitten kanssa, ja yhteis ymmärrykseen ei päästy! Toinen kysymys, onko suomessa joku hyvä paikka mistä voi tilata levyjä, muukuin StreetBeat??

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1504 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
miten väkevää alkoholijuoman on oltava, että se poistaa nestettä enemmän elimistöstä kun sitä tilavuutena saa? itse siideriä juodessa tulee aina ajateltua, että kun tää on niin laimeeta etten mä mitään vettä tartte... *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

TeppoPerkele

Posts: 87

#1505 • • TeppoPerkele Kumikameli
Hmmm... Miksi ihmiset näyttävät rannettaan kun kysyvät paljonko kello on, mutta eivät osoita persettään tiedustellessaan vessaa???*ding*

--
<--- With Every Beautiful Note....
I'm Where I Want To Be..... --->

Avatar
#1506 • • astaroth Guest

Avernian:
Jos poistais suomesta tyhmät ja kännissä tyhmät ihmiset, jäiskö ees kymmentä jäljelle?


Riippuu nyt vähän, mikä on tyhmän määritelmä. Jokaisella on kuitenkin oma käsitys tyhmänä olemisesta.

Itse ainakin voin lähteä Dumbass-landiaan muiden kanssa samoin tein sen sijaan, että jäisin tänne niiden muutaman ”viisaan” valopään kanssa.
innae

Posts: 1,377

#1507 • • innae PaskaJätkä
Miksi tulee paljon kirjoitusvirheitä(ainakin mulla)?
Miksi vaatteidenpesupulveri on valkoista?
Miksi jotkut laittavat hajuvettä niin paljon? Peittääkseen paskan hajun vai?

--
PaskaJätkä

sapeli

Posts: 11,768

#1508 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
Miksi jotkut laittavat hajuvettä niin paljon? Peittääkseen paskan hajun vai?



No näinhän se ainakin tapahtui ranskassa viimen parin vuosisadan aikana... Ei ollut muodikasta peseytyä, joten kaikki peitti hajut hajuvesillä. (Ja nyt päästän jonkun muun korjailemaan puutteelista historia-tietämystäni *hihu*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Karvinen

Posts: 699

#1509 • • Karvinen SekaiSin MariSta
tänä vuonna oli ilmeisesti karkausvuos joten jos joku synty 29.02.04 joka on vaan joka neljäs vuos niin millon sen synttäreitä juhlitaan uudestaan kun ens vuonna tollasta päivää ei oo... joka neljäsvuos vai? *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

JustinSan

Posts: 822

#1510 • • JustinSan Nullius in verba

Karvinen:
tänä vuonna oli ilmeisesti karkausvuos joten jos joku synty 29.02.04 joka on vaan joka neljäs vuos niin millon sen synttäreitä juhlitaan uudestaan kun ens vuonna tollasta päivää ei oo... joka neljäsvuos vai? *ding*



Teoriassa näin *iloinen* Muistaakseni joskus jossain oli juttua, että maailman nuori satavuotias on viettänyt vain 25 kertaa syntymäpäivää elämänsä aikana :)

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

klubbero

Posts: 209

#1512 • • klubbero
juu ei tajuu/osaa Irccaamista, eli et miten pääsis klubituksen Irciin ja pitääkö lataa jotain ohjelmii tms? ohjeita kiitos?? ;)
beatniqz

Posts: 155

#1513 • • beatniqz
ööö.... miksi kamikaze lentäjät käytti kypärää....? *ding*

--
huh, what the fuck just happened here... ?

innae

Posts: 1,377

#1514 • • innae PaskaJätkä
Minkä takia sitä tulee yleensä nalkutettua omalle rakkaalleen, vaikkei haluisikaan?
Itse ainakin puran kultiini vitutukseni ja väsymykseni, naisille ah niin tunnettuun tapaan, nalkuttamalla...

--
PaskaJätkä

stimbeh

Posts: 400

#1515 • • stimbeh Moriheimoreilee.

beatniqz:
ööö.... miksi kamikaze lentäjät käytti kypärää....? *ding*



Ettei tukka mene sekaisin. *hih*

--
Flow with the go.

Pätkis

Posts: 1,038

#1516 • • Pätkis Pikkis

TeppoPerkele:
Hmmm... Miksi ihmiset näyttävät rannettaan kun kysyvät paljonko kello on, mutta eivät osoita persettään tiedustellessaan vessaa???*ding*


*muhaha* good point.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Saara

Posts: 1,954

#1517 • • Saara #2970

innae:
Minkä takia sitä tulee yleensä nalkutettua omalle rakkaalleen, vaikkei haluisikaan?
Itse ainakin puran kultiini vitutukseni ja väsymykseni, naisille ah niin tunnettuun tapaan, nalkuttamalla...



Yleensä kiukunpurkaukset yms. tulee kohdistettua siihen henkilöön jonka kanssa viettää eniten aikaa.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

sapeli

Posts: 11,768

#1518 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
Minkä takia sitä tulee yleensä nalkutettua omalle rakkaalleen, vaikkei haluisikaan?
Itse ainakin puran kultiini vitutukseni ja väsymykseni, naisille ah niin tunnettuun tapaan, nalkuttamalla...



Niinhän se on että sitä tulee 'purkauduttua' sille ihmiselle joka todennäköisimmin ymmärtää että siitä silti oikeasti välittää... Jos jollekin hyvänpäiväntutulle alkaa pottuilemaan huonona päivänä niin se voi vetää siitä oikein kunnolla herneen nenään. Ja jollekihan niitä paineita pitää aina silloin tällöin purkaa...

Pitää vaan sit muistaa antaa vastapainoks jotain nannaa sille omalle rakkaalleen et se jaksaa... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#1519 • • sapeli jokukukamikä?

beatniqz:
ööö.... miksi kamikaze lentäjät käytti kypärää....? *ding*



Se on koolin näkönen *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

>MyStiK

Posts: 52

#1520 • • >MyStiK + I love Drakoshu +
Hmm...mä en nyt saa selkoa tosta Napista...Mikä sen pointti on?? Klikkaillaanko sitä vaan ja katsotaan kuka jaksaa tuhlata eniten aikaansa siihen,vai...? Voisko joku selventää mulle sen tarkoitusta=) Kiitos!

--
never mind about others opinion, stay as you are