Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,253 views

sapeli

Posts: 11,768

#1481 • • sapeli jokukukamikä?
Miksi on niin vaikeeta pistää kirja pois ja käydä nukkumaan? Se on vähän kuin katsois leffaa ja pistäis puolessa välissä stopin ja sanois ”jatketaan huomenna loppuun”... Mulle ainakin on todella vaikeeta, vaikka kappaleiden välissä pitäis taukoa, kun tietää että lisää asioita paljastuu ja ratkeaa joka sivulla... Ei sitä raaskis!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

blade

Posts: 484

#1482 • • blade Otus.

pia^^:
Mua on nyt mietittäny jo jonki aikaa... ku tiel on niit ajohidasteit (ne möykyt tiellä), voiks matalapohjanen auto jäädä niihin kiinni, onks niitten korkeudest joku säädös? *ding*



Voi ottaa pohjasta / pohjanosat kiinni... Siksi madalletulla autolla koittavat ajaa niistä silleen vinosti. Eli vaikka hieman vasemalle kääntäen osuu ensin toinen eturengas, sitten toinen, jonka jälkeen toinen takarengas sitten toinen. Jos vaikka keula on matala niin tuolla saa ainakin hieman pelastettua korkeutta verrattuna et ajat suoraan siihen.

Jotkut ”oikaisee” nuo jalkakäytävän kautta jos mahdollista.

Ja suomessa on kait mahdoton saada niitä jenkki leffoista tuttuja jousituksia lailisesti. Että saa sisältä napilla nostettua ja laskettua autoa, sekä pomputettua ”coolisti”.

Muuten niitä korkeus säädettäviä alustasarjoja toki on, mut pitäs sit ennen korotusta alkaa ropeltaa auton kimpussa *iloinen*

[muokattu 1.8.2004 09:56]

--
Energy.

S-T

Posts: 1,195

#1483 • • S-T Pieni

pia^^:
Mua on nyt mietittäny jo jonki aikaa... ku tiel on niit ajohidasteit (ne möykyt tiellä), voiks matalapohjanen auto jäädä niihin kiinni, onks niitten korkeudest joku säädös? *ding*


On kyllä olemassa joku maavararaja, jonka alittavat autot ei pääse katsastuksesta läpi, en muista mikä tuo raja oli. Jos auton maavara on about juuri tuo vähimmäisraja, niin silloinkin kuulemma joissain töyssyissä ottaa kiinni - vaikka ne periaatteessa pitäisi rakentaa niin, että katsastuksen läpäisseet autot niistä pääsevät yli.

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#1484 • • GoA Guest

S-T:
---
pia^^:
Mua on nyt mietittäny jo jonki aikaa... ku tiel on niit ajohidasteit (ne möykyt tiellä), voiks matalapohjanen auto jäädä niihin kiinni, onks niitten korkeudest joku säädös? *ding*

---

On kyllä olemassa joku maavararaja, jonka alittavat autot ei pääse katsastuksesta läpi, en muista mikä tuo raja oli. Jos auton maavara on about juuri tuo vähimmäisraja, niin silloinkin kuulemma joissain töyssyissä ottaa kiinni - vaikka ne periaatteessa pitäisi rakentaa niin, että katsastuksen läpäisseet autot niistä pääsevät yli.



Kyllähän nuo varsinkin lastattuina voivat kohtuu helpostikin ottaa kiinni.
blade

Posts: 484

#1485 • • blade Otus.

S-T:
---
pia^^:
Mua on nyt mietittäny jo jonki aikaa... ku tiel on niit ajohidasteit (ne möykyt tiellä), voiks matalapohjanen auto jäädä niihin kiinni, onks niitten korkeudest joku säädös? *ding*

---

On kyllä olemassa joku maavararaja, jonka alittavat autot ei pääse katsastuksesta läpi, en muista mikä tuo raja oli. Jos auton maavara on about juuri tuo vähimmäisraja, niin silloinkin kuulemma joissain töyssyissä ottaa kiinni - vaikka ne periaatteessa pitäisi rakentaa niin, että katsastuksen läpäisseet autot niistä pääsevät yli.



8cm.

--
Energy.

patis

Posts: 1,158

#1486 • • patis 10
Mistä tulee lyhenne WC?
Apo

Posts: 1,574

#1487 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

patis:
Mistä tulee lyhenne WC?



Main Entry: WC
Function: abbreviation
water closet, without charge
MaSari

Posts: 1,986

#1488 • • MaSari space jammer

patis:
Mistä tulee lyhenne WC?



Water Closet?

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

sapeli

Posts: 11,768

#1489 • • sapeli jokukukamikä?

hannah:
mulla ilmenee toi ongelma kun teen palapeliä...



Argh, me alotettiin kaverin kanssa 1000-palaista palapeliä ja saatiin se jossain 8 tunnissa puoleen väliin, mut sit alko maistumaan NIIN puulta... Ja nyt ne osittain kootut segmentit kerää pölyä mun sängyn alla, ei varmaan tule koskaan lopetettua sitä...

Mut mikä siinä palapelissä viehättää, tiedäthän sä jo aika tarkalleen minkä näköinen siitä tulee - kun kuva kerran on kannessa? Kirja sen sijaan, sen loppua (ja sitä miten siihen loppuun päästiin) ei tiedä ennenkuin on lukenut joka sanan...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

Posts: 1,377

#1490 • • innae PaskaJätkä
Minkä takia ihmisten pitää liioitella niin monessa asiassa? Haluavatko he vain hyväksyntää?*ding*

--
PaskaJätkä

ariel

Posts: 308

#1491 • • ariel ananas

MaSari:
---
patis:
Mistä tulee lyhenne WC?

---


Water Closet?



...tai World Cathedral. heko heko

--
Vous allez faire des merveilles!

sapeli

Posts: 11,768

#1492 • • sapeli jokukukamikä?

ariel:
---
MaSari:
---
patis:
Mistä tulee lyhenne WC?
---
Water Closet?
---
...tai World Cathedral. heko heko



Mä taas kuulin että se on nimetty Winston Churchillin mukaan *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Bio

Posts: 4,429

#1493 • • Bio The Bullies / Pinky

climate:
Onko ”lisää viinaa, silmät liikkuu” lainaus jostain elokuvasta, tv-sarjasta, kirjasta, tms?



mulle se on vaan sanonta, jonka olen kuullut kaverilta..
liian vähän viinaa, jos silmät liikkuu *känni*
lohikarme

Posts: 1,730

#1494 • • lohikarme RitariVittupää

innae:
Minkä takia ihmisten pitää liioitella niin monessa asiassa? Haluavatko he vain hyväksyntää?*ding*



Osaat tän hyvin...kokeile ensi kerralla suoraan sanomista *vink* Mut sori...sulla ei tainnu olla siihen pokkaa *nauru* Ja ET EDELLEENKÄÄN TUNNE MUA *wirn*

--
Qualis artifex pereo

innae

Posts: 1,377

#1495 • • innae PaskaJätkä

lohikarme:
---
innae:
Minkä takia ihmisten pitää liioitella niin monessa asiassa? Haluavatko he vain hyväksyntää?*ding*

---


Osaat tän hyvin...kokeile ensi kerralla suoraan sanomista *vink* Mut sori...sulla ei tainnu olla siihen pokkaa *nauru* Ja ET EDELLEENKÄÄN TUNNE MUA *wirn*




Ja missäköhän välis oon sanonut tuntevani sut hyvin? En missään?

[muokattu 2.8.2004 01:10]

--
PaskaJätkä

lohikarme

Posts: 1,730

#1496 • • lohikarme RitariVittupää

innae:
Ja missäköhän välis oon sanonut tuntevani sut hyvin? En missään?

[muokattu 2.8.2004 01:10]



Sun pitää neiti nyt aatela et minkälaisen kuvan ihmiset näistä kommenteista muodostaa.... mä ainakin aattelisin heti et toi taitaa tuntee ton jätkän vitun hyvin. En menis kommentoimaan asiaan mitään jos en olis varma....

--
Qualis artifex pereo

innae

Posts: 1,377

#1497 • • innae PaskaJätkä

lohikarme:
---
innae:


---


Sun pitää neiti nyt aatela et minkälaisen kuvan ihmiset näistä kommenteista muodostaa.... mä ainakin aattelisin heti et toi taitaa tuntee ton jätkän vitun hyvin. En menis kommentoimaan asiaan mitään jos en olis varma....




Totesin vain että etpä pahemmin silloin kuunnellut konemusaa kun tutustuin suhun.
Miten tuosta saa väärän käsityksen?

--
PaskaJätkä

andi--

Posts: 1,381

#1498 • • andi-- lunttu
Noniin lapset, kyselläänkös taas tyhmiä vai jatketaanko ihmisten hauskuuttamista teidän perheriidalla? *muhaha* *eiei*

--
- RAAH -

nomic

Posts: 4,120

#1499 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
koska on irc luotu? siis se ihan alkuperäinen oululaisen ukon tekemä softa?
Dementation

Posts: 2,892

#1500 • • Dementation wednesday?

nomic:
koska on irc luotu? siis se ihan alkuperäinen oululaisen ukon tekemä softa?



IRC:n on alunperin kehittänyt Jarkko Oikarinen vuonna 1988

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}