15,958 posts, 798 pages, 6,666,614 views
pia^^:
Mua on nyt mietittäny jo jonki aikaa... ku tiel on niit ajohidasteit (ne möykyt tiellä), voiks matalapohjanen auto jäädä niihin kiinni, onks niitten korkeudest joku säädös?
pia^^:
Mua on nyt mietittäny jo jonki aikaa... ku tiel on niit ajohidasteit (ne möykyt tiellä), voiks matalapohjanen auto jäädä niihin kiinni, onks niitten korkeudest joku säädös?
S-T:
---
pia^^:
---
On kyllä olemassa joku maavararaja, jonka alittavat autot ei pääse katsastuksesta läpi, en muista mikä tuo raja oli. Jos auton maavara on about juuri tuo vähimmäisraja, niin silloinkin kuulemma joissain töyssyissä ottaa kiinni - vaikka ne periaatteessa pitäisi rakentaa niin, että katsastuksen läpäisseet autot niistä pääsevät yli.
S-T:
---
pia^^:
---
On kyllä olemassa joku maavararaja, jonka alittavat autot ei pääse katsastuksesta läpi, en muista mikä tuo raja oli. Jos auton maavara on about juuri tuo vähimmäisraja, niin silloinkin kuulemma joissain töyssyissä ottaa kiinni - vaikka ne periaatteessa pitäisi rakentaa niin, että katsastuksen läpäisseet autot niistä pääsevät yli.
hannah:
mulla ilmenee toi ongelma kun teen palapeliä...
lohikarme:
---
innae:
Minkä takia ihmisten pitää liioitella niin monessa asiassa? Haluavatko he vain hyväksyntää?
---
Osaat tän hyvin...kokeile ensi kerralla suoraan sanomista Mut sori...sulla ei tainnu olla siihen pokkaa Ja ET EDELLEENKÄÄN TUNNE MUA *wirn*
innae:
Ja missäköhän välis oon sanonut tuntevani sut hyvin? En missään?
[muokattu 2.8.2004 01:10]
lohikarme:
---
innae:
---
Sun pitää neiti nyt aatela et minkälaisen kuvan ihmiset näistä kommenteista muodostaa.... mä ainakin aattelisin heti et toi taitaa tuntee ton jätkän vitun hyvin. En menis kommentoimaan asiaan mitään jos en olis varma....
nomic:
koska on irc luotu? siis se ihan alkuperäinen oululaisen ukon tekemä softa?