15,958 posts, 798 pages, 6,666,556 views
Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
sativa, 14.3.2010 20:36:
Miksi mun Creative muthafucking Zen Nano ei suostu lataamaan itseään muutakuin mun omalla tietokoneella? Jos sen kytkee mihin tahansa muuhun koneeseen, niin se vain menee päälle ja alkaa soittaa musaa. Ostin siihen ihan turhaan tommosen pistorasiaan liitettävän laturin, ku ei se saatana toimi.
JuBe-Q, 14.3.2010 21:37:
---
Miksi mun Creative muthafucking Zen Nano ei suostu lataamaan itseään muutakuin mun omalla tietokoneella? Jos sen kytkee mihin tahansa muuhun koneeseen, niin se vain menee päälle ja alkaa soittaa musaa. Ostin siihen ihan turhaan tommosen pistorasiaan liitettävän laturin, ku ei se saatana toimi.
---
Luultavasti se kyllä lataa sitä, vaikka näyttö ei sitä näyttäisikään. Kokeile! ;)
sativa, 14.3.2010 21:46:
---
---
---
Luultavasti se kyllä lataa sitä, vaikka näyttö ei sitä näyttäisikään. Kokeile! ;)
---
Ei se lataa :( Low battery-paska palaa niin kauan, kunnes rakkine kaikessa hiljaisuudessa sammuu eikä enää käynnisty, vaikka olis kuinka piuhoissa kiinni. Ei auttanu, vaikka hakkas tiiliseinään.
JuBe-Q, 14.3.2010 22:02:
---
sativa, 14.3.2010 21:46:
---
---
---
---
Ei se lataa :( Low battery-paska palaa niin kauan, kunnes rakkine kaikessa hiljaisuudessa sammuu eikä enää käynnisty, vaikka olis kuinka piuhoissa kiinni. Ei auttanu, vaikka hakkas tiiliseinään.
---
Taisit just vastata omaan kysymyksees... :D
Mut tosiaan kuulostaa kyl melkosen oudolta, koska ei sen noin pitäisi olla toimimatta.
Ergilion, 11.3.2010 20:00:
Minkä takia 69 eyesin rumpali on ainoo äänessä jos ne on esillä jossain mediassa, luulis nyt et solisti luonnollisesti ois se head spokesman :D en oo ikinä nähny et ne muut ois puhunu.
Ergilion, 11.3.2010 20:00:
Minkä takia 69 eyesin rumpali on ainoo äänessä jos ne on esillä jossain mediassa, luulis nyt et solisti luonnollisesti ois se head spokesman :D en oo ikinä nähny et ne muut ois puhunu.
RantaPalleroinen, 15.3.2010 16:07:
Mistä sais napattuu messiin take away sushit helsingistä hyvällä hinta/laatu suhteella (tai edes jotain)? Mielellään keskustan ulkopuolelta paikkoja, kiitos!
iam, 16.3.2010 06:29:
Mikä on "aika"?
kinderion nyt ihmetelly, että onko ne sillon sitten lapsettomia kun lapset on jossain muualla hoidossa? (prkl)
juu-zo, 16.3.2010 18:48:
Mistä suomesta saisi kohtuu hintaan ostettua aikakoodi vinyyleitä traktorille?
JuBe-Q, 16.3.2010 19:58:
---
---
[Kettuilu] Saksasta. [/Kettuilu]
Kantsii kysästä dj-shopista, luultavasti ne sieltä tilailee sulle tarvittavat tavarat :)
juu-zo, 16.3.2010 20:01:
---
JuBe-Q, 16.3.2010 19:58:
---
---
[Kettuilu] Saksasta. [/Kettuilu]
Kantsii kysästä dj-shopista, luultavasti ne sieltä tilailee sulle tarvittavat tavarat :)
---
Jep saksan puodit tiedossa mutta postikulujakin tulee aika paljon. Kysäisen dj shopista minkälaisella hinnalla sieltä saisi.
Edit. näköjään dj shopista löytyisi jo seraton aikakoodi vinyyleitä. Toimisiko traktorin kanssa?