15,958 posts, 798 pages, 6,666,717 views
Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
Janisa
Mutta katsos, havahduin sellaiseen ajatukseen, että jos olisi paikallaan, niin olisiko ne sillä tavalla "täydellisesti" terhakkaana ojossa...?
MiMoSa, 26.1.2010 20:42:
Mistä lähtien maikkarin ja nelosen tunnin ohjelmissa on ollut 3 mainoskatkoa entisen kahden sijaan ja miks?
J Raninen, 27.1.2010 09:48:
---
Janisa
Mutta katsos, havahduin sellaiseen ajatukseen, että jos olisi paikallaan, niin olisiko ne sillä tavalla "täydellisesti" terhakkaana ojossa...?
---
Äkkiseltään sanosin että ne on aika lailla samassa asennossa kun alasti sukeltaessa, etenkin jos vaan "leijuu" vedessä.
Janisa, 27.1.2010 10:43:
---
J Raninen, 27.1.2010 09:48:
---
Janisa
---
Äkkiseltään sanosin että ne on aika lailla samassa asennossa kun alasti sukeltaessa, etenkin jos vaan "leijuu" vedessä.
---
Uuuuh, eli ne on sitten sillä tavalla "terhakkaat" kuten olin vähän miettinytkin...
sativa, 30.1.2010 14:45:
Hola,
saan välillä korviin sellasia minisähköiskuja mun mp3-soittimesta. Musa rätisee tai pysähtyy kokonaan ihan hetkeksi, ja sitten välähtää "sähkön ääni" antaen yleensä kumpaankin korvaan yhtäaikaa pienen tällin. Usein tätä tapahtuu, kun meen kovaan pakkaseen sisältä, mutta ellei ole ihan sattumaa, joskus kun oon säikähtänyt / kavahtanut jotain niin oon saanut sähkärin.
Onkohan vika ite vehkeessä (joku Creative Zen) vai Clas Ohlssonin halpiskorvatulpissa (joita mulla on ollut kyllä useat? Ei oo varmaan kovin terveellistä, ja muutenkin semisti typerän näköstä
whispering, 30.1.2010 14:47:
---
sativa, 30.1.2010 14:45:
Hola,
saan välillä korviin sellasia minisähköiskuja mun mp3-soittimesta.
---
Mulla sama homma. En usko et on millään laitteella hirveesti merkitystä. Mut mulla Creative MuVo ja Sonyn kuulokkeet.
sativa, 30.1.2010 14:52:
No milläs sitte?
whispering, 30.1.2010 14:55:
---
No milläs sitte?
---
Sillä että sen staattisen sähkön on pakko purkautua jotain kautta, ja kuulokkeet johtaa sähköä parhaiten. Näin mä sen oon päätelly.
Toykio, 27.1.2010 22:02:
Olisikohan olemassa joku "kaukorakkaus säätiö"...
sativa, 30.1.2010 14:57:
---
whispering, 30.1.2010 14:55:
---
No milläs sitte?
---
Sillä että sen staattisen sähkön on pakko purkautua jotain kautta, ja kuulokkeet johtaa sähköä parhaiten. Näin mä sen oon päätelly.
---
Hmmm, onko tosta haittaa ihmiselle? Tuntu, et tänään jomotti päätä hetken yhen shokin jälkeen.
Wolverine, 30.1.2010 15:49:
pattereista kuuluu ärsyttävää piipitystä välillä, kelasin eka et mulla tinnittää mut kun jaksoin roudata perseeni ylös sohvalta niin havaitsin sen tulevan pattereista. mistä on kyse ja mitä sille voi tehdä, on meinaan pikkasen hajottavaa.
jokke32, 30.1.2010 19:35:
tää kysymys kuuluu ehdottomasti tänne.. :) oon tässä miettiny et googlehan on aika varakas yritys ni mistä ne sitä rahaa saa niin pirusti. ku eihän googlen käyttäminen suoranaisesti maksa mitään...
djbege, 30.1.2010 18:38:
---
Wolverine, 30.1.2010 15:49:
pattereista kuuluu ärsyttävää piipitystä välillä, kelasin eka et mulla tinnittää mut kun jaksoin roudata perseeni ylös sohvalta niin havaitsin sen tulevan pattereista. mistä on kyse ja mitä sille voi tehdä, on meinaan pikkasen hajottavaa.
---
Pattereissa saattaa olla ilmaa ja ne pitää ilmata. Pattereissa on venttiili termostaatin vastakkaisessa päässä ja siinä ruuvi, jota saa löysättyä tavallisella talttaruuvimeisselillä. Päästä ilmaa pihalle niin kauan, että venttiilistä tulee tippa vettä. Näin patterisi ovat tyhjennetty ilmasta ja piipityksen pitäisi loppua. Jos sulla on vuokrakämppä, niin huoltomieskin voi homman suorittaa.
Enemmänkin ääni on vinkunaa ja olihan kyseessä siis vesipatterit eikä sähkösellaiset? Jos näin, niin sulla tinnittää.