15,958 posts, 798 pages, 6,666,943 views
Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
2la, 3.12.2009 09:38:
Mulla on excelissä kaksi saraketta: luku ja tekstiselite.
Pystyykö nämä yhdistämään yhdeksi sarakkeeksi?
polly, 1.12.2009 15:03:
---
domi, 1.12.2009 14:24:
Mitä käytännön eroa on Visalla ja Mastercardilla? Molemmat on luottokortteja ja molemmat saa pankista, tiedän. Mutta mikä erottaa ne?
---
masteri on ainakin debit kortti eli oston ja velotuksen välissä voi olla melkoinenkin viive
nim. tili aina miinuksella :D
edit: ei se näköjään liity siihen mitenkään :D
eli ei mitään hajua koko asiasta ja tili edelleen miinuksella
akir0, 3.12.2009 09:57:
---
---
http://office.microsoft.com/en-us/excel/HP052510211033.aspx
hemuz, 3.12.2009 10:00:
Miks ne pitäis yhdistää?
Ei ne viivat näy sit tulosteessa... voit toki rajata ne ns. yhdeksi jos tuloste sen vaatii.
2la, 3.12.2009 10:13:
Niin yhdistämään silleen että sekä luku että teksti olisivat sitten siinä uudessa solussa. :/ Tuo tapa pyyhkii toisen pois.
akir0, 3.12.2009 10:20:
Tietty jos olisit lukenu ton ohjeen kunnolla niin olisit huomannu, että siihenkin löytyi ohje:
http://office.microsoft.com/en-us/excel/HP052510211033.aspx#MergeCellContents
wiwi, 3.12.2009 11:50:
Miksi ihminen peseytyy saippualla? Onko se välttämätöntä? Entä jos vaan lopettaisin saippuan käytön?
Tuli mieleen kun luin ihmisistä, jotka ovat lopettaneet shampoon käytön. Sanovat että kun totuttautumisaika on ohi, hiukset voi paljon paremmin ja pysyy ihan yhtä puhtaina kuin ennenkin. Ei kuulosta musta mahdottomalta, tuskin oon ainoa joka on huomannut että mitä useammin hiuksia pesee, sitä nopeammin niistä tulee likaiset.
Miksi ihminen peseytyy saippualla? Onko se välttämätöntä? Entä jos vaan lopettaisin saippuan käytön?
Tuli mieleen kun luin ihmisistä, jotka ovat lopettaneet shampoon käytön. Sanovat että kun totuttautumisaika on ohi, hiukset voi paljon paremmin ja pysyy ihan yhtä puhtaina kuin ennenkin. Ei kuulosta musta mahdottomalta, tuskin oon ainoa joka on huomannut että mitä useammin hiuksia pesee, sitä nopeammin niistä tulee likaiset.
Niin joo, entäs sitten huulirasva. Oon ollut addikti varmaan 10 vuotta ja yhä enemmän tulee mietittyä että miksi. Onko huulirasvan käytölle mitään järkevää perustetta muuten kuin erityistapauksessa (esim. jossain rankoissa sääolosuhteissa, missä huulet kuivuu pahasti)?
Pitäisikö vierottautua? :O
ninscu, 3.12.2009 13:38:
Jos omistaisin lyhyet hiukset voisinkin kokeilla, mut tätä takkutukkaa ei ilman hoitoainetta selväks saa. :/
2la, 3.12.2009 14:32:
---
ninscu, 3.12.2009 13:38:
Jos omistaisin lyhyet hiukset voisinkin kokeilla, mut tätä takkutukkaa ei ilman hoitoainetta selväks saa. :/
---
Mä kokeilisin jos olisi pidemmät hiukset, näin lyhyisiin täytyy aina laittaa jotain tököttiä ettei näytä ihan gorillalta ja sitähän ei millään soodalla saa lähtemään. Kai?
Tuli mieleen kun luin ihmisistä, jotka ovat lopettaneet shampoon käytön. Sanovat että kun totuttautumisaika on ohi, hiukset voi paljon paremmin ja pysyy ihan yhtä puhtaina kuin ennenkin. Ei .
Niin joo, entäs sitten huulirasva. Oon ollut addikti varmaan 10 vuotta ja yhä enemmän tulee mietittyä että miksi. Onko huulirasvan käytölle mitään järkevää perustetta muuten kuin erityistapauksessa (esim. jossain rankoissa sääolosuhteissa, missä huulet kuivuu pahasti)?
Kolera, 6.12.2009 13:22:
tähän pystyn vaan vastaa omakohtaisella kokemuksella että itse olen muksuna talvella nuollut ja rohduttanut puolet huulistani vituiksi(painetunto löytyy mutta omaa rasvantuotantoa ei ole ja huulirasvat/bepanthen on ainoot mitkä saa nää olee lohkeilematta ku vittumaiseks käy...kalanmaksaöljyn juominenkin vaikutti positiivisesti pahimpiin aikoihin)
...kyllä se on ihan hyvä käyttää mut jokainen on yksilö ja iho kestää oman aikansa. ei ainakaan näin talvella kannata lopettaa käyttöä ettei tosiaan rohdu huulet ja tuhoudu hermopäätteet
ps. ei terve...eihän tää vastaa mihinkää oikeen...no antaa olla kai tästä jotain viihdettä saa =P
sativa, 3.12.2009 16:46:
---
---
Tos tuli joku pari kuukautta sitten dokumentti eräästä n. 45-vee naisesta, joka lopetti kokonaan suihkussa käymisen. Ne olivat kans kuulleet tosta, että hiusten pitäisi pysyä totuttamisajan jälkeen ihan yhtä puhtaina kun pestessäkin. Taiskäydä erään miehen luona, joka ei ollut pessyt hiuksia vuosiin. Sillä oli tosi lyhyt tukka, mutta se oli puhtaan näkönen. No, sen naisen tukka oli kyllä neljän viikon jälkeen niin rasvainen kuin voitte kuvitella sen olevan. Sitten siitä tehtiin bakteeritestit, ja ne lukemat olivat jotain ihan päätähuimaavia puhtaisiin hiuksiin verrattuna. Sen naisen iho tosin näytti erittäin hyvältä, ihan kuin ovulaatiohehkussa 24/7. Se pesi naamaa hanasta vedellä.
Mä voisin pitkille tukalle suositella vaan käytön harventamista. Mulla on nyt pari vuotta ollu rastat, pesen niitä noin yhdeksän päivän välein. Viikon päästä vasta alkaa tuntua pikkusen rasvaselta päänahka.
Huulirasvaa ei varmasti tarvitsisi kuin äärettömän kovassa pakkasessa tai aurinkokertoimella olevaa seiloreille. Huulirasva-addikti oon itekkin, ja varmasti se että koko ajan rasvaan tekee vaan hallaa omalle rasvoittumiselleni. Vartalon rasvaamisen oon lopettanut samasta syystä, ettei iho oppis siihen. Huulirasvaa on vaan niin vaikea lopettaa.
wiwi, 7.12.2009 19:35:
Onko jollain vinkkejä, kuinka onnistua ilman tarpeetonta verenvuodatusta?
wiwi, 7.12.2009 19:35:
---
Ja anteeks nyt mut mikä helvetin ovulaatiohehku? :O