Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
Vampyrella, 30.9.2009 21:59:
Kiitti linkkivinkistä!
Eipä kestä. Oma lehmä ojassa tavallaan mullakin, koska toi verkkokauppa toimii samassa toimistossa kuin mun puljuni. ;)
Vampyrella, 30.9.2009 21:59:
Nykyään on paljon noita ns. tennarityylisiä kenkiä, siis se pohja on sellanen tennarimainen ja kenkä ohuempi. Harmi, kun en tyksi. Itellä on nää omat kenkut olleet leveät (sopii mun räpyläjalalle), paksut ''pehmusteet'' kantapäissä ja muuallakin paksua matskua - oon tykännyt ja haluisin samantyyliset, on olleet niiiiiin unelmat jalassa ja kestäneet tosiaan 4 vuotta ympärivuotista käyttöä.
Kuin voikin olla näin vaikiaa. :/ Jenkkiläiset nettikaupat tosiaan myis näitä samanmoisia Etnies-kenkuja kuin itsellä, mutta pirhana kun eivät Suomeen toimita.
Jeps. Juurikin noita "oikeasti skeittaamiseen tarkoitettuja" "sämpylöitä" tuntuu olevan tuskaisen vaikeaa löytää naisille. Longboardailun aloittaneelle ystävälleni etsittiin sellaisia kissojen ja koirien kanssa Suomesta ja lopulta ei löydetty mieluisia. Vansin liike Berliinissä tarjosi ratkaisun ongelmaan, mutta... niin no, se on Berliinissä.
Onnea kenkien etsintään.