15,958 posts, 798 pages, 6,667,266 views
Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
utubia, 18.9.2009 15:39:
voiks pikaliima syövyttää ihoa? liimasin just vahingossa sormet yhteen, jne (ja revin liimaukset auki) mut nyt vähän vaikuttais siltä, niinko noi jäljelle jääneet liimat koittais tunkeutua jonnekin nahkan syvimpiin syövereihin O_o
tarviiks mennä lääkäriin?
andi--, 18.9.2009 10:02:
---
Skenemursu, 18.9.2009 08:41:
GB laskutus netinkaytossa.
eli kysymys/dilemma menee nain. Minulla on talla hetkella 2mbps/512 adsl yhteys mutta nyt olis tarjolla tallanen.
3G Wireles Router - (nopeus 7 mbps) - mutta hinta menee GBitteina...
---
Kannattaa sitten suhtautua varauksella tuohon langattomaan 7 Mbps nopeuteen, käytännössä nopeus on varmasti alhaisempi.
Lyylikki, 19.9.2009 13:46:
Mä en oo ihan varma, että onko tää totta vai jäänyt mun päähän jostain elokuvasta, mutta:
Onko avaruudessa matkalla sukkula/lähetin/tms. ilman mitään päämäärää, jossa on viesti ihmiskunnalta monilla kielillä ja kuvin selitettynä?
Jos tällainen on, niin mikä sen nimi on? Ja jos tää on syöpynyt mun päähän jostain muusta yhteydestä, niin mistä?
whispering, 18.9.2009 17:46:
Tein puhelimen netillä (liittymän teoreettinen maksimi jotain 3,2M) nopeustestin, ja tulokseksi tuli 17M, miten se on mahdollista? Tein sen vielä 3 kertaa peräkkäin, ja aina siinä 17M paikkeilla
akir0, 19.9.2009 14:07:
---
Tein puhelimen netillä (liittymän teoreettinen maksimi jotain 3,2M) nopeustestin, ja tulokseksi tuli 17M, miten se on mahdollista? Tein sen vielä 3 kertaa peräkkäin, ja aina siinä 17M paikkeilla
---
Millä sä ton testin teit? :)
utubia, 18.9.2009 15:39:
voiks pikaliima syövyttää ihoa? liimasin just vahingossa sormet yhteen, jne (ja revin liimaukset auki) mut nyt vähän vaikuttais siltä, niinko noi jäljelle jääneet liimat koittais tunkeutua jonnekin nahkan syvimpiin syövereihin O_o
tarviiks mennä lääkäriin?
whispering, 19.9.2009 15:08:
---
akir0, 19.9.2009 14:07:
---
---
Millä sä ton testin teit? :)
---
Pohjanmaan PPO Oy
http://nopeustesti.kotinet.com/meter.php
SilverJo, 20.9.2009 09:09:
Mahtaako Jenkeistä ostetut elektroniikkalaitteet toimia Suomessa? (Eri verkkojännitteet tms?)
SilverJo, 20.9.2009 09:09:
Mahtaako Jenkeistä ostetut elektroniikkalaitteet toimia Suomessa? (Eri verkkojännitteet tms?)
Amma, 20.9.2009 13:36:
Kuulostaako jonkun muun mielestä oudolta se, ettei lääkäri voi pistää rokotetta, koska ei osaa pistotekniikoita (hoitajien heiniä kuulemma)? Jotenkin mulla ois sellanen lähtökohta, että lääkärinkin pitäisi kyetä suorittamaan toimenpide, koska rokotteet ois niinku aika perusjuttu. Vai?
Kuulostaako jonkun muun mielestä oudolta se, ettei lääkäri voi pistää rokotetta, koska ei osaa pistotekniikoita (hoitajien heiniä kuulemma)? Jotenkin mulla ois sellanen lähtökohta, että lääkärinkin pitäisi kyetä suorittamaan toimenpide, koska rokotteet ois niinku aika perusjuttu. Vai?