wiwi, 7.9.2009 18:39:
Kirjotan juttua punaisista khmereistä, ja kambodzan kirjoitusasu tuottaa ongelmia. Miten siis saan sen pienen v:n muotoisen väkäsen tohon zetan päälle?
Kiitos ja pahoittelut jälleen urpuodestani.
hmm mielenkiintoinen aihe... laitappa linkki tuleen kun valmista... mielellani lukisin.
•
•
•
Editedwiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
hmm mielenkiintoinen aihe... laitappa linkki tuleen kun valmista... mielellani lukisin.
Aihe on toki mielenkiintoinen, mutta en usko, että sua kiinnostaa mun koulujutut. :D Tarkoitus on siis vaan reflektoida omaa ajattelua luennon pohjalta. Pohdintaa väkivallan perinteestä ja legitimiteetistä. Tuskin tulen oivaltamaan mitään kovin mullistavaa. :)
No koska mä opiskelen sitä ja oon ehkä about ainoo tunnilla, jolla on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia muodostaa sujuvia lauseita. Pakko siis kuunnella kotona kieltä 24/7, oon yrittäny kuunnella jotain perus ruotsalaista poppiskanavaa, mutta noi biisit on niin pelottavia ettei pyge. Liekö tehty maahanmuuttajavähemmistöille, ku hirveen biiseissä nopee biitti, itämaisia rytmejä ja lauletaan "Jalla jalla". Oli vielä "Populär"-kanavalla.
No koska mä opiskelen sitä ja oon ehkä about ainoo tunnilla, jolla on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia muodostaa sujuvia lauseita. Pakko siis kuunnella kotona kieltä 24/7, oon yrittäny kuunnella jotain perus ruotsalaista poppiskanavaa, mutta noi biisit on niin pelottavia ettei pyge. Liekö tehty maahanmuuttajavähemmistöille, ku hirveen biiseissä nopee biitti, itämaisia rytmejä ja lauletaan "Jalla jalla". Oli vielä "Populär"-kanavalla.
---
Aihe on toki mielenkiintoinen, mutta en usko, että sua kiinnostaa mun koulujutut. :D Tarkoitus on siis vaan reflektoida omaa ajattelua luennon pohjalta. Pohdintaa väkivallan perinteestä ja legitimiteetistä. Tuskin tulen oivaltamaan mitään kovin mullistavaa. :)
kylla minua kiinnostaa sinunkin pohdintasi ja ajatuksesi aiheesta... aina kiva lukea, mutta laita tuleen privana jos haluat, ei ole pakko =)
wiwi, 8.9.2009 09:52:
Miks mulla näkyy pikkuhiljaa lisääntyvä määrä uusia ryhmäviestejä tuolla ylhäällä, mutta mistään niitä ei pysty lukemaan? Häiritsee.
Kato yksityisviestien puolelta, jos viestit ois siellä. Kyllä, luit aivan oikein. Tsekkaa yksityisviestit. :)
•
•
•
Editedwiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
wiwi, 8.9.2009 09:59:
Hoo! Kiitos! Ehkä ensi yönnä saan taas nukuttua. :D
Eipä kestä.
(Soli vissiin jotenkin niin, että jos viesti on aloitettu yksityisviestinä ja siihen on myöhemmin lisätty muita mukaan eli siitä on tullut ryhmäviesti, niin viestit näkyvät silti edelleen vain yksäreiden puolella.)
Kimbou, 7.9.2009 18:22:
omistan tollasen canon g9 digikameran jonka ostin reilu vuosi sitten ja johonkin oon kadottanu käyttöohjeet. Mutta siis... miten voin kuvata tolla "lähikuvia" onko se sitten makrokuvaus oikeelta nimeltään? ku en millään saa tarkennettua prkl......en vaan osaa näitä kameroita kauheen hyvin*justjoo*
Ilmeisesti menee päälle painamalla kameran ristikkonappulaa (jossa kukan kuva) vasemmalle ja valitsemalla sen kukan vielä avautuvasta valikosta.
Jone, 9.9.2009 13:33:
--- JussiS, 9.9.2009 13:18:
Sinisillä kilvillähän ilmoitetaan myös pysäköinnin maksullisuus, eivät nekään kieltoja ole (paitsi sitten pysäköintikiellot):
---
Jees. Muutetaanpas siis kysymystä hieman. Onko invapaikalle pysäköinnistä laillisia perusteita sakottaa?
Jos sulla ei ole sitä invakorttia, niin sakot siitä rapsahtaa ja valittamalla ne ei hävii.