Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
Wolverine, 9.8.2009 15:15:
Suomesta ei ylipäätänsä löydy miehille mitään hyviä vaatteita, kaikki pukeutuu tylsiin yksivärisiin paitoihin tai sitten vantaalla suosiossa oleviin "nälkä lähtee syömällä, vaimo juomalla" etc. t-paitoihin. Olvin lippis, karhun t-paita ja farkkushortsit rocks hei!!!1 Unohtamatta sandaalit+sukat klassikkoa. Tän pointti oli nyt vaan tuoda esille se fakta että täällä ei yksinkertaisesti osata pukeutua muodikkaasti ja jos nyt joku käyttää muotikuteita niin eiköhän se leimata homoks tai haukuta porukalla rokkarimatkijaks niin saadaan itelle parempi mieli ku itse hankitaan kuteet halpahallista tai henkka&maukan alennushyllystä :)
Itse ostin jenkeistä pari Ed Hardyn paitaa sen takia että ne oli kohtuuhintaisia (~USD50) ja suoraan sanottuna helvetin hienon näkösiä. Kävin muutamassa Ed Hardyn outletissa ja kyllähän suurin osa noista menee täysin överiksi, mutta kyllä sieltä löytyy hienojakin vaatteita.
tjeu: http://www.donedhardy.com/
mod: sori, vedin snadin herneen nenään tästä ja se näkyy kirjoitustyylissä, ei pitäs darrassa kirjottaa mitään ;<
Alkuperäinen kirjoitus on kirjoitettu tarkoituksella provosoivaksi; tarkoitus oli nimenomaan herättää närää Ed Hardy -tuotteita ostaneissa ja niihin pukeutuvissa ihmisissä ja siten luoda tarve vastakommentoida asiaa. Saalis on toistaikseksi näköjään vähän laiha kun verkkoa katselee.
Mä ymmärrän täysin ton sun Vantaa-lausahduksesi ja näkökulmasi, mutta omastani Ed Hardy -tuotteet ovat juuri niin Korsoa kuin olla ja voi; silmän käteen ottamalla täysin mauttomia paskalärpättimiä, joilla ei ostajalleen voi olla muuta arvoa kuin "ostin tällaisen satasen paidan, koska tää merkki on nyt in, pop ja hot"-statusarvo. En oo koskaan tajunnut sellaista massan mukana menemistä, jossa jotain ostetaan vain koska muutkin ostavat ja "oma tyyli" on aina se "tyyli", jonka mun kaltaiset markkinapellet on kulloinkin onnistuneet ihmisille kaupittelemaan.
Ootko sä oikeasti sitä mieltä, että esim. Ed Hardyn tuotteisiin pukeutuminen on "muodikasta" sanan positiivisessa merkityksessä? Tekeekö vaatteesta siistin se helvetin iso logo, joka niissä kaikissa on vai ne printit? Väistämättä se on toinen edellämainituista asioista, koska itse tuotteet sinänsä ovat täysin peruslippiksiä, -paitoja tai mitä nyt ikinä; esim. leikkauksien tai materiaalien suhteen niissä ole mitään erityistä tai innovatiivista. Mua kovasti kiinnostaa tää asia. :)
PS. Koita olla vetämättä hernettä nenään vaikka mä koitankin sitä sinne ujosti puskea.