Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,486,952 views

Kimbou

Posts: 608

#13721 • • Kimbou

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Lyylikki, 3.7.2009 12:49:
Jos saa joskus lapsen ja antaa sille nimeksi Oljo, niin kiusataanko sitä koulussa?



harvemmin lasta kiusataan nimen takia, kyllä se kiusaaminen lähtee jos on "ruma" ,lihava, tms.....
Jos lapsi on sosiaalinen luokan kingi kaikki haluis olla oljoja, toisaalta jos lapsi on hyljitty koulussa ja tollanen nimi niin sitten onkin jo 2 syytä antaa turpaan sille oliolle välkällä.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

daffy

Posts: 737

#13723 • • daffy duck and cover

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Lyylikki, 3.7.2009 12:49:
Jos saa joskus lapsen ja antaa sille nimeksi Oljo, niin kiusataanko sitä koulussa?


"Messukylän seurakunnassa kastettu: Ebba Aitu-Lumia Serafia Haverinen."

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

turquoise

Posts: 732

#13724 • • turquoise e-ra2co

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

daffy, 3.7.2009 13:21:
---
Lyylikki, 3.7.2009 12:49:
Jos saa joskus lapsen ja antaa sille nimeksi Oljo, niin kiusataanko sitä koulussa?

---

"Messukylän seurakunnassa kastettu: Ebba Aitu-Lumia Serafia Haverinen."



Mun mumman toinen nimi on Serafia, ja se vihaa sitä *nauru*

Huomatkaa myös, että usein nimenomaan AIKUISET ovat - tietämättään - niitä kiusaajia. Eivät kai tarkoita mitään pahaa, mutta kun saman läpän kuulee jatkuvasti niin se alkaa lapsesta tuntua pahalta. "Mikäs se tämmönen Olio oikein on poikiaan?" (Oletan, että pojannimi?)

Mun mielestä Oljo on kiva nimi, ja mä en ite ainakaan huomannut, että se vois taipua Olioksi. Oljo on tosin aika vaikea sana pyörittää suussa, joten oletan että pojalle (tytölle?*hymy*) tulis joku helpompi lempinimi, esim. Olde, Oltsu, Oldemar, Olé! Oksu.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ezzy

Posts: 8,060

#13725 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

daffy, 3.7.2009 13:21:
---
Lyylikki, 3.7.2009 12:49:
Jos saa joskus lapsen ja antaa sille nimeksi Oljo, niin kiusataanko sitä koulussa?

---

"Messukylän seurakunnassa kastettu: Ebba Aitu-Lumia Serafia Haverinen."



Kaveri nimes muksunsa Hilla Hippu Matilda *igor*

sativa, 3.7.2009 13:48:
---
Mun mielestä Oljo on kiva nimi, ja mä en ite ainakaan huomannut, että se vois taipua Olioksi. Oljo on tosin aika vaikea sana pyörittää suussa, joten oletan että pojalle (tytölle?*hymy*) tulis joku helpompi lempinimi, esim. Oksu.




Oksennushan onkin tosi kaunis lempinimi *nauru*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#13726 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Omistaako kukaan Nokian Polar sykevyötä?

Mulla toi on lojunut varmaan puol vuotta hyllyllä ja nyt kun päätin kokeilla miten se skulaa niin ei lähe millään *grr*

Sports träkkerissä kun on oma kohta tolle sykeasetuksille, mutta kun se yrittää sitä etsiä niin ilmoittaa että laitetta ei löydy, vaikka vyö on kostutettu niinkuin opastetaan ja on rinnassa ihan oikeannäköisesti kiinni.

Omassa E71 puhelimessa toi softa ei skulannut niin asensin sen tohon N85 mokkulaan.

Onko tossa joku kikka kolmonen vai onko toi vaan yksinkertaisesti rikki ennenkuin sitä edes kertaakaan ehtinyt käyttää?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

tomppi

Posts: 1,600

#13728 • • tomppi thzombie ™

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Steven Hoaks, 5.7.2009 15:20:
Onko tossa joku kikka kolmonen vai onko toi vaan yksinkertaisesti rikki ennenkuin sitä edes kertaakaan ehtinyt käyttää?


Virta loppu sykemittarista?

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Takyon

Posts: 2,945

#13730 • • Takyon Möwkö

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Steven Hoaks, 5.7.2009 15:20:
klips



Mä kovasti muistelisin että tuo sykemittarisysteemi toimii vasta jonkun tietyn puhelinmallin kanssa, vaikka se softa muuta sanoiskin. En tosin ole varma enkä muista mikä se kyseinen malli olis mutta tällanen mielikuva mulla on.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#13732 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Takyon, 5.7.2009 15:41:
---
Steven Hoaks, 5.7.2009 15:20:
klips

---

Mä kovasti muistelisin että tuo sykemittarisysteemi toimii vasta jonkun tietyn puhelinmallin kanssa, vaikka se softa muuta sanoiskin. En tosin ole varma enkä muista mikä se kyseinen malli olis mutta tällanen mielikuva mulla on.



Olet osittain oikeassa. Tota myydään nyt vain N79:n kanssa ja softaa ei pitäis olla tohon erikseen lainkaan. Mä olen saanut muuta kautta ton kapistuksen ja softan mailitse.

N85 on samalla platformilla kuin N79, joten ei pitäis olla mitään eroa ja olen nähnyt (ex)työkavereilla käytössä ton softan kanssa monta muutakin puhelinta, kuten E75 ja N97.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Takyon

Posts: 2,945

#13733 • • Takyon Möwkö

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Steven Hoaks, 5.7.2009 15:47:
---
Takyon, 5.7.2009 15:41:
---
Steven Hoaks, 5.7.2009 15:20:
Olet osittain oikeassa. Tota myydään nyt vain N79:n kanssa ja softaa ei pitäis olla tohon erikseen lainkaan. Mä olen saanut muuta kautta ton kapistuksen ja softan mailitse.

N85 on samalla platformilla kuin N79, joten ei pitäis olla mitään eroa ja olen nähnyt (ex)työkavereilla käytössä ton softan kanssa monta muutakin puhelinta, kuten E75 ja N97.



Noniin, yritetääs uudestaan winukan ja adsl-boksin bootin jälkeen :D

Se softahan nyt toimii ihan missä tahansa s60:ssä mut just se sykemittarisysteemi kai vain yhdessä tietyssä mallissa.. Mut itsellä kun on pelkkä softa ilman sykemittaria käytössä niin ei voi tietää.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#13735 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Takyon, 5.7.2009 16:01:
Se softahan nyt toimii ihan missä tahansa s60:ssä mut just se sykemittarisysteemi kai vain yhdessä tietyssä mallissa.. Mut itsellä kun on pelkkä softa ilman sykemittaria käytössä niin ei voi tietää.



Niitä on kahta eri softaa.

1. Sports Tracker
2. Sports Tracker with Heart rate wizard

Mulla on juuri toi kakkonen.

Ja oli miten oli niin kokeilin äsken N79 kännyllä kans ilman minkäänlaista menestystä *uuh* Kai se on se patteri tai sitten koko paska rikki. Pitää näköjään mennä metsästää jotain kelloseppää jolla tommosia pattereita löytyis *grr**toktok*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#13736 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

sts, 5.7.2009 16:03:
---
Steven Hoaks, 5.7.2009 15:43:
-clips-

---

No kylhä patterit kuolee (ts. niissä on viimeinen käyttöpäivä yms). Eivät pidä varaustaan loputtomasti.



Olitte takyonin kanssa oikeessa *hih*

Kävin hakee uuden patterin niin starttas samantien *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

turquoise

Posts: 732

#13738 • • Edited turquoise e-ra2co
Oon tässä miettinyt, että miten saisin maksimoitua kirpputoritavaroideni myynnin.

Mun lähellä on yks kirpputori, jossa on ikäänkuin kaksi osaa. Ensimmäinen osio on heti sisään-/uloskäyntiä vastapäätä, ja toinen taas siinä sivussa. Puljun pohjapiirustus on ikäänkuin L-kirjain, jossa kassa on suorakulma (? onko toi se sana :D) ja sen vieressä ovat ovet.

Mulla on pari kertaa ollut kamat myynnissä sillä puolella, joka on heti ovien lähettyvillä ja jonka ihmiset loogisesti kollaavat ensin. Siinä on se riski, että he päättävät ostaa jotain, mutta sitten kun he kiertävät koko puljun ja katsovat rättiä uudestaan, he huomaavatkin ettei se olekaan niin hieno. Sitten ne voivat heittää sen minne sattuu, kun eivät jaksa palauttaa takaisin lähtöpisteeseen.

Kannattaisiko mun kuitenkin ottaa tällä kertaa pöytä siltä puolelta, jonka ihmiset kiertävät viimeisenä? Oon ainakin itse huomannut, että jos löydän jotain kirpparilta on kuin päässä syttyisi valo "tätä on saatava lisää". Tällä periaatteella kamat olis hyvä sijoittaa tälle viimeiselle puolelle. Lisäksi kassoille on lyhyempi matka, joten he eivät ehkä kerkeisikään perumaan ostopäätöstään.
Vai väsyvätkö he kiertelyyn, eivätkä enää jaksa edes katsoa niitä viimeisimpiä kojuja huolellisesti?

Jos jollakin on mieluiten faktoihin perustuvaa tietoa, niin otan ilomielin vastaan.

Ja jos joku tietää jonkun hajun, mitä käytetään menekin suurentamiseksi niin jakakaa tieto kanssamme *piis*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Amuck

Posts: 2,396

#13740 • • Amuck dub-i-dub

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

sativa, 5.7.2009 18:58:
Oon tässä miettinyt, että miten saisin maksimoitua kirpputoritavaroideni myynnin.


Ei oo faktoja mutta mä ainakin kopaan ekat hyllyt tarkasti ja väsyn puolivälissä. Jos puhut bonuskirppiksestä niin muistelisin että sen loppuosan voi kiertää jotenkin kahta kautta, pitää valita käytävä ja yleensä mulla jää jompikumpi läpikäymättä. Tai sitten muistan väärin. Toisaalta, olen maailman huonoin ja turhautunein kirpparikävijä, joten muitakin mielipiteitä kannattaa tiedustella. Kysy henkilökunnalta vinkkejä?

Menekkiä suurentaa puoleensavetävä karkkikulho pöydällä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco