15,958 posts, 798 pages, 6,666,599 views
sapeli:
---
Karvinen:
mistä saan ostettuu hämähäkkielokuvan? ei mitään spiderman leffaan vaan oikeista hämähäkeistä koskevan nauhan! kysyin stokkalta ja anttilasta...ei ollu ja ne yritti tyrkyttää spiderman leffaa monesti, mut enhän mä sitä halunnu.
---
Arachnofobia?
Karvinen:
---
Arachnofobia?
---
mikä?
sapeli:
Myös elokuva jossa on paljon hämähäkkejä.
Karvinen:
jeps, mä vihaan niitä ja haluun päästä mun pelosta eroon, ja nyt mua on ruvennu kiinnostaa kaikki niistä, miten ne parittelee, mitä ne syö jne...
Karvinen:
jeps, mä vihaan niitä ja haluun päästä mun pelosta eroon, ja nyt mua on ruvennu kiinnostaa kaikki niistä, miten ne parittelee, mitä ne syö jne...
Lene:
---
naira:
haa, no kysytäänpäs tyhmiä:
miks mua aina alkaa viluttaa ihan hemmetisti kun oon juonut viinaa (määrästä riippumatta) ja miks se vaan pahenee (siis se vilu...) seuraavana päivänä *istuu-nytkin-takki-päällä-sisällä* ??? brr...
ongelmansa kullakin
---
Alkoholi taisi laskea kehon lämpötilaa, myöskin silloin kun tuntuu, että se lämmittäisi. Liittyisköhän siis tähän.
Apo:
Alkoholi laajentaa pintaverisuonia jolloin lämpöä pääsee karkuun tehokkaammin. Näkyy ja tuntuu mm. punotuksena kasvoissa.
inka:
Sivistynyt veikkaukseni: ehkä kännis menettää lämpöä ja siks voi olla et tuntuu ainakin sen jälkee kylmältä?
inka:
Mut luulis että kroppa tuottais lisää lämpöä jos tankkaa kuitenkin energiaa... eli hodarikiskan kautta himaan!
climate:
mitä hihu hymiö ilmaisee tunnetilana?