ezzy, 12.6.2009 13:16:
---
mark hamilton, 12.6.2009 13:01:
---
ezzy, 12.6.2009 10:13:
---
mark hamilton, 11.6.2009 21:11:
---
En kysynyt tuota tosissaan. Mutta on se vähän silti ihmeelistä, jos vain kämppikset nukuu samassa sänkyssä ja hommailee muna, pimppi ja peppu juttuja keskenään.
---
Ei sen seksin tarvi olla muuta kuin tarpeiden tyydyttämistä. Kaikki ei ole sitä sitoutuvaa sorttia nääs.
---
Joo.. kaveri puhelee jotain, että mulla on jotain illuusioita kun oon 31 ja 18-20vee pokat tulee jotain lähestyyn baareissa. Että se parisuhde ei toimisi kun mulla on soppari Yritys Oyj Plc:n kanssa ja muija haluasi kattella salkareita.. ihan niinkuin se ikä merkkaisi toisen ajan käyttö tarpeisiin. Sitä paitti nuorien kanssa nyt ei voi odottaa kuin seksiä ja hetken huumaa kun toinen päättää sitten sinkkuilla... ja se Reino on nyt kivempi.. sori vaan. Kysymys lähinnä mitä mä haluun. Eli haluanko parisuhdetta vai hetkeen kivaa. Tiedä sitten mutta ei mun kotiin voi niin vaan tulla koska mulla on isot asiakkaat ja 5-vuoden NDA ja edes vaimolle tms. ei voi kertoia mitään mitä kännykkä softia tms. duunailen mun asiakkaille.
---
Joo kyl jos on duunissa NDA niin kannattaa pysyä koko ikänsä sinkkuna, niin kriittistä se koodaaminen on...
Ehkä niin kauan kun toimin kotoa.. ei tännäe voi ketään ottaa kun on 5-vuoden NDA monestakin projektista ja vuotamisesta joutuu maksaan jopa kymmenien tuhansien korvauksen.
Mutta minähän olen nimeni soppariin pistänyt rahan takia.
Tosin riskejä vältetään projektin hävittämisellä kun se on loppunut.
No kuitekin jos tuleva vaimoni olisi yksi yritykseni omistaja niin silloin ei ole ongalmaa koska sopimukset koskee häntä myös ja hänellä on oikeus saadaa laillisesti tietoon kaiken mistä olen NDA velvollinen.