Lene:
---
Roger Roger:
Onko suurempaa voimaa olemassa, kuin rakkaus?
---
Viha?
toivottavasti ei ole
15,958 posts, 798 pages, 6,666,609 views
Lene:
---
Roger Roger:
---
Viha?
purrr-:
Miksi ihmiset, jotka olisivat sopivalla tavalla kinkyjä, ovat sitten jotenkin muuten tosi omituisia?
Avernian:
Miksi olen koko ajan joko valmistautumassa töihin, menossa töihin, tulossa töistä, tai nukkumassa? Eikös kesässä pitänyt olla jotain muutakin?
Roger Roger:
alien:
mistä kaikki alkoi ja mitä oli ennen alkua? (universaali ikuisuus kysymys *muhaha*)
olipas tyhmä kysymys
[muokattu 14.7.2004 23:38]
climate:
Maksavatko bilejärjestäjät ulkomaalaiselle soittajalle tuntipohjaista palkkaa? Koostuuko keikkapalkkio ylipäätään seuraavista osista:
- matkat & majoitus & ruoka yms ylläpito
- soittopalkkio
Ja onko tuo soittopalkkio yleensä könttäsumma vai onko se yleensä tuntipohjainen?
Kaikella tällä haen takaa sitä että miksi ihmeessä tuodaan ulkomailta joku hyvä dj soittamaan ja sitten sen annetaan soittaa ehkä yks tunti eikä enempää? Maksaako toinen tai kolmas soittotunti sitten muka liikaa?
climate:
---
nomic:
---
äm:
Mihin karanneet ilmapallot menevät?
---
---
Niin ja miks ne karkaa? Eiks ne viihdy omistajansa seurassa?
climate:
---
Roger Roger:
eiku ne on täytetty heliumilla
---
Saaks heliumi esineet karkaamaan?
Epailija:
---
Roger Roger:
---
Ja sitten nihkeilyä. Rakkaus ei ole voima, vaan tunne. Täten kaiken tuon tunteen aikaansaamat vaikutukset jäävät ihmisten kykyjen asettamien rajojen sisälle. Ihminen taas pystyy vaikuttamaan asioihin vain häviävän pienessä mittakaavassa, joten näin ajateltuna rakkaus on lähes yhtä tyhjän kanssa.
naira:
miks mua aina alkaa viluttaa ihan hemmetisti kun oon juonut viinaa
sapeli:
---
Jonulih:
Miksi olen niin helvetin hyväsydämminen???
---
se on sun kirous... mut kyllä siitä hyvää seuraa lopulta
Astaroth:
---
naira:
miks mua aina alkaa viluttaa ihan hemmetisti kun oon juonut viinaa
---
...???
Mulla ainakin lämmittää, hyvä etten syty palamaan, kun viinaa kiskon. Iloisen punainen nenä ja posket on mun TM.
Tuohon on kyllä paha mennä sanomaan mitään. Jalkasi on varmaankin amputoitava.