15,958 posts, 798 pages, 6,666,695 views
domi, 11.12.2008 13:02:
Tyhmääkin tyhmempi kysymys: Mitä hyötyä/haittaa on oman toiminimen perustamisessa? Tällä hetkellä semmoinen ois ajankohtaista ja tarvisin lyhyen tiivistelmän sen hyödyistä ja haitoista.
$, 11.12.2008 21:17:
---
domi, 11.12.2008 13:02:
Tyhmääkin tyhmempi kysymys: Mitä hyötyä/haittaa on oman toiminimen perustamisessa? Tällä hetkellä semmoinen ois ajankohtaista ja tarvisin lyhyen tiivistelmän sen hyödyistä ja haitoista.
---
+++Laskutus (rahakkaat asiakkaat eli firmat edellyttävät usein)
+++++Mahdolliset hyödylliset verovähennykset (itseni kohdalla musiikki ja laitteet)
--Kirjanpito
---Veroilmoitus
---Veroennakot
Itselläni on siis ihan verovirastoon ilmoitettu toiminimi joka ei maksanut mitään. Alana on "taiteilijatoiminta" eli dj.
Ober, 11.12.2008 21:44:
mikä firma vuokrais/välittäis halpoi yksiöitä alueelta
espoo: olari, tapiola, matinkylä
helsinki: keskusta ja sen lähistö
??
tai mistä yleesäkkään kannattais alkaa tsiigaileen?
Ober, 11.12.2008 21:44:
mikä firma vuokrais/välittäis halpoi yksiöitä alueelta
espoo: olari, tapiola, matinkylä
helsinki: keskusta ja sen lähistö
??
tai mistä yleesäkkään kannattais alkaa tsiigaileen?
kotivalo, 19.12.2008 21:10:
koska yksin on muutenkin parasta lähtee liikenteeseen...
Ei tartte vääntää kättä siitä mihin paikkaan mennään tai muuta vastaavaa ikävää...
Mielipiteeni voi toki johtua myös siitä, että suurin osa kavereista omaa täysin vastakkaisen musa / menomesta maun mitä itse...
Onysablet, 21.12.2008 02:45:
-Miksi ihmisten oksennukset ovat tätä nykyä lähinnä oransseja?
sativa, 21.12.2008 02:58:
---
-Miksi ihmisten oksennukset ovat tätä nykyä lähinnä oransseja?
---
(Tähän kyllä tekee mieli esittää jatkokysymys, että minkä värisiä ne ennen ovat olleet?)
-Mitä on tapahtunut klubikulttuurille viimeisen parin vuoden aikana?
RiD, 26.12.2008 13:10:
Miten vitussa tätä itunesia ajetaan?
Multa pöllittiin läppäri ja synkatut playlistit oli edellisellä koneella. Miten helvetissä tähän jumalan hylkäämään softaan saa lisättyä biisin tai pari ilman että tää paskakikkula ehdottaa koko soittimen synkkaamista mikä meinais sitä että ne musat mitä mulla on tuolla soittimella/ei ole muualla katoaa ja se korvais ne noilla parilla mitä oon laittamassa nyt sisään. Miks helvetissä tolta perkeleen putkilolta ei saa noita itse laittamia biisejään ulos?
AEEAEAEA halp, hajoan tähän.
laite, 26.12.2008 13:28:
---
RiD, 26.12.2008 13:10:
Miten vitussa tätä itunesia ajetaan?
Multa pöllittiin läppäri ja synkatut playlistit oli edellisellä koneella. Miten helvetissä tähän jumalan hylkäämään softaan saa lisättyä biisin tai pari ilman että tää paskakikkula ehdottaa koko soittimen synkkaamista mikä meinais sitä että ne musat mitä mulla on tuolla soittimella/ei ole muualla katoaa ja se korvais ne noilla parilla mitä oon laittamassa nyt sisään. Miks helvetissä tolta perkeleen putkilolta ei saa noita itse laittamia biisejään ulos?
AEEAEAEA halp, hajoan tähän.
---
Ööö niin koitat iPodista saada musiikit + playlistit koneelle?
http://www.ipodrip.com/