15,958 posts, 798 pages, 6,667,083 views
kiiki:
mistä tuuli tulee? siitä että puut heiluu?
pyhimys:
Minkä takia monia autoja mainostetaan 5-ovisina . Vai meneekö kovin moni ihminen auton sisälle takakontista .
Jonulih:
Minkä helvetin takia mun aivosoluja kuolee kun mä ryyppään?
sapeli:
miks toffee on niin hyvää
mayah:
Tuleekohan Uhuu:lle koskaan forumille kirjoittaessaan sellainen olo, että
-mitätähänloppuunnytsittenlaittaisuhuu ??
Ihan vaan mietiskelen, kun niitä on aina kiva lukea..
Jää~*:
---
sapeli:
miks toffee on niin hyvää
---
Ai on?
En oo sen jälkeen syöny toffeeta kun tungin sellaisen oikein ison suuhuni ja se tarttui tiukasti kielikoruuni...
Eipä auttanu, vaikka miten yritin sormilla irrotella, kiinni oli ja pysyi, puhuminen oli hankalaa ja piti vain odotella et se sulaa
Mutta joo, kysymykseesi en osaa siis vastata...
UnityF:
---
mayah:
Tuleekohan Uhuu:lle koskaan forumille kirjoittaessaan sellainen olo, että
-mitätähänloppuunnytsittenlaittaisuhuu ??
Ihan vaan mietiskelen, kun niitä on aina kiva lukea..
---
noita onkin oikeesti tosi kiva lukee mitä uhuu keksii siihin loppuun.. oon sanonnu hänelle että ei ainakaan lopeta niiden kirjoittamisen
Amma:
---
fadeout:
Mä oon aina miettiny miks ohuet kurkkusiivut leivän päällä maistuu paljon makoisammilta kuin paksut viipaleet
---
Tota noin.. Hommahan on myös niin, että jos esim. salaattiainekset viipaloi suhteellisen pieniksi, ne maistuu paljon mehukkaammilta kuin isot palaset. Voisko siis jotenkin liittyä niiden sisältämän nesteen vapautumiseen tai jotain..?
Happolääkäri:
---
Jonulih:
Minkä helvetin takia mun aivosoluja kuolee kun mä ryyppään?
---
mä en ryyppää ja mulla kuolee kans niitä... epäreilua...
kiiki:
kiitos epailija. eli siis mitä suuremmat ilmanpaine-erot, sitä kovempi tuuli, eikö?
entäs mistä merivirrat alkaa?
pyhimys:
Milloin ravintola ei saa enää päästää sisälle porukkaa, jos valomerkki tulee puoli neljältä Saako enää kolmen jälkeen päästää...