15,958 posts, 798 pages, 6,667,140 views
Jonulih:
Miks seksi on niin märkää hommaa?
Astaroth:
---
Jonulih:
Miks seksi on niin märkää hommaa?
---
Että ne litslots-äänet peittäisivät ne hemmetin taustalla soivat ailaiktömoovit-biitit?
Astaroth:
Jospa minä nyt kysyisin minua askarruttaneet asiat. Asiasta tietävät saavat valaista tyhmää. Seuraavat termit liittyvät musiikkiin, tai DJ:n toimintaan:
- Mitä on pitch?
- Mitä on laukka?
- Mitä on vonkaaminen (siis DJ:n sanastossa)?
- Biisin vaihdon tyylit (jos niitä on erilaisia)? Olen kuullut termin pystyvaihto, millainen se on? Ja on muitakin tapoja vaihtaa biisejä? Jos on, niin millaisia?
Rocca:
Ja noihin vaihto taktiikoihin en osaa sanoa mitään koska en ite tarvii termejä ku teen vaihdot ja vonkaamisesta en kans osaa sanoa
Astaroth:
- Mitä on vonkaaminen (siis DJ:n sanastossa)?
- Biisin vaihdon tyylit (jos niitä on erilaisia)? Olen kuullut termin pystyvaihto, millainen se on? Ja on muitakin tapoja vaihtaa biisejä? Jos on, niin millaisia?
stimbe:
John Frankenheimerin leffassa Ronin (1998)(Robert De Niro, Jean Reno, Sean Bean) ne jahtaa sitä salkkua koko leffan ajan.
Mitä siinä salkussa on?!
Nitta:
---
stimbe:
John Frankenheimerin leffassa Ronin (1998)(Robert De Niro, Jean Reno, Sean Bean) ne jahtaa sitä salkkua koko leffan ajan.
Mitä siinä salkussa on?!
---
Siinä toisessa oli luistimet, mutta toisessa... enpä oo varma näytetäänkö sitä siinä leffassa. Hmm, pitääks nyt mennä vuokraamaan uudestaan kun ei muista...
JussiS:
Irwinin pystyvaihto taas on se, että pidetään krossista kiinni, ja kun kännissä sattuu heilahtamaan puolelta toiselle, niin biis vaihtuu samalla.
Veikkaan et lihakset jäykistyy kuollessa niin paljon, että varmaan hymy saattaa kadota ja tulee joku sellainen perusilme. Jäykistymisessä menee hmm jotain tunteja, niin et sattaa se hymy hetken pysyä kasvoilla. Joku asiasta paremmin tietävä korjatkoon.MaSari:
Jos ihminen esim. hymyilee kuollessaan,voiko tämä hymy jäädä kasvoille?
keisha:
---
MaSari:
Jos ihminen esim. hymyilee kuollessaan,voiko tämä hymy jäädä kasvoille?
---
Veikkaan et lihakset jäykistyy kuollessa niin paljon, että varmaan hymy saattaa kadota ja tulee joku sellainen perusilme. Jäykistymisessä menee hmm jotain tunteja, niin et sattaa se hymy hetken pysyä kasvoilla. Joku asiasta paremmin tietävä korjatkoon.