15,958 posts, 798 pages, 6,666,918 views
ezzy, 23.6.2008 21:19:
---
vns, 23.6.2008 20:45:
Mistä saisin kiksukarvaa tyynyjen / päiväpeittojen / mattojen muodossa?
Tai ylipäätänsä mistä saa kivoja yllämainittuja. :)
---
En kyllä suosittelis, se karva kulkeutuu AIVAN KAIKKIALLE eikä siitä pääse ikinä eroon...perkele
djbege, 23.6.2008 20:49:
Miksi lentokoneessa (ainakin Ryanairilla) täytyy pitää ikkunaluukut auki laskeutumisen ajan?
Lyylikki, 25.6.2008 16:02:
Miksi toisten ihmisten käsiala on sotkuista ja toisten selvää?
Tietääkö ne joilla on sotkuinen käsiala sen itse, vai eivät? Jos ne tietävät, niin miksi ne eivät kirjoita selkeämmin?
sapeli, 25.6.2008 16:06:
---
Tietääkö ne joilla on sotkuinen käsiala sen itse, vai eivät? Jos ne tietävät, niin miksi ne eivät kirjoita selkeämmin?
---
Luulen että tuo on ala-asteen peruja kun ollaan opeteltu kirjoittamaan. Jos silloin on ollut kiinnostusta ja kärsivällisyyttä ja myös luonnollista taipumusta/lahjakkuutta selkeään kirjoittamiseen niin hyvä niin, mutta monelle tuo ei ole ollut minkäänlainen prioriteetti ja harjoittelu on ohitettu minimaalisella kiinnostuksella ja vaivalla.
Ihminen saa kuitenkin aina omasta käsialastaan selvää niin miksipä sitä vaivautuisi muuttamaan?
Twist, 25.6.2008 16:09:
Ala-asteella kirjoitetaan kaunoa. Kuka kirjoittaa nykypäivänä kaunoa ?
---
sapeli, 25.6.2008 16:06:
---
---
Luulen että tuo on ala-asteen peruja kun ollaan opeteltu kirjoittamaan. Jos silloin on ollut kiinnostusta ja kärsivällisyyttä ja myös luonnollista taipumusta/lahjakkuutta selkeään kirjoittamiseen niin hyvä niin, mutta monelle tuo ei ole ollut minkäänlainen prioriteetti ja harjoittelu on ohitettu minimaalisella kiinnostuksella ja vaivalla.
Ihminen saa kuitenkin aina omasta käsialastaan selvää niin miksipä sitä vaivautuisi muuttamaan?
---
edit: Itselläni nimittäin kauno on hyvinkin selvää, kun taas muuten hieman epäselvää.
duvin, 24.6.2008 14:22:
---
djbege, 23.6.2008 20:49:
Miksi lentokoneessa (ainakin Ryanairilla) täytyy pitää ikkunaluukut auki laskeutumisen ajan?
---
Mikäli syntyy vaaratilanne, nähdään onko ulkona tulipalo valittaessa evakuointiväyliä.
Amma, 25.6.2008 16:17:
---
---
_o/ Toisinaan esim. jos haastattelen jotakuta ja pitää kirjottaa nopeasti.
Btw, eikös se ollut/ole oikealta nimeltään "tyyppikirjoitusta" tjsp? Eli ikään kuin kaunoa, muttei kuitenkaan. Ehkä tekstauksen ja kaunon jonkinlaista välimuotoa.
Oma kysmäni:
Millä systeemillä kielten kuuntelut hoidetaan kouluissa nykypäivänä?
Nimim. Kelanauhureita ja cd-soitantaa
anis, 26.6.2008 15:41:
---
---
Entä jos ne ei vaan kykene? Esim. jos kädet tärisee tms...
Lyylikki, 26.6.2008 15:47:
Niin no, toi on sitten jo hieman eri juttu. Tunnen kuitenkin useampiakin miehiä, jotka jättävät lappuja, mutta joista joutuu aina soittamaan perään, että: "Mitä tässä lukee."
Slim_Jim, 26.6.2008 18:04:
Hyvä klubitus.
Minulla on uusi pöytä, sellainen kiva puupinnoitteinen, 170cmx170cm tummaa puuta jonka keskellä on 1mx1m kokoinen lasilevy keskellä.
Mitenkä sen lasilevyn saisi puhdistettua niin ettei siitä jäisi sellaisia paskarantuja mitä nyt pyyhkimisestä tulee. Näyttää aika ikävältä.
Kiitos.
PS: Olen käsi.
djbege, 26.6.2008 18:08:
---
Slim_Jim, 26.6.2008 18:04:
Hyvä klubitus.
Minulla on uusi pöytä, sellainen kiva puupinnoitteinen, 170cmx170cm tummaa puuta jonka keskellä on 1mx1m kokoinen lasilevy keskellä.
Mitenkä sen lasilevyn saisi puhdistettua niin ettei siitä jäisi sellaisia paskarantuja mitä nyt pyyhkimisestä tulee. Näyttää aika ikävältä.
Kiitos.
PS: Olen käsi.
---
Kokeile meikämartan peilinpyyhkimismetodia: Suihkauta lasipinnalle normi ikkunanpesuainetta ja pyyhi talouspaperilla kuivaksi. Ei jää rantuja ainakaan mun vessan peileihin.