Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,492,741 views

crissy

Posts: 1,958

#11541 • • Edited crissy

hemuz, 22.5.2008 15:18:
Mikä saa ihmiset dumppaamaan ne kauppalappunsa mitä ihmellisimpiin paikkoihin kaupassa?



ja mikä saa ihmiset luulemaan että jos on mainos missä sanotaan että kaikki aletuotteet -70% niin et se muka tarkoittaa et jokaikinen tuote kaupassa on sen -70%


no ehkä tos mun tapaukses jonkin sortin lukihäiriö tai toi -70% tulee vaan hokattua eikä sitä muuta asiaa mitä siin sanotaan.. ja sit vingutaan
hemuz

Posts: 2,178

#11542 • • hemuz kätevä emäntä

crissy, 22.5.2008 15:22:
---
hemuz, 22.5.2008 15:18:
Mikä saa ihmiset dumppaamaan ne kauppalappunsa mitä ihmellisimpiin paikkoihin kaupassa?

---

ja mikä saa ihmiset luulemaan että jos on mainos missä sanotaan että kaikki aletuotteet -70% niin et se muka tarkoittaa et jokaikinen tuote kaupassa on sen -70%


no ehkä tos mun tapaukses jonkin sortin lukihäiriö tai toi -70% tulee vaan hokattua eikä sitä muuta asiaa mitä siin sanotaan.. ja sit vingutaan



puhutaanko me nyt samoista lapuista o_O *nauru*
itse tarkoitin niitä ostoslistoja.
crissy

Posts: 1,958

#11543 • • Edited crissy

hemuz, 22.5.2008 15:25:
---
crissy, 22.5.2008 15:22:
---
hemuz, 22.5.2008 15:18:
Mikä saa ihmiset dumppaamaan ne kauppalappunsa mitä ihmellisimpiin paikkoihin kaupassa?

---

ja mikä saa ihmiset luulemaan että jos on mainos missä sanotaan että kaikki aletuotteet -70% niin et se muka tarkoittaa et jokaikinen tuote kaupassa on sen -70%


no ehkä tos mun tapaukses jonkin sortin lukihäiriö tai toi -70% tulee vaan hokattua eikä sitä muuta asiaa mitä siin sanotaan.. ja sit vingutaan

---


puhutaanko me nyt samoista lapuista o_O *nauru*
itse tarkoitin niitä ostoslistoja.




ei varmaankaan.. mun piti eka jatkaa tota et "mikä saa ihmisen..." mut sit vastasinki itse siihen kysymykseen *lmao*


joten ignoretetaan kokonaan toi et quottasin:D
sapeli

Posts: 11,768

#11544 • • sapeli jokukukamikä?
Jos se astia missä kermaa pidetään on kermakko, onko se astia missä perunamuusia pidetään muusikko?

*tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#11545 • • REivaaja Guest

sapeli, 22.5.2008 22:58:
Jos se astia missä kermaa pidetään on kermakko, onko se astia missä perunamuusia pidetään muusikko?

*tirsk*


Se on kyl ihan vaan lautanen *nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#11546 • • Jutu Blondi
Pitäiskö mun huolestua ja lampsia päivystykseen kun mulla jo toista päivää särkee tohon alavatsaan oikealla puolella? Multa ei meinaan oo umpilisäkettä poistettu niin jos se on tulehtunut ja en meekään lääkäriin ja sit se poksahtaa. Mut sitten taas jos ei olekaan noin vakavaa niin kyllä nyt vähän nolottaa mennä lekuriin sen takia :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Adorable

Posts: 103

#11547 • • Adorable

Jutu, 23.5.2008 15:08:
Pitäiskö mun huolestua ja lampsia päivystykseen kun mulla jo toista päivää särkee tohon alavatsaan oikealla puolella? Multa ei meinaan oo umpilisäkettä poistettu niin jos se on tulehtunut ja en meekään lääkäriin ja sit se poksahtaa. Mut sitten taas jos ei olekaan noin vakavaa niin kyllä nyt vähän nolottaa mennä lekuriin sen takia :P



Kannattaa käydä lääkärissä. Itsekin kävin saman asian vuoksi. Ei onneksi ollut umppari mut jotain muuta sieltä kuitenkin löyty.
nomic

Posts: 4,120

#11548 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

sapeli, 22.5.2008 22:58:
Jos se astia missä kermaa pidetään on kermakko, onko se astia missä perunamuusia pidetään muusikko?

*tirsk*



Tämähän on ratkaisu siihen, että miten syntyy kaikki metelisepät!
sapeli

Posts: 11,768

#11549 • • sapeli jokukukamikä?

nomic, 23.5.2008 16:15:
---
sapeli, 22.5.2008 22:58:
Jos se astia missä kermaa pidetään on kermakko, onko se astia missä perunamuusia pidetään muusikko?

*tirsk*
---
Tämähän on ratkaisu siihen, että miten syntyy kaikki metelisepät!



"Syöppä nytten paljon sitä perunamuusia niin susta kasvaa isona sellainen muusikko!" *joo*

Entä jos joku tekee perunasta pillin ja soittaa sillä niin onko sitten perunamuusikko?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#11550 • • REivaaja Guest
Mistä löytää äänitaitelijan mtv3 Huomenta Suomen haastattelun? Ei oo tubessa enää.
kotivalo

Posts: 190

#11551 • • kotivalo
Tuolla O_o threadissa joku ilmoitti huomanneensa paketin puolivälissä käyttäneensä pannujauhatusta kahvinkeittimessä suodatinjauhatuksen sijaan, ni mää mietin et mitä eroa on pannu ja suodatinjauhetulla kahvilla?
m1kk3

Posts: 5,560

#11552 • • m1kk3 no-life

kotivalo, 23.5.2008 19:39:
mitä eroa on pannu ja suodatinjauhetulla kahvilla?


No suodatinjauhatus on selkeästi jauhatukseltaan hienompaa. Ei kai niillä muuta eroa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#11554 • • REivaaja Guest
Mistä löytää koiran navan?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11555 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

REivaaja, 24.5.2008 10:01:
Mistä löytää koiran navan?



Lähde: DeliVET.net


Napatyrä

Napa on se kohta, josta sikiön aineenvaihdunta tapahtuu istukan välityksellä emon elimistöön. Navan kohdalla istukasta tulevat verisuonet lävistävät sikiön ja liittyvät sikiön omaan verenkiertoon. Normaalisti napaverisuonet painuvat kasaan ja navan aukko sulkeutuu heti kohta syntymän jälkeen. Jos aukon sulkeutuminen hankaloituu, niin syntyy napatyrä eli vatsaontelon seinämään jää reikä; joskus suurempi joskus pienempi. Aukon sulkeutuminen voi estyä, jos napanuora joutuu epätavallisen kovaan venytykseen syntymähetkellä. Emo voi myös purra napanuoran poikki liian läheltä ja aiheuttaa tyrän syntymisen. Napatulehdus voi häiritä sulkeutumista. Useissa tapauksissa navan aukko on perintötekijöiden vaikutuksesta liian suuri ja sulkeutuminen epätäydellistä. Joskus tavataan synnynnäisiä kehityshäiriöitä, jolloin navan aukko on valtavan suuri. Vakavimmat kehityshäiriöt ovat sellaisia, että vatsaontelo on sikiönkehityksen häiriön johdosta jäänyt täysin auki ja suolisto pursuaa esteettä vatsasta ulos; tämmöiset tapaukset ilmenevät heti syntyessä, ja ovat useimmiten niin vaikeita, että pentu joudutaan lopettamaan.
Napatyrää tavataan siis hyvin lieväasteisesta nuppineulanpään kokoisesta aina todella suuriin ja vaikeisiin tapauksiin.


Tavallisesti koiralla ei siis ole oikein näkyvää napaa...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Lyylikki

Posts: 2,975

#11556 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

kotivalo, 23.5.2008 19:39:
Tuolla O_o threadissa joku ilmoitti huomanneensa paketin puolivälissä käyttäneensä pannujauhatusta kahvinkeittimessä suodatinjauhatuksen sijaan, ni mää mietin et mitä eroa on pannu ja suodatinjauhetulla kahvilla?



Saitkin tuossa jo aika hyvin vastauksia, mutta silti vielä vähän jatkan.

Pannujauhatuksessa siis se on isombina biitteinä se kahvi, joten jos sitä käyttää suodattimessa, niin pitää laittaa enemmän. Kyllä siitä ihan hyvää kahvia tulee mm. meillä kotona äiti keittää aina pannujauhatuksesta kahvit, on sen mielestä parempaa.

Suodatinjauhatuksellakin voi tehdä pannukahvia. Siinä vaan ne röpöt tulee helpommin suuhun, kun ne ei painu niin hyvin pohjaan, koska ovat kevyempiä. Pannukahvissahan aina yleensä on hieman niitä röpöjä siellä kupinpohjalla, varsinkin lopussa pannua.
Comandante

Posts: 359

#11557 • • Comandante aka Miranda
Kolmiosainen:
Miten itsestäänsulkeutuva jääpalapussi toimii? Kuka sen keksi? Mikä kyseisen henkilön ÄO oli?

--
Hooverhullu

Jutu

Posts: 3,054

#11558 • • Jutu Blondi

Adorable, 23.5.2008 16:06:
---
Jutu, 23.5.2008 15:08:
Pitäiskö mun huolestua ja lampsia päivystykseen kun mulla jo toista päivää särkee tohon alavatsaan oikealla puolella? Multa ei meinaan oo umpilisäkettä poistettu niin jos se on tulehtunut ja en meekään lääkäriin ja sit se poksahtaa. Mut sitten taas jos ei olekaan noin vakavaa niin kyllä nyt vähän nolottaa mennä lekuriin sen takia :P

---


Kannattaa käydä lääkärissä. Itsekin kävin saman asian vuoksi. Ei onneksi ollut umppari mut jotain muuta sieltä kuitenkin löyty.


Kävin lääkärissä ja istuin 6 tuntia päivystyksestä. Ja olihan se umpilisäke mikä oli tulehtunut ja nyt oon sitten yhtä elintä köyhempi. Onneks se on niin turhake ettei sitä tarvii :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#11559 • • REivaaja Guest

Jutu, 25.5.2008 20:00:
Kävin lääkärissä ja istuin 6 tuntia päivystyksestä. Ja olihan se umpilisäke mikä oli tulehtunut ja nyt oon sitten yhtä elintä köyhempi. Onneks se on niin turhake ettei sitä tarvii :P

Ei se kyllä ole turha, mutta hyvä että menit ajoissa.
KiimanenKurre

Posts: 791

#11560 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

sapeli, 22.5.2008 22:58:
Jos se astia missä kermaa pidetään on kermakko, onko se astia missä perunamuusia pidetään muusikko?

*tirsk*


jeah veikkaisin että se ois pernakko*justjoo**lmao*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri