jos tietäviä löytyy, niin pyydän vastauksen erittäin yksinkertaisessa ja selkeässä muodossa, kun aina ei vaan tajuu
15,958 posts, 798 pages, 6,666,913 views
KaveriTavara, 3.4.2008 19:55:
mitä tarkoittaa sana akkreditointi?
jakke, 3.4.2008 19:57:
---
KaveriTavara, 3.4.2008 19:55:
mitä tarkoittaa sana akkreditointi?
---
pätevyyden toteamista.
KaveriTavara, 3.4.2008 20:03:
kiitos paljon mut silti viel ihan hukassa näitten sivistyssanojen kanssa..eli mitä se ihmettä meinaa jos jonkun tapahtuman tällä kertaa Ankakrockin akkreditointi alkaa toukokuussa ja hakemukset voi lähettää sähköpostilla...niin mitä ihmen pätemistä niille pitää mennä todistelemaan..?
Miksi ei voida puhua ihan normaaleilla suomenkielen sanoilla, nin tällänen astetta tyhmempikin tajuis ehkä joskus jostain jotain
KaveriTavara, 3.4.2008 20:03:
eli mitä se ihmettä meinaa jos jonkun tapahtuman tällä kertaa Ankakrockin akkreditointi alkaa toukokuussa ja hakemukset voi lähettää sähköpostilla...
Nelli, 3.4.2008 09:33:
Mitähän mun stereot tekee? Laitan ne ihan normaalisti päälle, jolloin ääni on sopivalla. Hetken päästä, ilman mitään näkyvää syytä, ääni yhtäkkiä laskee pari pykälää. Silloin joko kuuntelen hiljasella tai käännän kovemmalle. Sitten taas hetken kuluttua ääni pomppaa sen pari pykälää ylöspäin, joka yleensä säikäyttää aika hyvin, varsinkin jos oon aikasemmin kääntäny sitä kovemmalle.
Oon tarkistanu kaikki piuhat ja antennin, ja tuntuu ettei tohon vaikuta mikään, vaan se vaihtelee tota ihan oman mielensä mukaan. En tajuuuu.
Freja, 4.4.2008 07:24:
Mikä noist kaupan muovipullosimoista on lähinnä siman makua? Ei ny millää tekis mieli ostaa noit jumbopulloja ja todeta vaa et pahalle maistuu. Haluis ostaa heti sitä, mikä maistuu simalle.
Freja, 4.4.2008 07:24:
Mikä noist kaupan muovipullosimoista on lähinnä siman makua? Ei ny millää tekis mieli ostaa noit jumbopulloja ja todeta vaa et pahalle maistuu. Haluis ostaa heti sitä, mikä maistuu simalle.
jjkobsson, 4.4.2008 09:14:
Kannattaa jättää suosiolla ne kaupan simat hyllylly ja tehdä omaa. Itse tekemä on niin paljon parempaa ja varsin helppoa, että sitä kannattaa se 3-7 päivää odotella. Pitäiskin pistää kevään eka satsi kohta tulemaan.
Freja, 4.4.2008 09:18:
---
Mul o vaa se ongelma, et mun pitäis viedä sitä ulkomaille, ja niitä omatekeleitä en oikeen uskaltais laittaa lentokoneen ruumaan. :/ Harmittaa hirveesti.
akir0, 4.4.2008 08:15:
---
Mitähän mun stereot tekee? Laitan ne ihan normaalisti päälle, jolloin ääni on sopivalla. Hetken päästä, ilman mitään näkyvää syytä, ääni yhtäkkiä laskee pari pykälää. Silloin joko kuuntelen hiljasella tai käännän kovemmalle. Sitten taas hetken kuluttua ääni pomppaa sen pari pykälää ylöspäin, joka yleensä säikäyttää aika hyvin, varsinkin jos oon aikasemmin kääntäny sitä kovemmalle.
Oon tarkistanu kaikki piuhat ja antennin, ja tuntuu ettei tohon vaikuta mikään, vaan se vaihtelee tota ihan oman mielensä mukaan. En tajuuuu.
---
Ettei sul olis päällä joku dynaaminen äänenvoimakkuuden säätö niissä stereoissa?
jjkobsson, 4.4.2008 09:47:
Jaa no sitten asia on vähän hankalampi. Tosin en tiedä sitten kuinka hasardi se kaupan lötkö simapullokin on siellä lentokoneen ruumassa.
Nelli, 4.4.2008 09:51:
---
akir0, 4.4.2008 08:15:
---
---
Ettei sul olis päällä joku dynaaminen äänenvoimakkuuden säätö niissä stereoissa?
---
Eeeei mun tietääkseni. Toi koko homma alko yhtenä päivänä vaan yhtäkkiä, ilman et olin koskenu muuhun ku on/off-nappiin.
hemuz, 4.4.2008 02:12:
Miksi meillä tuntuu jääkaappi olevan aina tyhjä, vaikka kävisi päivittäin kaupassa?
Saarre, 4.4.2008 12:11:
Finnish Authorrights Collecting Society vastaako tämä Teosto:a?