15,958 posts, 798 pages, 6,666,737 views
Fentae:
Tarvitaanko lentokoneen käynnistämiseen avainta (kuten autossa) ?
Siis tarkoitan lähinnä isoja koneita, ei mitään 2 hengen mini konetta.
Ja eiköhän ne ole helpompi kuljettaa ja varastoida neliönmuotoisissa paketeissa.ella_:
---
JustinSane:
Miksi pizzat tulee aina neliön muotoisissa pakkauksissa vaikka ne on pyöreitä?
---
uskoisin, että pakkauskustannukset minimoituvat näin.
Mila:
Miksi plattarilla jo klubbarilla ihmiset jaksavat tapella jostain genre-eroista yhä uudestaan ja uudestaan.
...
Miksi moni täällä älykkäänä itseään pitävä alentuu loputtomaan juupas-eipäs väittelyyn kaiken maailman idioottien kanssa. Onko se niin suuri tyydytys kun saa sitten sen iskettyä ne viimeiset jauhot sen nuijan suuhun (jota ko- tapaus ei edes luultavasti tajua).
Miksi täällä porukka kirjoittaa *istuskel*, *päätä pyörittel*, *käteen vetäen* ja *kulman takana piilottel*? Ihan vitun tyhmän näköstä.
Miksi moni valittaa että konemusapiirit ovat kasvaneet todella paljon. Enemmän ihmisiä, enemmän mahdollisuuksia järjestää bileitä? Miksei niitä ug-hallibile-kova savu-iso strobo-bileitä voi muka järjestää enää?
Miksi moni ”teknopuristi” pitää kevyestä trancesta pitäviä hieman yksinkertaisimpina, tai musikaalisesti ehkä hieman takapajuisempina. Jos joku musa iskee, niin sitten se iskee. Se on kuule vaan kyynel herra Tekno jos suurin osa ei saa kiksejä sun musiikista.(ja herra flamelle tiedoksi, että kyllä, kuuntelelen itse mielelläni teknoa)
Miksi ainoat henkilöt joita olen nähnyt heilumassa jossain bileissä kuin sammakko tehosekoittimessa, selvästi huumeissa, ovat jotain ihme hippejä? Terveisiä herra Tanssipoliisille. Lähdetäänkö kamarille nyt vai heti?
JustinSane:
Jos kilpikonnalta vie sen kuoren, onko se koditon vai alasti?
Jos joku kenellä on multipersoonallisuushäiriö, uhkaa tappaa itsensä, onko se panttivankitilanne?
Ameriikassa kun ajokortteihin kirjoitetaan enemmän faktaa omistajasta kuin suomessa (pituus, paino silmien väri) niin mitä ne laittaa kohtaan hiusten väri jos henkilö on kalju?
Valonnopeus on aika vitusti.. Mikä on pimeyden nopeus?
Miten se kaveri kuka ajaa lumiauraa pääsee lumimyrskyjen aikaan töihin?
Miksi pizzat tulee aina neliön muotoisissa pakkauksissa vaikka ne on pyöreitä?
Jos on olemassa paranormaaleja, yliluonnollisia ilmiöitä, niin onko olemassa aliluonnollisia ilmiöitä? Miksi niitä kutsuttaisiin? Pseudonormaaleiksi ilmiöiksi?
JustinSane:
Jos sellaisia haluat, mikset itse järjestä?
Mistä sinä tiedät ketkä on huumeissa ja ketkä ei? Ehkä jotkut saattavat jopa hieman pidätellä itseään ettei heti tulisi joku pallopää syyttelemään huumeidenkäyttäjäksi vain koska joraa vähän rankemmin.
Jos on olemassa paranormaaleja, yliluonnollisia ilmiöitä, niin onko olemassa aliluonnollisia ilmiöitä? Miksi niitä kutsuttaisiin? Pseudonormaaleiksi ilmiöiksi?
Mila:
---
En maininnut missään, että itse haluaisin.
Kyllä noi selvimmät tapaukset huomaa ihan kysymättäkin.
JustinSane:
Tässä vallitsee ihan normaali kysynnän ja tarjonnan laki, jos porukka oikeasti niin paljon hallibileitä haluaisi niin kyllä niitä sitten olisikin. Ja jos joku on vakaasti sitä mieltä, että hallibileet pitäisi saada järjestettyä ja on varma siitä, että kysyntää (eli porukkaa) olisi tarpeeksi, niin juuri mikäänhän ei estä niitä kestejä järjestämästä.
Ihan mielenkiinnosta: voisitko kertoa miten spottaat esim. tanssijoista, kuka on kuoseissa ja kuka ei? Ja ei, nyt ei lasketa niitä ketkä kouristelee siellä lattialla.
Mila:
No ihanko totta? Sähän fiksu olet. Tekis miel lisätä kysymys tähän threadiin: 'miksi justin kirjoittaa minulle itsestäänselvyyksiä jotka jo tiedän?'
No hohhoijjaa. Tuskin olen maailman ainoa ihminen joku luulee joskus tunnistavan huumeissa tanssivan ihmisen. Mua kiinnostaa aika kivi käydä listamaan sulle millä perustein tälläisiä spottauksia voi tehdä.
JustinSane:
Minkä helvetin takia sitten kitiset asiasta jos ei vastaukset kelpaa? Pitääkö virkistää muistia? Katsotaans:
Sä sanoit:
Miksi moni valittaa että konemusapiirit ovat kasvaneet todella paljon. Enemmän ihmisiä, enemmän mahdollisuuksia järjestää bileitä? Miksei niitä ug-hallibile-kova savu-iso strobo-bileitä voi muka järjestää enää?
hmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Aivan, luulet tunnistavasi. Veikkaanpa, että aika monet sunki spottauksista menee aika lepikkoon. Joillekkin riittä meinaan se, että joku hymyilee ja tanssii yli 10min putkeen, psst, toi saleen vetää douppii. Eli lähinnä selvittääkseni sun tietotasoas ko. asioista kysyin noita sun spottaamiskriteereitäs
Mila:
---
Huoh. Huoh. Ja vielä yksi Huoh. Mä ”kitisin” siitä miksi moni valittaa että piirit on kasvanu(ja tätä kautta kaupallistunu), eikä sellasia hallibileitä järjestetä enää, kun he voivat sellaisia järjestää jos vaan haluaisivat. Ei sun tarvi _minulle_ käydä selittämään että voin järjestää bileet jos niin haluan.
Sä olet nyt niin metsässä kun vaan voit olla.
Voi kulta, kyllä mä olen nähnyt näiden kymmenien ja satojen bileiden aikana ihan tarpeeksi voidaksi esittää arvailuja ketkä on kuosissa ja ketkä ei. Enkä todellakaan tee sellaisia arvailuja sen perusteella että joku tanssii iloisen näköisenä 3 tuntia putkeen.
Mila:
Huoh. Huoh. Ja vielä yksi Huoh. Mä kitisin siitä miksi moni valittaa että piirit on kasvanu(ja tätä kautta kaupallistunu), eikä sellasia hallibileitä järjestetä enää, kun he voivat sellaisia järjestää jos vaan haluaisivat. Ei sun tarvi _minulle_ käydä selittämään että voin järjestää bileet jos niin haluan.
Sä olet nyt niin metsässä kun vaan voit olla.
Voi kulta, kyllä mä olen nähnyt näiden kymmenien ja satojen bileiden aikana ihan tarpeeksi voidaksi esittää arvailuja ketkä on kuosissa ja ketkä ei. Enkä todellakaan tee sellaisia arvailuja sen perusteella että joku tanssii iloisen näköisenä 3 tuntia putkeen.
Mila:
Miksi moni teknopuristi pitää kevyestä trancesta pitäviä hieman yksinkertaisimpina, tai musikaalisesti ehkä hieman takapajuisempina. Jos joku musa iskee, niin sitten se iskee. Se on kuule vaan kyynel herra Tekno jos suurin osa ei saa kiksejä sun musiikista
Jna:
---
Astaroth:
Miksi viimeinen tippa kusta menee aina housuun, vaikka kuinka ravistaa???
---
Eikö sitä herranjestas voi pyyhkäistä?!?!?
Pablo:
---
climate:
imuri?
(sori, pakko)
---
Siinähän olisi uuden patentin ainesta! *juonittel*