15,958 posts, 798 pages, 6,666,661 views
Steven Hoaks, 28.3.2008 09:44:
Voiks joku sähkäri tai alaa tunteva selittää mulle miten tollanen voi toimii :D
JussiS, 28.3.2008 10:03:
Toi näyttäis olevan jonkun sortin akkusysteemi (lähinnä päätelty siitä että eri laitteet erotellaan amppeeritunteina)
onni3mk, 28.3.2008 13:08:
Afrikassa kun ei siirrytä kesäaikaan (ainakaan meiän aikavyöhykkeellä) niin onko siellä kellot tunnin jäljessä koko Suomen kesäajan?
Eiks samalla aikavyöhykkeellä niinkun periaatteessa pitäs olla sama kellonaikan?
pitäisi toimia ilman minkään näköistä onkelmaa.ken-guru, 28.3.2008 13:11:
Kysymys sähköstä;
Mulla on Canonin kamera jossa on 7,4mA akku. Ostin nyt Canonin videokameran jossa oli 7,8mA akku. Voltit on samat.
Toimiiko nuo akut molemmissa laitteissa ristiin?
Steven Hoaks, 28.3.2008 09:44:
Voiks joku sähkäri tai alaa tunteva selittää mulle miten tollanen voi toimii :D
http://www.plugandsave.com/
Ei en ole todellakaan ostamassa, mutta jotenkin vahingossa törmäsin ja rupesin ajattelemaan miten moinen on mahdollista...
Edit: Video vielä aiheesta: http://www.metacafe.com/watch/1187633/legally_slow_down_your_electric_meter/
Lyylikki, 1.4.2008 19:05:
Jos on intissä ja on viikonloppulomaa, niin onko pakko lähteä pois sieltä kasarmilta vai saako jäädä sinne hengaileen?
En toki usko, että kukaan haluaisi jäädä sinne, mutta tuli vain mieleeni.
Kyllä saa. Välillä on pakkokin jos ei dösään ole rahaa.pirpeli, 1.4.2008 19:09:
---
Lyylikki, 1.4.2008 19:05:
Jos on intissä ja on viikonloppulomaa, niin onko pakko lähteä pois sieltä kasarmilta vai saako jäädä sinne hengaileen?
En toki usko, että kukaan haluaisi jäädä sinne, mutta tuli vain mieleeni.
---
Jos jää, napsahtaa jotain tehtäviä helposti, paikasta ja käytännöstä riippuen. Lomailemaan ei saa jäädä. Varuskuntakohtaista siis.
REivaaja, 1.4.2008 19:12:
Kyllä saa. Välillä on pakkokin jos ei dösään ole rahaa.
pirpeli, 1.4.2008 19:16:
---
REivaaja, 1.4.2008 19:12:
Kyllä saa. Välillä on pakkokin jos ei dösään ole rahaa.
---
Mjoo, kuten sanottua, varuskuntakohtaista. "Lomailemaan ei saa jäädä" oli ehkä väärässä paikassa tuossa mulla. En osaa sanoa sitten, onko useammassa paikassa niin, että joutuu tekemään jotain hommia vai sellaista, että saa lojua..
wiwi, 2.4.2008 00:16:
Otin vaatekaapisteni paidan, jota en ole käyttänyt abt pariin viikkoon. Nyt siinä on yhtäkkiä perspuoli täynnä pieniä reikiä. Asuuks mun kaapissa jotain ei-toivottuja kuoriasisia? En muista käyttäneeni vaatekappaletta missään erikoisessa tilanteessa. Piru vie, harmittaa.
wiwi, 2.4.2008 00:16:
Otin vaatekaapisteni paidan, jota en ole käyttänyt abt pariin viikkoon. Nyt siinä on yhtäkkiä perspuoli täynnä pieniä reikiä. Asuuks mun kaapissa jotain ei-toivottuja kuoriasisia? En muista käyttäneeni vaatekappaletta missään erikoisessa tilanteessa. Piru vie, harmittaa.