15,958 posts, 798 pages, 6,666,932 views
Steven Hoaks, 7.3.2008 15:12:
---
Annakins, 7.3.2008 15:08:
Paypal laskuttaa automaattisesti sun luottokorttia kunhan tiedot siellä on oikein. Itse oon huomannu, että (ainakin Sampon) Visalla maksut näkyy hitaammin ku (Nordean) masterilla.
Lukeeko sulla eBayssäkin comleted tai paid tms?
---
Ai pitäiskö se eBayssäkin lukee että maksettu tai hoidettu tai whatevö? Missä? Eikös se ole asiakkaan ja PayPalin välinen rahaliikenne niin mistäs eBay mahtaa niistä tietää?
---
Paypal laskuttaa automaattisesti sun luottokorttia kunhan tiedot siellä on oikein. Itse oon huomannu, että (ainakin Sampon) Visalla maksut näkyy hitaammin ku (Nordean) masterilla.
---
Ai pitäiskö se eBayssäkin lukee että maksettu tai hoidettu tai whatevö? Missä? Eikös se ole asiakkaan ja PayPalin välinen rahaliikenne niin mistäs eBay mahtaa niistä tietää?
Annakins, 7.3.2008 15:14:
---
---
---
---
Ai joo, se riippuu et ootko klikannu sen maksun sielt sun eBay-sivun kautta vai et.
Mut siis onks sun ongelma siis se, että myyjän tietojen mukaan et oo vielä maksanu (tai maksu on pending) sitä ostosta?
tir, 7.3.2008 15:14:
onko siitä jt haittaa jos pyykinpesukone on kallellaan toiselle sivulle?
Sinza, 7.3.2008 15:39:
Oliks olemassa jokin tapa kiertää nettisivujen blokkaus helposti? On se nyt ihme ku ei saa työaikana mennä Feisbuukkiin
Oliks olemassa jokin tapa kiertää nettisivujen blokkaus helposti? On se nyt ihme ku ei saa työaikana mennä Feisbuukkiin
nethr, 6.3.2008 22:30:
Miten ihmeessä tän Cow Runningin level 16 selvitetään suora koodi leveliin nghminzefd
On menny vasta yks päivä ihmetellessä
Snaggo, 6.3.2008 23:29:
kaikki kursivoituna.
merqus, 6.3.2008 19:20:
---
Lyylikki, 6.3.2008 19:09:
---
RainChild, 6.3.2008 18:51:
Kertokaas, millä mä pääsen eroon noista pikkukärpäsistä? Mulla on jonkun verran huonekasveja ja basilikaa myös (ne ilmeisesti viihtyy kosteessa mullassa). Luin jostain vinkin, että laittaa kokonaisia neilikoita kukkaruukkuihin.. no tiedä sitten siitä.. sitten myös niksin, että laittas tyhjää floorapurkkiin etikkaa ja fairia ja mahdollisesti rei'itetty kelmu pääl. Mä en pitäny kelmuu, ku tuntu, et ei ne sinne muute mee. Pari hassua siel oli, mut kuolleiden ötöjen suhteutettuna määrää etikan hajun määrään ei ollu tarpeeks paljon. Sit olen kuullut näist et huuhtele kasvit tolu tai mäntysuopaliuksel ja pese pois. Basilikoihin en haluis noita tunkea, kun niitä syön... joten MIKÄ NEUVOKSI?
nim.merk. Turhautunut pieniin kiusaajiin, jotka lentää nenään ja tekee kaikkee tyhmää :<
---
Kirjoita tohon "Hae aiheesta" kenttään banaanikärpäset, niin saat jo monta vastausta. Tossa etikassa on ollu ehkä se ongelma, että sen olis pitänyt olla omenaviinietikkaa tms. makeata etikkaa, jotta kärpäset siitä innostuisi. Ilmeisesti tuo toimisi myös tavallisella mehulla eli lasin pohjalle astianpesuainetta ja loput mehua. Astianpesuaine rikkoo pintajännityksen ja mokomat kärpäset hukkuvat.
---
Niin siis onko nyt kyseessä banaanikärpäset vai kukkaruukuissa pyörivät harsosääsket (eli ns. "kukkakärpäset") ? Banaanikärpäset kyllä lähtevät hyvin tuolla etikka+vesi+fairy sekotuksella, mutta harsosääskiin se ei tehoa. Harsosääskiä ajatellen ainakin puutarha.netissä neuvottiin, että antaa mullan kuivua ja kastelee sitten mäntysuopaliuoksella. Toimivuudesta sitten ei ole omaa kokemusta.
RainChild, [
Noniinnoh.. sen takia en kirjoittanut, että banaanikärpäset, kun lueskelin et niit on kaikennäkösii pikkusii ärsyttävii. Noh seurataan tilannetta... Voiko siitä olla sit jotain haittaa, et tommosta syöntikasvii kastelis mäntysuopaliuoksel?
a-j, 7.3.2008 16:04:
---
nethr, 6.3.2008 22:30:
Miten ihmeessä tän Cow Runningin level 16 selvitetään suora koodi leveliin nghminzefd
On menny vasta yks päivä ihmetellessä
---
lehmäpeli! <3 tosta on näköjään tullu kakkosversio,
jotain 3-4v sitten jouluna koukahdin täysin ton ykkösversioon :D
http://www.fetchfido.co.uk/games/cow-running/cow-running.htm
muistaakseni ainakin 24 kenttää, tai jonnekkin sinne jäin jumiin
On se nyt ihme ku ei saa työaikana mennä Feisbuukkiin
Hitchhiker, 7.3.2008 19:25:
Rummulle on, kone pyörittää tässä tapauksessa pyykkejä epäkeskosti huomattavasti ennemmän mihin se on suunniteltu ja näin ollen pitkällä aikavälillä se hajottaa rummunpidikkeet / mekaniikaaniset osat. Toinen mikä saattaa olla (en tiedä onko uudemmissa koneissa veden annostelu suoritettu paremmin), veden annostus valuu ohi siihen tarkoitetusta "kolosta" ja valuttaa sen lattialle taikka koneen sisälle (kuten itsellä on, johtuu mekaanisesta ongelmasta).
[OT]
Oma pesukone on 'bout 20 vuotta vanha ja ei jaksaisi enää välttämättä toimia kuten sen pitäisi, esim ei lämmitä vettä, ohjelmat kusee ja valuttaa veden ohi sille kuuluvasta aukosta.
[/endOfOT]