15,958 posts, 798 pages, 6,667,153 views
Lyylikki, 6.3.2008 19:09:
---
RainChild, 6.3.2008 18:51:
Kertokaas, millä mä pääsen eroon noista pikkukärpäsistä? Mulla on jonkun verran huonekasveja ja basilikaa myös (ne ilmeisesti viihtyy kosteessa mullassa). Luin jostain vinkin, että laittaa kokonaisia neilikoita kukkaruukkuihin.. no tiedä sitten siitä.. sitten myös niksin, että laittas tyhjää floorapurkkiin etikkaa ja fairia ja mahdollisesti rei'itetty kelmu pääl. Mä en pitäny kelmuu, ku tuntu, et ei ne sinne muute mee. Pari hassua siel oli, mut kuolleiden ötöjen suhteutettuna määrää etikan hajun määrään ei ollu tarpeeks paljon. Sit olen kuullut näist et huuhtele kasvit tolu tai mäntysuopaliuksel ja pese pois. Basilikoihin en haluis noita tunkea, kun niitä syön... joten MIKÄ NEUVOKSI?
nim.merk. Turhautunut pieniin kiusaajiin, jotka lentää nenään ja tekee kaikkee tyhmää :<
---
Kirjoita tohon "Hae aiheesta" kenttään banaanikärpäset, niin saat jo monta vastausta. Tossa etikassa on ollu ehkä se ongelma, että sen olis pitänyt olla omenaviinietikkaa tms. makeata etikkaa, jotta kärpäset siitä innostuisi. Ilmeisesti tuo toimisi myös tavallisella mehulla eli lasin pohjalle astianpesuainetta ja loput mehua. Astianpesuaine rikkoo pintajännityksen ja mokomat kärpäset hukkuvat.
Lyylikki, 6.3.2008 19:09:
---
RainChild, 6.3.2008 18:51:
Kertokaas, millä mä pääsen eroon noista pikkukärpäsistä? Mulla on jonkun verran huonekasveja ja basilikaa myös (ne ilmeisesti viihtyy kosteessa mullassa). Luin jostain vinkin, että laittaa kokonaisia neilikoita kukkaruukkuihin.. no tiedä sitten siitä.. sitten myös niksin, että laittas tyhjää floorapurkkiin etikkaa ja fairia ja mahdollisesti rei'itetty kelmu pääl. Mä en pitäny kelmuu, ku tuntu, et ei ne sinne muute mee. Pari hassua siel oli, mut kuolleiden ötöjen suhteutettuna määrää etikan hajun määrään ei ollu tarpeeks paljon. Sit olen kuullut näist et huuhtele kasvit tolu tai mäntysuopaliuksel ja pese pois. Basilikoihin en haluis noita tunkea, kun niitä syön... joten MIKÄ NEUVOKSI?
nim.merk. Turhautunut pieniin kiusaajiin, jotka lentää nenään ja tekee kaikkee tyhmää :<
---
Kirjoita tohon "Hae aiheesta" kenttään banaanikärpäset, niin saat jo monta vastausta. Tossa etikassa on ollu ehkä se ongelma, että sen olis pitänyt olla omenaviinietikkaa tms. makeata etikkaa, jotta kärpäset siitä innostuisi. Ilmeisesti tuo toimisi myös tavallisella mehulla eli lasin pohjalle astianpesuainetta ja loput mehua. Astianpesuaine rikkoo pintajännityksen ja mokomat kärpäset hukkuvat.
Freja, 6.3.2008 19:15:
Mikäs se nettisivu olikaan, mis oli eri lentokonetyyppien matkustamot kuvattuna, ja tyylii "hyvät ja huonot paikat" merkattuna?
nethr, 6.3.2008 22:30:
Miten ihmeessä tän Cow Runningin level 16 selvitetään suora koodi leveliin nghminzefd
On menny vasta yks päivä ihmetellessä
laeski^, 6.3.2008 23:23:
---
edit. haha, eipä sitä ees tarvii hakee
Snaggo, 6.3.2008 23:29:
*Kaik on kursiivilla ääää tahtoo pois NE!*
ANALINTRUDER6000, 6.3.2008 23:41:
---
Snaggo, 6.3.2008 23:29:
*Kaik on kursiivilla ääää tahtoo pois NE!*
---
niin siis tekee muillakin sivuilla tota?
nethr, 6.3.2008 23:28:
---
laeski^, 6.3.2008 23:23:
---
edit. haha, eipä sitä ees tarvii hakee
---
Joo ei, ja sitkun tossa on käytössä vaan 2 oikeallepäin olevaa nuolta. Siis WTF? Nehän on pakko käyttää tossa yläosassa... Argh
nethr, 6.3.2008 23:28:
Joo ei, ja sitkun tossa on käytössä vaan 2 oikeallepäin olevaa nuolta. Siis WTF? Nehän on pakko käyttää tossa yläosassa... Argh
nethr, 6.3.2008 22:30:
Miten ihmeessä tän Cow Runningin level 16 selvitetään suora koodi leveliin nghminzefd
On menny vasta yks päivä ihmetellessä
Epailija, 7.3.2008 11:48:
---
Jesh! Sain ratkaistua tuon. ...
nethr, 7.3.2008 12:11:
Siis emmä tajua Muuten menee hyvin, mutta en saa sitä lehmää käännettyä vikasta "ovesta". On yks nuoli jäljellä ja se on väärään suuntaan. Jäätyy
Epailija, 7.3.2008 12:15:
---
Siitä vikasta ovesta ei tarvitse mennä, sillä sen huoneen oikeassa ylänurkassa seinän tilalla on paali, eli ohjaat sen lehmun rampin jälkeen kentän yläreunaa pitkin oikealle, ihan nurkasta alas ja sitten napin korkeudelta vasemmalle.
Steven Hoaks, 7.3.2008 15:05:
PayPal asiaa
Mulla on tili ja siellä mun visa kortti rekisteröitynä ja "Verified" linkitetty myös koko tili Ebay sivulle niin onnistuu ostot sun muut helpommin... Noh tossa eilen ostin ensimmäistä kertaa tavaraa briteistä ja tänään kyselin että paljon mahtais kestää ja niinpoispäin. Ilmoittivat että lasku on tilassa "pending" minulla taas heti seuraavalla sekunnilla luki kaikissa papruissa PayPalilla "complited", mutta toisaalta visassa kun katoin pankkitunnareilla ei näy jälkeäkään mistään maksuista?
Pitääkö mun siis itse siirtää jollakin tavalla rahaa PayPaliin ja se sitten siirtää eteenpäin vai osaako se laskuttaa mun visaa automaattisesti, mutta siihen menee joitakin päiviä ja sen takia ei näy vielä laskussa?
Onko kellään kokemuksia?
Annakins, 7.3.2008 15:08:
Paypal laskuttaa automaattisesti sun luottokorttia kunhan tiedot siellä on oikein. Itse oon huomannu, että (ainakin Sampon) Visalla maksut näkyy hitaammin ku (Nordean) masterilla.
Lukeeko sulla eBayssäkin comleted tai paid tms?