[muokattu 13.6.2004 16:34]
15,958 posts, 798 pages, 6,666,895 views
alien:
miksi tekee mieli haukotella, kun näkee toisen haukottelevan?
sapeli:
Miten tavaroiden prototyypit muotoillaan ja suunnitellaan? Meinaan sitä kun esim. joku suunnittelee miltä uuden monitorin tulee näyttää, miten siitä tehdään se ”muotti” jonka pohjalta sitten tehdään tehtaaseen välineistä jolla itse tuotetta voi valmistaa? Nykyään nuo on varmaan tietokonemalleja, mutta miten ennen tietokoneita? Tehtiinkö se malli ihan vaan paperilla?
nomic:
---
Viola81:
---
Jammailija:
Tuli tos töissä mieleen....:
Miksi linnun paska on valkoista, mut ihmisen paska (yleensä) ruskeaa*nauru*?
---
aahhahaa!! Sulla on tainnut olla töissä liikaa luppo aikaa..
No mutta, jos tota tarkemmin miettii niin onhan se vähän hassua..Mut luulen sen liittyvän lintujen ruuan sulatukseen..Ehkä niillä ei ulosteeseen erity bilirubiinia (tai mitä nyt olikaan), mikä värjää ainakin ihmisen ulosteen ruskeaksi..Ja kai niillä muutenkin vähän erilailla toi homma pelaa kuin ihmisillä..että näin..
---
a:
---
Violette:
Vääristä suomennoksista muuten tuli mieleen... miksi telkkariohjelmien ja leffojen tekstittäjiksi otetaan mitä tahansa pellejä, jotka eivät osaa hommaansa???
---
a) palkka, b) deadline, c) oikoluku. akateemisesta taustasta huolimatta ku broadcastingpellet ei erityisemmin nauti yhdenkään mukavista puolista.
qini:
Mä olen miettinyt pitkään, että kun ”vaalea ihminen ” muuttuu kalpeaksi ollessaan esim kipeä, niín millaiseksi ”tumma” muuttuu? Sellaiseksi ruosteenkeltaiseksi? Tai mitä sille voi sanoa, kun vaalea muuttuu ”valkoiseksi kuin lakana”... Tää saattaa vaikuttaa vähän rasistiselta, mutta se ei kuitenkaan ole tarkoitus...
JustinSane:
Valonnopeus on aika vitusti.. Mikä on pimeyden nopeus?