Semmoinen sentin pituinen, valkoinen ja käveli pitkin lakanoita. Mikä se on? Ja onko niitä lisää?
Tapoin ton (viisi pistettä), mutta ötökkäkammoisena tahdon kaikista eroon. Kylppäri on juuri pesty ja siivottu, että voiko se siitä tulla?
15,958 posts, 798 pages, 6,665,653 views
nomic, 25.1.2008 18:53:
. Kylppäri on juuri pesty ja siivottu, että voiko se siitä tulla?
yana, 25.1.2008 19:18:
---
. Kylppäri on juuri pesty ja siivottu, että voiko se siitä tulla?
---
joo siivoominen ja peseminenhan on se kaikkein perinteisin tapa saada kamppa tayteen syopalaisia. lopeta moinen tapa HETI
viikko sitten tassa threadissa tais olla sokeritoukkien tappo-ohjeita
Hyi saatana! Joku örvelö oli mun kylppärissä!
Semmoinen sentin pituinen, valkoinen ja käveli pitkin lakanoita. Mikä se on? Ja onko niitä lisää?
Tapoin ton (viisi pistettä), mutta ötökkäkammoisena tahdon kaikista eroon. Kylppäri on juuri pesty ja siivottu, että voiko se siitä tulla?
UnityF, 26.1.2008 00:34:
---
Eli tää tarkoittaa koodikielellä:
sisko kun luet tämän niin tule siivoamaan!
Mä soittelen sulle huomenna ja annan "vähän" ohjeita mitä voit tehdä.
Aatella sun asunnosta pitää tulla _siisti_ mun mittapuun mukaan.
Displacer, 26.1.2008 00:11:
Kuka haluaisi nauhoittaa sunnuntaina tulevan salattujen elämien uusinnan ja pistää sen nettiin siten että voin ladata sen? Vastalahjaksi saa hyvän mielen :)
Tombba, 27.1.2008 15:00:
Meil kävi kaverin kans eilen sillee et tilattiin taksi ja huomattiin puolesvälis matkaa ettei kummalkaa ollu käteistä eikä visa electron käyny siihen taksiin.. Noh mentiin sit nostaan rahaa siin matkal ni OP:l oli joku katkos eikä rahaa saanu mistään nostettuu eikä koko kortti pelannu mihinkään. Saatiin sitten kaverin siskon luottokortti ja maksettiin sillä se. Mitä tehä jossei pysty maksaa mitenkään taksia esim tällases tilantees? Voiks ne lähettää laskun tai jtn?
Sit vaan jalat alle
Sitten en tiedä, jos ei taksikuski suostu panttia ottamaan.
Tombba, 27.1.2008 15:24:
---
Sitten en tiedä, jos ei taksikuski suostu panttia ottamaan.
---
Sit vaan jalat alle
Slim_Jim, 28.1.2008 06:58:
Mitä eroa on trancella ja kiksulla? :O
donnazza, 28.1.2008 22:40:
miten erottaa parhaiten goan psykestä? melkein samaahan tuo tavallaan on.. ainakin näin minun naisellisesta näkökulmasta.
donnazza, 28.1.2008 22:40:
miten erottaa parhaiten goan psykestä? melkein samaahan tuo tavallaan on.. ainakin näin minun naisellisesta näkökulmasta.