hemuz, 23.1.2008 11:39:
---
crissy, 23.1.2008 11:20:
vesilasku
---
Ei sun pidä kyllä maksaa siitä jos palveluntarjoaja ei osaa.
ei munkaa mielestä...
15,958 posts, 798 pages, 6,666,327 views
hemuz, 23.1.2008 11:39:
---
vesilasku
---
Ei sun pidä kyllä maksaa siitä jos palveluntarjoaja ei osaa.
viime heinäkuussa meille tuli vuoden vesilasku 200e. Olimme ostaneet tän kämpän joulukuussa, joten laskussa oli moka.
Asia selvitettiin ja lasku korjattiin. Nyt tuli tasauslasku vedestä ja siin oli summa 39e+ risat.. se oli vedetty yli ja kirjotettu 64e+ risat.. samalla oltiin kirjotettu että heinäkuun laskun korjaus 24.95e!!!!!!
voiko huoltoyhtiö velottaa heidän mokastaan joka korjatiin niin 25e!?? ja miten se nyt velotetaan vasta ja miksei siitä puhuttu silloin et tää laskun korjaus tulee maksamaan x määrän euroja????
ja se lasku tuli eilen ja siin oli eräpäivä eilen ja lasku on tehty 7.1?? mikä kesti!!??
tää on samalla "mikä ärsyttää"
Kon-tiki, 23.1.2008 20:10:
tässä roikutaan nyt ihan vaan XP:n palomuurin takana.
ezzy, 23.1.2008 20:16:
---
tässä roikutaan nyt ihan vaan XP:n palomuurin takana.
---
xp:n palomuuri on ihan ok ja eipä ainakaan kone mätäne, kun et saa f-securea asennettua.
larzizi, 23.1.2008 21:39:
Kuinka monta jäsentä Karhukoplassa on? Onko siinä jokin tietty määrä vai vaihteleeko se aina mielen mukaan?
Osa on sanonut tiettyjä tarkkoja lukumääriä, osa taas ollut sitä mieltä, että joskus niitä voi olla vaikka kolme ja joskus 20.
Ostin eilen 2 v. f-secure 2008:n. Dvd-versiona hintaan 99e, koska sen pitäisi sisältää kolme asennuskertaa <- tarpeen meidän huushollissa. Yritin asentaa sitä kotimme ns. ykköskoneelle, mutta dvd jäi säkättää asemaan eikä asentunut, vaikka uudelleenkäynnistin ja pyyhin levyä. Sama asema pyörittää muita dvd:eitä kiltisti, mutta sillä on aiemmin ollut ongelmia joidenkin itsepoltettujen dvd:eiden kanssa.
Yritin palauttaa dvd:n tänään Ruoholahden verkkokauppaan, josta sen olin ostanut. Myyjät leimasivat mut syylliseksi vaikka kerroin, että olin _ostanut juuri heiltä_ tän kotimme ns. ykköskoneen koottuna, dvd-asemineen kaikkineen. Takuuajat ummessa, kone 3 v. vanha työ- ja vapaa-ajankoneeni, josta mun elämä aika pitkälti riippuu.
Pojat testasivat dvd:n ja väitivät, että kyllä se heidän testikoneella toimii (en nähnyt testausta käytännössä). Mitäs nyt? F-Securen puhelintuki aukeaa vasta aamukasilta ja tässä roikutaan nyt ihan vaan XP:n palomuurin takana.
L@t, 23.1.2008 21:55:
---
Ostin eilen 2 v. f-secure 2008:n. Dvd-versiona hintaan 99e, koska sen pitäisi sisältää kolme asennuskertaa <- tarpeen meidän huushollissa. Yritin asentaa sitä kotimme ns. ykköskoneelle, mutta dvd jäi säkättää asemaan eikä asentunut, vaikka uudelleenkäynnistin ja pyyhin levyä. Sama asema pyörittää muita dvd:eitä kiltisti, mutta sillä on aiemmin ollut ongelmia joidenkin itsepoltettujen dvd:eiden kanssa.
Yritin palauttaa dvd:n tänään Ruoholahden verkkokauppaan, josta sen olin ostanut. Myyjät leimasivat mut syylliseksi vaikka kerroin, että olin _ostanut juuri heiltä_ tän kotimme ns. ykköskoneen koottuna, dvd-asemineen kaikkineen. Takuuajat ummessa, kone 3 v. vanha työ- ja vapaa-ajankoneeni, josta mun elämä aika pitkälti riippuu.
Pojat testasivat dvd:n ja väitivät, että kyllä se heidän testikoneella toimii (en nähnyt testausta käytännössä). Mitäs nyt? F-Securen puhelintuki aukeaa vasta aamukasilta ja tässä roikutaan nyt ihan vaan XP:n palomuurin takana.
---
Ah .. niin ihanan perinteinen "kyllä se meillä toimii ilman ongelmia" vastaus kun joku ei toimi itsellä ja yrittää palauttaa / vaihtaa
ezzy, 24.1.2008 08:39:
---
L@t€, 23.1.2008 21:55:
---
Ostin eilen 2 v. f-secure 2008:n. (---)
Pojat testasivat dvd:n ja väittivät, että kyllä se heidän testikoneella toimii (en nähnyt testausta käytännössä).
---
Ah .. niin ihanan perinteinen "kyllä se meillä toimii ilman ongelmia" vastaus kun joku ei toimi itsellä ja yrittää palauttaa / vaihtaa
---
Asiakkaat nyt vaan on useimmiten väärässä ja typeriä :) True story.
Kon-tiki, 24.1.2008 10:50:
Tämäkin kun mulle olis kerrottu Verkkokaupassa sillä ekalla palautuskerralla, olisin säästynyt kahdelta lisäramppaamiselta Verkkokaupassa ja työpäivien menolta pilalle. Mutta olihan tämä mulle ihan oikein, koska minä olin väärässä, niin
JussiS, 24.1.2008 10:54:
---
Kon-tiki, 24.1.2008 10:50:
Tämäkin kun mulle olis kerrottu Verkkokaupassa sillä ekalla palautuskerralla, olisin säästynyt kahdelta lisäramppaamiselta Verkkokaupassa ja työpäivien menolta pilalle. Mutta olihan tämä mulle ihan oikein, koska minä olin väärässä, niin
---
Luitko käyttöohjeet?
Muistaakseni siellä kerrotaan tuo osoite josta tiedoston voi ladata.
MiMoSa, 24.1.2008 08:33:
Kattelin tossa vähän Gambian säätietoja viime keväältä ja sieltä löyty kohta, jossa kerrottiin päivän valoisuudesta seuraavilla termeillä; valoisa aika, porvarillinen hämärä, nauttinen hämärä ja astronominen hämärä. Astronominen hämärä taitaa olla ihan pimeä mut mitäs eroa noilla kahdella muulla hämärällä sit on ja miten ne määritellään, että mikä on mikäkin? Ja mistä noi nimet noille on tullu?
Tossa toi sivukin, mistä löytyy. Oikeelta keskivaiheilta. http://finnish.wunderground.com/history/station/61701/2007/3/21/MonthlyHistory.html
extramppa, 23.1.2008 11:02:
Mitkä liikkeet suorittavat VHS:n siirtoa DVD:lle (tai vaikka USB:lle)? Valokuvaliikkeet? Tietokonekaupat?...?
Tuo kyseinen projekti ei taida kotona onnitua ilman tallentavaa DVD:tä tai VHS-DVD-yhdistelmää.
Melkeen kaikki muut vempaimet olisi sitten ollutkin...
spoinkel, 25.1.2008 12:02:
kuinka usein keskimäärin värjäätte tukasta juurikasvua pois?