Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,494,547 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#10661 • • MiMoSa

Steven Hoaks, 11.12.2007 11:08:
---
MiMoSa, 11.12.2007 10:42:
Kuluttaaks kipeenä ollessa jotenkin enemmän vai miks mulla on koko ajan nälkä aina kun oon kipee?*ding*

---


Mulla on kyl just toisinpäin... Kipeenä ei mee juuri mikään alas. Parilla pienellä lämminkuppi pakkauksella saattaa pärjätä koko päivän *ding*


Oho, no mulla on kyllä ihan päinvastoin. Tai siis puhun nyt sellasesta pienestä sairastelusta, pikku fllunssasta yms. Ei mullekaan hirveästi maistu jos jossain kunnon taudissa on.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

mariq

Posts: 2,154

#10662 • • mariq

MiMoSa, 11.12.2007 10:42:
Kuluttaaks kipeenä ollessa jotenkin enemmän vai miks mulla on koko ajan nälkä aina kun oon kipee?*ding*


Kyllähän elimistö tarvii aika paljon energiaa ja muita aseita taistellessaan tauteja vastaan, et sikäli tuo olis ihan loogista.

Mulle ei meinaa kipeenä ruoka maistua ja oonkii miettiny, et se on vähän tyhmä fiba elimistössä, et just kun tarvis paljon energiaa ym. niin kehon onkin vaikeaa ottaa sitä vastaan.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#10663 • • Fuzzy Guest
Jos on hävittäny konserttiliput nii voiks ne hakee uudestaan ja sanoo et ne on hävinny?*igor*
Jutu

Posts: 3,054

#10664 • • Jutu Blondi

-Fuzzy-, 11.12.2007 15:22:
Jos on hävittäny konserttiliput nii voiks ne hakee uudestaan ja sanoo et ne on hävinny?*igor*


Vähän epäilen kyllä, koska sun mokahan se on. Tota melkein vois verrata siihen, että "sain lotossa kaikki oikein, mutta hävitin sen lipun; saanko silti rahat" :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#10666 • • Fuzzy Guest

Jutu, 11.12.2007 16:09:
---
-Fuzzy-, 11.12.2007 15:22:
Jos on hävittäny konserttiliput nii voiks ne hakee uudestaan ja sanoo et ne on hävinny?*igor*

---

Vähän epäilen kyllä, koska sun mokahan se on. Tota melkein vois verrata siihen, että "sain lotossa kaikki oikein, mutta hävitin sen lipun; saanko silti rahat" :P


Noh ei se mitn, nyt ne on löydetty \o/
hemuz

Posts: 2,178

#10667 • • hemuz kätevä emäntä
Saako digiboksista poistettua kanavia?
Miksan

Posts: 1,464

#10670 • • Miksan

hemuz, 11.12.2007 18:08:
Hyvä.
Toi jeesusteevee ja iskelmäteevee sais ainaki hävitä.


:D
Kyl se sielt valikoist jostai löytyy.
MiMoSa

Posts: 1,664

#10671 • • MiMoSa

Tombba, 11.12.2007 16:15:
---
MiMoSa, 10.12.2007 16:38:
Mikä singstar se oli, mitä ne laulo tän vuoden bb:ssä?

---
Tais olla rock ballads *ding*


Juu, toi selviskin mulle jo. Ja niitä olikin itseasiassa 3, just toi rock ballads ja sit 90s ja R&B.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10672 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tuli tossa väittelyä kahvitauolla seuraavanlaisesta asiasta, ehkä joku osaa auttaa..

Eläimethän ei tunnista itseään peilistä, saattavat nähdä liikettä ja hahmon, mutta eivät tunnista sitä itsekseen. Miten sitten, jos eläin ei haista/näe/tunne, niin tunnistaako hän nähdessään toisen samaa lajia olevan eläimen samaksi lajiksi. Eli tunnistaako kissa kissan kissaksi pelkästään näkemällä? Kissahan ei tiedä miltä itse näyttää?! Minä siis olin sitä mieltä, että eläimille hajut ja äänet merkkaa oman lajin tunnistuksessa paljon enemmän kuin näkeminen?! Miten on?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-V-

Posts: 587

#10673 • • -V-

Super-Kerttu, 12.12.2007 14:26:
Tuli tossa väittelyä kahvitauolla seuraavanlaisesta asiasta, ehkä joku osaa auttaa..

Eläimethän ei tunnista itseään peilistä, saattavat nähdä liikettä ja hahmon, mutta eivät tunnista sitä itsekseen. Miten sitten, jos eläin ei haista/näe/tunne, niin tunnistaako hän nähdessään toisen samaa lajia olevan eläimen samaksi lajiksi. Eli tunnistaako kissa kissan kissaksi pelkästään näkemällä? Kissahan ei tiedä miltä itse näyttää?! Minä siis olin sitä mieltä, että eläimille hajut ja äänet merkkaa oman lajin tunnistuksessa paljon enemmän kuin näkeminen?! Miten on?



Jos ei tunnistaisi, niin miksi eräs koira sitten aina telkkarissa nähdessään toisen koiran juoksee telkkarin eteen ja haukkuu kuvan koiralle? (tellessä ei ääni päällä)

En osaa muuten vastata...
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10674 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

violet_angel, 12.12.2007 14:29:



Jos ei tunnistaisi, niin miksi eräs koira sitten aina telkkarissa nähdessään toisen koiran juoksee telkkarin eteen ja haukkuu kuvan koiralle? (tellessä ei ääni päällä)

En osaa muuten vastata...



Mutta tunnistaako se sen koiraksi vai vain liikkuvaksi hahmoksi? eli haukkuuko vain koiria telkkarissa? Vai myös muita eläimiä..


Edit: Olitkin laittanut ettei äänet päällä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-V-

Posts: 587

#10675 • • -V-

Super-Kerttu, 12.12.2007 14:31:
---
violet_angel, 12.12.2007 14:29:



Jos ei tunnistaisi, niin miksi eräs koira sitten aina telkkarissa nähdessään toisen koiran juoksee telkkarin eteen ja haukkuu kuvan koiralle? (tellessä ei ääni päällä)

En osaa muuten vastata...

---


Mutta tunnistaako se sen koiraksi vai vain liikkuvaksi hahmoksi? eli haukkuuko vain koiria telkkarissa? Vai myös muita eläimiä..


Edit: Olitkin laittanut ettei äänet päällä!



joo, pelkästään koirille (ja ehkä kissoille... hmmm, en muista)... *tirsk*
Freja

Posts: 8,775

#10676 • • Freja Sihteeri

MiMoSa, 11.12.2007 11:22:
---
Steven Hoaks, 11.12.2007 11:08:
---
MiMoSa, 11.12.2007 10:42:
Kuluttaaks kipeenä ollessa jotenkin enemmän vai miks mulla on koko ajan nälkä aina kun oon kipee?*ding*

---


Mulla on kyl just toisinpäin... Kipeenä ei mee juuri mikään alas. Parilla pienellä lämminkuppi pakkauksella saattaa pärjätä koko päivän *ding*

---

Oho, no mulla on kyllä ihan päinvastoin. Tai siis puhun nyt sellasesta pienestä sairastelusta, pikku fllunssasta yms. Ei mullekaan hirveästi maistu jos jossain kunnon taudissa on.



Pyh.
Raskaana sä oot.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#10677 • • MiMoSa

Freja, 12.12.2007 15:54:
Pyh.
Raskaana sä oot.


*lmao* Vaikka mulla vähän vauvakuume onkin, niin toivottavasti en oo.*tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

calvin

Posts: 513

#10679 • • calvin
Kysyisin tämmöistä että kun tommoisella canonin ixus 60:llä kuvailee bileissä videoita, niin pystyykö tota mikkiä jotenkin säätään kun aina bassot särkee ilkeesti?
Jussi Soro

Posts: 6,385

#10680 • • Jussi Soro choon!

yoni k, 14.12.2007 23:14:
Ikinä ceedeillä soittaneena kysyisin näinkin tyhmän kysymyksen, et mikä on Cue -nappi cd-soittimissa ? *nauru*


Cuella saat tallennettua paikan levyssä soittimen muistiin, eli esimerkiksi ensimmäisen biitin, jolloin sen sijaan että kelaisit vinyylistä ekan biitin uudellen kohdalleen, pääsetkin siihen painamalla Cue:a.