Kolera, 6.10.2007 15:25:
jos morkkis on aka moraalinen krapula? niin miks vitussa ihmiset käyttää tota sanaa kuvaamaan "krapulamasennusta" ja dokaamisen jälkeistä alakuloa? vittu ei se ole mitenkään päin moraalista krapulaa se on vittu aivokemian paskahäirä saatana!
eli mitä vittu oikeesti on moraalinen krapula ja mitä se pitää sisällään? onko toi vähän sama ku nykykielen selibaatti joka tarkottaa vaa sitä ettei harrasta sukupuolinussintaa.
Eiköhän se mene ainakin ihmisten suussa niin, että fyysistä krapulaa kutsutaan pelkäksi krapulaksi eli tärinää, oksetusta, päkipua yms. Ja sitten toisaalta sitä dokaamisen jälkeistä olotilaa, kun edellisen illan toilailut vituttaa, on alakuloinen olo, itkettää ja tuntuu että maailma kaatuu päälle, kutsutaan moraaliseksi krapulaksi. Näin mä itse sen olen ajatuksissani jakanut.
Toinen voi olla ilman toista, mutta yleensähän siinä on vähän molempia. Helkkarinmoinen morkkis pahentaa fyysistä krapulaa ja toisinpäin. Mä ainakin näen, että tuo krapulamasennus on ennemminkin osa morkkista, kuin fyysistä krapulaa.