Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,482,458 views

ella_

Posts: 1,329

#1001 • • ella_

Hyzenthlay:
miten koppuraksi niistetty nenä pistetään siihen kuntoon, että kehtaa lähteä ulos? *igor* sitä on täällä jo kuorittu ja tungettu rasvasta vartalovoidetta päälle. Vedet valuu silmistä kun kirvelee (saa nauraa) *igor*



mulla ainakin joskus flunssassa auttaa se kun lisää rasvaa jatkuvasti. että jos esim niistät ni uus kerros taas. ja sellanen kerros että on ihan valkoisena :)

--
Elementary, my dear.

kylpyankka

Posts: 45

#1002 • • kylpyankka
Miksei hammaslääkärin katossa voisi olla jotain kivoja maalauksia, jota voisi keskittyä katsomaan samalla kun kidutetaan? *täh* *sars*
ella_

Posts: 1,329

#1003 • • ella_

kylpyankka:
Miksei hammaslääkärin katossa voisi olla jotain kivoja maalauksia, jota voisi keskittyä katsomaan samalla kun kidutetaan? *täh* *sars*


koska ne ei auta *igor*

--
Elementary, my dear.

Vivo

Posts: 178

#1004 • • Vivo

Jone:
Mistäs löytyisi CD:iden pintaan printattavia label-tarroja? Polarpanda.com:ista ovat loppu ja tarvitsen huomenna niitä kun ryhdyn työstämään SESSIONS2:n kesämiksausta cd:ille.



Konalan PC Superstoresta sai Neaton tarroja ainakin pari vuotta sitten. Ihan laadukkaita ovat. Biltemasta saa kanssa. Niistä tosin ei ole kokemuksia.

[muokattu 26.5.2004 19:47]

--
one foot in the rave

Jna

Posts: 613

#1005 • • Jna

Hyzenthlay:
miten koppuraksi niistetty nenä pistetään siihen kuntoon, että kehtaa lähteä ulos? *igor* sitä on täällä jo kuorittu ja tungettu rasvasta vartalovoidetta päälle. Vedet valuu silmistä kun kirvelee (saa nauraa) *igor*



Osta Bepanthen-voidetta, sitä punaista eli rasvaisempaa..*hihu*
MaSari

Posts: 1,986

#1006 • • MaSari space jammer

ella_:
---
kylpyankka:
Miksei hammaslääkärin katossa voisi olla jotain kivoja maalauksia, jota voisi keskittyä katsomaan samalla kun kidutetaan? *täh* *sars*

---

koska ne ei auta *igor*



Lukion hammaslääkärin katossa oli joku juliste, ja mä töllötin sitä aina. Ainakin omalla kohdallani toimi ajatuksen muualle laittajana, vaikka pelkään hammaslääkäriä ihan rutosti. Entäs jos seuraavalla hammaslääkärillä ei olekaan mitään julistuksia? *hmph* *kituuttel*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ezzy

Posts: 8,060

#1007 • • ezzy Droid-pappa

äm:
Miten saa perässä seuraavan kissan ja koiran ymmärtämään, että ”joo, mä annan teille ruokaa kohta. En vielä. Enkä unohda.”?



Ne saa sut tajuamaan, että ne haluaa sitä safkaa NYT eikä kymmenes päivä, roikkumalla sun selässä, kun tuut suihkusta tms ;)
ezzy

Posts: 8,060

#1008 • • ezzy Droid-pappa

alizania:
mul tuli tos yks päivä mieleen et miten ihmiset on joskus aikojen alussa älynny alottaa harrastaan seksiä?*ding*..hmm..jospas tunkisin tän mun kepukkani tohon sun reikääs ja testataan mitä tapahtuu?vai onks ne kattonu eläimilt mallia?..*iloinen*..mut mistä eläimet on sit tajunnu alottaa sen puuhan??*ding**täh*



Ne on tsiigannu discovery channel:ä*iihhih*
stimbeh

Posts: 400

#1009 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Miks kaikki haluaa aina aamuisin puhua mulle IHAN kaikkea. *igor* I like my mornings quiet... *haukottel*

--
Flow with the go.

JustinSan

Posts: 822

#1010 • • JustinSan Nullius in verba
Miksi pitäs hankkia joku kunnollinen koulutus, arvostettu duuni, vaimo, iso asuntolaina, 1.2 lasta, omakotitalo, valkoinen aita, kesämökki, vene, koira, stressi, vatsahaava, sydänkohtaus nelikymppisenä ja itesensä hautaan viim. 55v?


Miksi ihminen käyttää suurimman osan ajastaan tehden asioita joita muut haluavat hänen tekevän? Eli miksi niiden asioiden osuus joita sä itse haluat itsesi takia tehdä on vain pieni prosentti?


joo ehkä taas skidisti snadisti mut stydisti ahdistaa toi tulevaisuus *hahjust*

[muokattu 27.5.2004 11:46]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

purrr-

Posts: 577

#1011 • • purrr- naked chef

JustinSane:
Miksi pitäs hankkia joku kunnollinen koulutus, arvostettu duuni, vaimo, iso asuntolaina, 1.2 lasta, omakotitalo, valkoinen aita, kesämökki, vene, koira, stressi, vatsahaava, sydänkohtaus nelikymppisenä ja itesensä hautaan viim. 55v?


Miksi ihminen käyttää suurimman osan ajastaan tehden asioita joita muut haluavat hänen tekevän? Eli miksi niiden asioiden osuus joita sä itse haluat itsesi takia tehdä on vain pieni prosentti?

[muokattu 27.5.2004 11:46]



Entä jos sellaisia oikeasti haluaa? Paitsi ei tietenkään vatsahaavaa, stressiä, sydänkohtausta tai aikaisia hautajaisia...

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Jone

Posts: 8,258

#1012 • • Jone Archibald Haddock

purrr-:
Entä jos sellaisia oikeasti haluaa? Paitsi ei tietenkään vatsahaavaa, stressiä, sydänkohtausta tai aikaisia hautajaisia...



Mä oon valmis väittämään, että suurin osa ihmisistä opetetaan pienestä pitäen opetetaan haluamaan näitä asioita väitteillä siitä, että näin kuuluu elää jotta olisi käyttänyt elämänsä ”oikein.”

(...joka on IMO aivan perseestä ja siitä skidisti JustinSanen kanssa junassa pari päivää sit keskustelinkin.)
Pätkis

Posts: 1,038

#1013 • • Pätkis Pikkis

JustinSane:
Miksi pitäs hankkia joku kunnollinen koulutus, arvostettu duuni, vaimo, iso asuntolaina, 1.2 lasta, omakotitalo, valkoinen aita, kesämökki, vene, koira, stressi, vatsahaava, sydänkohtaus nelikymppisenä ja itesensä hautaan viim. 55v?
joo ehkä taas skidisti snadisti mut stydisti ahdistaa toi tulevaisuus *hahjust*


Koulutus jottai saisi arvostetun duunin ja vakaan talouden, vaimo jota voi esitellä kateellisille sinkkukavereille, asuntolaina jotta saa ison kodin jossa lapsillekin on tilaa, aita näyttää valkeana hienommalta, kesämökiltä vaihtelua viikonloppuihin, veneellä on kiva ajaa, koira (ehkä joskus) helpottaa sitä stressiä...? hmm..
Oikeastaan tämä ehkä mielletään ideaaliksi, mutta sitä kuitenkin toteuttaa harvempi kuin luulet. Useampi meistä sensijaan pohtii ihan kuin sinäkin et mitä helvettiä sitä elämällään oikein tekisi. Vielä 55 -vuotiaanakin. Onhan meillä aikaa, otetaan huomioon että vaikka päätyisi tuohon kuvailemaasi niin se tuskin tapahtuu yhdessä päivässä. Jää aikaa sopeutua *justjoo* ja kannattaa muistaa ettei ole pakko. Ei vaikka äiti käskisi!

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kuini

Posts: 165

#1014 • • Kuini Vajakki

¦):
Miksi ihminen muistaa paljon enemmän juuri niitä ikäviä muistoja sekä noloja ja muutenkin vaikeita muistoja kuin taas niitä ilosia ja mukavia niin vähän?
tää ihmisen valikoiva muisti on mun mielestä vähän Wierd *igor*



Psykologian kirjan mukaan syy on suunnilleen näin: Ihminen ei koskaan jaksa käsitellä niitä huonoja asioita kunnolla loppuun... Ja kun niitä ei käsittele, ne tulee pintaan... Vähän kuin lasku, jota ei maksa. Sit tulee muistutus ja isompi lasku. (no ei ehkä ihan, mut melkein *joo*) Samalla kun niitä ei käsittele, ne yrittää muistaa parempina ja kieltää itseltään... Että näin se kirja sanoo...

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

purrr-

Posts: 577

#1015 • • purrr- naked chef

Jone:
---
purrr-:
Entä jos sellaisia oikeasti haluaa? Paitsi ei tietenkään vatsahaavaa, stressiä, sydänkohtausta tai aikaisia hautajaisia...

---


Mä oon valmis väittämään, että suurin osa ihmisistä opetetaan pienestä pitäen opetetaan haluamaan näitä asioita väitteillä siitä, että näin kuuluu elää jotta olisi käyttänyt elämänsä ”oikein.”

(...joka on IMO aivan perseestä ja siitä skidisti JustinSanen kanssa junassa pari päivää sit keskustelinkin.)



Joo, siis siinä tapauksessa ei, tarkoitin vaan sitä et jos tota asiaa on oikeasti pohtinut, ja tullut siihen tulokseen et toi vois olla kivaa, ni sit sitä saa haluta *vink*

Itseäni on mietityttänyt se, miten jotkut firmat voi pysyä pystyssä vaikka niiden henkilöstöhallinto on hoidettu päin v-ua?

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Lucky-13th

Posts: 383

#1016 • • Lucky-13th
mua taas ihmetyttää se kuinka kaksi isoa paristoa voi maksaa 14euroa.
kannettava soittimeni vaatii kuusi isoa paristoa. se että mulla on mahdollisuus käyttää soitinta maksaa enemmän ku itse soitin*grr*
”Euron ihmeessä” maksan kahdesta isosta paristosta 1e :) ei niin pitkäikäisiä mutta paljon halvempia..sattuuks kukaan tietämään et kuka määrää kauppojen hinnat?ketä tämä henkilö tottelee?

Bongasin metrolehestä ”Zerofourty” kännykkäliittymä mainoksen jossa luvattiin liittymän avaajalle cd/mp3 soitin,onko kukaan saanut?

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

MaSari

Posts: 1,986

#1017 • • MaSari space jammer

purrr-:
Itseäni on mietityttänyt se, miten jotkut firmat voi pysyä pystyssä vaikka niiden henkilöstöhallinto on hoidettu päin v-ua?



Hyvä kysymys, tuota minäkin mietin. Varsinkin nyt kun HUS (mun tänhetkinen työantaja) todellakin tekee huonoa henkilöstöhallintotyötä. Meidänkin porukoista mone on lähtemäisillään, eikä varmasti tule takaisin, johtuen työnjohdosta. Mäkin olen tällä hetkellä sen takia saikulla. Ei homma toimi näin mutta minkäs teet kun oot vaan yks monesta, eikä ne huomioi meidän ”työtätekevien” ajatuksia ja ideoita. Sen voin sanoo et samaa rataa jatkamalla tuollakin yksityistetään tää palveluyksikkö, ja toivottavasti sillä lailla että nää nykyiset työnohjaajat laitetaan kävelemään. *muhaha* Silloin voidaan jo huokaista helpotuksesta. Me niitä virheitä ei todellakaan olla tehty.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Dementation

Posts: 2,892

#1018 • • Dementation wednesday?

kylpyankka:
Miksei hammaslääkärin katossa voisi olla jotain kivoja maalauksia, jota voisi keskittyä katsomaan samalla kun kidutetaan? *täh* *sars*



Täällä meillä päin hammaslääkärin katossa on sellainen nauravan pikkulapsen kuva, se on ihan piristävä *hih*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#1019 • • ALIEN Guest

neiti etsivä:
Miten miehet saadaan ymmärtämään, että naiset kaipaavat välillä hellittelyä?



Ei niitä saa ymmärtämään, ellei se ole niillä ”veressä” *heiii* Tai niitä ole kasvatettu ”oikealla” tavalla *vink*

[muokattu 28.5.2004 02:10]
serotonot

Posts: 3,137

#1020 • • serotonot Paul Easy

neiti etsivä:
Miten miehet saadaan ymmärtämään, että naiset kaipaavat välillä hellittelyä?


samalla tavalla kuin saadaan naiset ymmärtämään että miehetkin kaipaavat sitä.