15,958 posts, 798 pages, 6,667,255 views
MiMoSa, 6.9.2007 12:28:
Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä. Mä kun en näistä jutuista mitään ymmärrä, niin tuli sit vaan mieleen et saanko mä sit kuunnella klubbarin chartseistakaan enää mitään, viekö sekin samalla lailla kaistaa kun nuo nettiradiot?
Hetkellisesti ne saattaa kuluttaa kaistaa enemmänkin, mutta pitemmällä aikavälillä ne siirrettävät datamäärät sit kyl tasoittuu. Mut vois olettaa, että streamien käyttö on siis kielletty, mitä noi klubbarin chartsit ei edusta. Eli sieltä vaan hakemaan kuunneltavaa, ainakin siihen asti että kieltävät senkin ;)MiMoSa, 6.9.2007 12:28:
Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä. Mä kun en näistä jutuista mitään ymmärrä, niin tuli sit vaan mieleen et saanko mä sit kuunnella klubbarin chartseistakaan enää mitään, viekö sekin samalla lailla kaistaa kun nuo nettiradiot?
domi, 6.9.2007 12:34:
Ei, koska klubbarin chartseissa kone ensin lataa mp3/ogg-tiedoston koneen kovalevylle, josta taas winamp tai joku muu toisto-ohjelma sen toistaa. Eli lähinnä pointti oli se, että hetkellisesti saattavat viedä, mutta pitkällä juoksulla eivät vie.
xcft, 6.9.2007 12:35:
Hetkellisesti ne saattaa kuluttaa kaistaa enemmänkin, mutta pitemmällä aikavälillä ne siirrettävät datamäärät sit kyl tasoittuu. Mut vois olettaa, että streamien käyttö on siis kielletty, mitä noi klubbarin chartsit ei edusta. Eli sieltä vaan hakemaan kuunneltavaa, ainakin siihen asti että kieltävät senkin ;)
Freja, 6.9.2007 10:17:
Kuinka usein lähijunien ja lähiliikennebussien ikkunoita pestään?
ezzy, 6.9.2007 12:56:
---
---
Teillä ei vissiin duunissa o kovin erikoinen nettiyhteys, jos tollasia säädellään...Monta henkeä siellä kuuntelee nettiradioita? Netti-tv nyt vie jo jonkin verran enemmän kaistaa, mut radiot vie kyllä ihan olemattomasti.
ezzy, 6.9.2007 12:56:
---
---
Teillä ei vissiin duunissa o kovin erikoinen nettiyhteys, jos tollasia säädellään...Monta henkeä siellä kuuntelee nettiradioita? Netti-tv nyt vie jo jonkin verran enemmän kaistaa, mut radiot vie kyllä ihan olemattomasti.
crissy, 5.9.2007 12:46:
kertokaa ny joku et onko Timbalandin biisis "The way I are" niin jotain kieliopillisesti pieles....
ezzy, 6.9.2007 13:20:
---
kertokaa ny joku et onko Timbalandin biisis "The way I are" niin jotain kieliopillisesti pieles....
---
Joku sanaleikki tossa vaan on :)
crissy, 6.9.2007 13:24:
---
---
---
---
nii vissiinki.. kuulostaa vaa aikasta typerälle etten sanois..;)
crissy, 6.9.2007 13:24:
---
---
---
---
nii vissiinki.. kuulostaa vaa aikasta typerälle etten sanois..;)
Freja, 6.9.2007 13:36:
No kaikki katu-uskottavat starathan puhuu ihan kieliopitonta englantia. :P
Mark, 6.9.2007 13:45:
---
---
Puhumattakaan inTTERNET keskustelusta tai niistä kissoista kuvissa mitkä sanoo aina verbit väärässä muodossa :(
-M
Freja, 6.9.2007 13:46:
---
Mark, 6.9.2007 13:45:
---
---
Puhumattakaan inTTERNET keskustelusta tai niistä kissoista kuvissa mitkä sanoo aina verbit väärässä muodossa :(
-M
---
IS IT CAN BE HUGSTIME ALREADY NOW PLEASE?
larzizi, 6.9.2007 14:19:
Olen pähkäillyt asuani Abi100-päivää varten pari päivää, enkä millään keksi mitään hyvää. Kertokaas mulle joku satuhahmo/fiktiivinen hahmo, joka on vähän erikoisempi, mutta kuitenkin asu kohtuullisen helppo toteuttaa?
Ja kaikki mahdollisimman hauskat ja huvittavat vaihtoehdot otetaan ilomielin vastaan