Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,478,116 views

anri

Posts: 890

#981 • • anri team parempi pitäjä

mayah:
Miten purjeveneen saa pysähtymään? Ja kyllä, olen kuullut ankkurista, mut niinku siis niin, et ku tulee mereltä ja on menossa parkkiin, ni miten sen saa hidastaa vauhtia ja ohjattuu siihen oikeeseen kohtaan rantaan? Ja mitä sitte jos hidastaa vauhtia liikaa ja jääki vaikka 30 metriä siitä mihin oli suunnitellu pysähtyvänsä, ni miten sen saa sit taas liikkeelle?

Mua vaivaa...



Ainaki kaikissa pursissa joissa itte oon ollu, homma on hoidettu perämoottorilla!

--
don't go halfway - go all the way

kiiki

Posts: 491

#982 • • kiiki hankala

anri:
---
mayah:
Miten purjeveneen saa pysähtymään? Ja kyllä, olen kuullut ankkurista, mut niinku siis niin, et ku tulee mereltä ja on menossa parkkiin, ni miten sen saa hidastaa vauhtia ja ohjattuu siihen oikeeseen kohtaan rantaan? Ja mitä sitte jos hidastaa vauhtia liikaa ja jääki vaikka 30 metriä siitä mihin oli suunnitellu pysähtyvänsä, ni miten sen saa sit taas liikkeelle?

Mua vaivaa...

---


Ainaki kaikissa pursissa joissa itte oon ollu, homma on hoidettu perämoottorilla!



ja peräsimellä ohjataan jollei haluta käyttää perämoottoria. se on semmonen ”levy” vedenpinnan alla josta tulee kahva josta siis käännellään. mutta mullekin on vähän epäselvää onko kaikissa purkkareissa perämoottori ja jollei ole, onko peräsimessä joku jarru *täh*
Avatar
#983 • • Cera Guest
Ku kattoo uudestaan ja taas uudestaan jotain elokuvaa, ja vaikka tietää mitä siinä tapahtuu, silti jännittää aina jotain kohtia.. niinku et, 'avaa jo se ovi ja juokse'...

...
andi--

Posts: 1,381

#984 • • andi-- lunttu

Cera:
Ku kattoo uudestaan ja taas uudestaan jotain elokuvaa, ja vaikka tietää mitä siinä tapahtuu, silti jännittää aina jotain kohtia.. niinku et, 'avaa jo se ovi ja juokse'...


Sarjoi on kiva kattoo, alkaa jo etukäteen nauramaan jotain Frendejä ja Simpsoneita töllöttäessä... Tosin taitaa olla aika vittumaista kattoo mun kans jaksoa ekaa kertaa *nauru*

--
- RAAH -

Saara

Posts: 1,954

#985 • • Saara #2970

mayah:
Miten purjeveneen saa pysähtymään? Ja kyllä, olen kuullut ankkurista, mut niinku siis niin, et ku tulee mereltä ja on menossa parkkiin, ni miten sen saa hidastaa vauhtia ja ohjattuu siihen oikeeseen kohtaan rantaan? Ja mitä sitte jos hidastaa vauhtia liikaa ja jääki vaikka 30 metriä siitä mihin oli suunnitellu pysähtyvänsä, ni miten sen saa sit taas liikkeelle?

Mua vaivaa...



Purjeiden täytyy olla ylhäällä, tuulta aika napakasti, ja koko kyydissä oleva seurue hyppää pois veneestä mereen, ja kappas; purjevene on pysähtynyt *hih*

ps.muistakaa aina merellä ollessanne ettei ole fiksua käyttää pelastusliivejä *vink*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

anri

Posts: 890

#986 • • anri team parempi pitäjä

mayah:
*nauru*

ai niissä on sellanen.. mikäs perkeleen purjevene se sitten on *ding*

*justjoo*


*nauru*
Kyl niissä nykyään tapaa moottorikin olla, ennen soudettiin.
Moottori on hyödyllinen esim. satamasta lähtiessä. Satamat on usein lahden poukamassa, jossa tuuli ei välttämättä vielä riitä veneen liikuttamiseen.. Eli moottorilla puokamasta aavalle ja purjeet ylös vasta sitte!
Ja ehdottoman tärkeä moottori on tilanteessa, jossa tuuli laantuu.. Paska säkä jos on, niin sitä tuulta saa odottaa viikon.

--
don't go halfway - go all the way

anri

Posts: 890

#987 • • anri team parempi pitäjä

mayah:
Joo, meitsi tuntee nyt itsensä ihan vanhaksi merikarhuksi: asun vajaan kilsan päässä satamasta ja meri muuttuu aurajoeksi tossa mun ikkunan alla.. Ja oon oppinu tässä hurjasti kaikkee purjehdus-sanastoa, kuten poukama ja aava... Tällasella taustalla vois jo lähteä seilaamaan!

*justjoo*



Ku oot menossa niin soita mulle ekaks, mennään yhessä!?!

--
don't go halfway - go all the way

Elmiira

Posts: 1,446

#988 • • Elmiira
Miksi ihmiset loukkaa toisiaan?
Miksi satojen onnellisten hetkien jälkeen yksi paska hetki sattuu niin saatanasti?
Miksi on heikko, vaikka tahtoisi olla kova?
Miksi järki ei aina voita tunteita, vaikka kuinka haluaisin?

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Jone

Posts: 8,258

#989 • • Jone Archibald Haddock

Jää~*:
Miksi ihmiset loukkaa toisiaan?



Joskus niin käy täysin ilman että niin on tarkoitettu ja joskus se vaan taas on käytännöllistä milloinkin minkäkin motivoimana.

Jää~*:
Miksi satojen onnellisten hetkien jälkeen yksi paska hetki sattuu niin saatanasti?



No just niiden onnellisten hetkien takia. Kai sitä nyt sattuu kun menettää jotain oikeasti itselleen merkityksen omaavaa.

Jää~*:
Miksi on heikko, vaikka tahtoisi olla kova?



No nyt sä vaan angstaat.

Jää~*:
Miksi järki ei aina voita tunteita, vaikka kuinka haluaisin?



Koska se olis loppupeleissä ihan hanurista.
Elmiira

Posts: 1,446

#990 • • Elmiira

Jone:
---
Jää~*:
Miksi ihmiset loukkaa toisiaan?

---


Joskus niin käy täysin ilman että niin on tarkoitettu ja joskus se vaan taas on käytännöllistä milloinkin minkäkin motivoimana.


---
Jää~*:
Miksi satojen onnellisten hetkien jälkeen yksi paska hetki sattuu niin saatanasti?

---


No just niiden onnellisten hetkien takia. Kai sitä nyt sattuu kun menettää jotain oikeasti itselleen merkityksen omaavaa.


---
Jää~*:
Miksi on heikko, vaikka tahtoisi olla kova?

---


No nyt sä vaan angstaat.


---
Jää~*:
Miksi järki ei aina voita tunteita, vaikka kuinka haluaisin?

---


Koska se olis loppupeleissä ihan hanurista.




Asiaa puhut, kiitos *hymy*
Kyselen tyhmiä, koska olen niin pahalla päällä...
Ja olisi paljon kysymyksiä joihin kukaan täällä ei voi vastata...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

remotion

Posts: 5,283

#991 • • remotion nostatus guru

alizania:
mul tuli tos yks päivä mieleen et miten ihmiset on joskus aikojen alussa älynny alottaa harrastaan seksiä?*ding*..hmm..jospas tunkisin tän mun kepukkani tohon sun reikääs ja testataan mitä tapahtuu?vai onks ne kattonu eläimilt mallia?..*iloinen*..mut mistä eläimet on sit tajunnu alottaa sen puuhan??*ding**täh*



ja paljon loogisemmaksi asian tekee jos uskoo että kaikki ympärilläsi on luotujotain tarkoitusta varten eikä vaan syntynyt itsestään sattumalta. *vink*
Avatar
#992 • • ikj Guest
mistä lähtien on ollut olemassa 2 puolisia cd'itä?*ding*
Avatar
#993 • • ALIEN Guest

Lene:


Itse ostin ensimmäisen ja ainoan kaksipuolisen CD:n about vuonna 2000/2001. *lmao* Tosin se on DVD.




hei, vähemmän sitä ilokaasua Lene *vink*
Avatar
#994 • • hyperventilaatio Guest
Miks mun näyttö sirisee ja vinkuu?
äm

Posts: 2,376

#995 • • äm
Miten saa perässä seuraavan kissan ja koiran ymmärtämään, että \”joo, mä annan teille ruokaa kohta. En vielä. Enkä unohda.\”?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Zet4

Posts: 1,135

#996 • • Zet4 n00b

äm:
Miten saa perässä seuraavan kissan ja koiran ymmärtämään, että ”joo, mä annan teille ruokaa kohta. En vielä. Enkä unohda.”?



Koiran ehkä vielä saa uskomaan tuon, mutta ettäpä kissan? Ei taida natsaa.

[muokattu 26.5.2004 08:22]

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Jone

Posts: 8,258

#997 • • Jone Archibald Haddock

Zeta:
Koiran ehkä vielä saa uskomaan tuon, mutta ettäpä kissan? Ei taida natsaa.



Veikkaan että munkin kohdallani kissoille suunnattu ”Olkaas nyt hiljaa ja syökää vaikka sitä kuivamuonaa, kiltit lapset. Isi lähtee ihan kohta ostamaan kaupasta tonnikalaa, niin ei tarvia leikkiä nälkäkuolemaa tekevää”-monologini kaikui melko tehokkaasti kuuroille korville.

Onneksi ne on nyt hetken tyytyväisiä sillä että ne päästi partsille hengaamaan.
Jone

Posts: 8,258

#998 • • Jone Archibald Haddock
Mistäs löytyisi CD:iden pintaan printattavia label-tarroja? Polarpanda.com:ista ovat loppu ja tarvitsen huomenna niitä kun ryhdyn työstämään SESSIONS2:n kesämiksausta cd:ille.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1000 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
miten koppuraksi niistetty nenä pistetään siihen kuntoon, että kehtaa lähteä ulos? *igor* sitä on täällä jo kuorittu ja tungettu rasvasta vartalovoidetta päälle. Vedet valuu silmistä kun kirvelee (saa nauraa) *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D