Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,477,980 views

andi--

Posts: 1,381

#961 • • andi-- lunttu

Zimeon:
Miks Kiss FM:ltä ja NRJ:ltä ei koskaan voi tulla hyvää musiikkia....


Hyvä musiikki taitaa olla aika suhteellinen käsite. Radio Cityltä tulee hyvää *joo* *nuotti*

[muokattu 18.5.2004 02:23]

--
- RAAH -

POSER

Posts: 800

#962 • • POSER Wimp and Poser

äm:
Miksi ipanat laitetaan päiväunille ulos?


Että mustalaiset tulis ja veis sen ikävän erheen pois *nauru*

--
Keppiä Jehoville!

remotion

Posts: 5,283

#963 • • remotion nostatus guru

paanos:
---

No toinen vaihtoehto olisi se että miehet eivät nostaisi sitä toista rengasta ollenkaan ja istuisitte sitten nesteytettyyn renkaaseen. *nauru*

---

Onko se pakko ylipäätänsä nesteyttää?
Itse istun aina himassa ja joskus harvoin myös muualla, jos olen 100%:sti tyytyväinen istuimen ja ympäristön siisteyteen. Kaikki kaverit jotka mulla käy tietävät tämän käytännön kodissani ja noudattavat sitä mielellään ja muutama kuulemma myös omassa kodissaan :D
Mikään ei ole järkyttävämpää kuin mennä omaan toilettiin, jossa edellinen on ruiskinut kansille ja lattioille, etenkin matolle. Pataan tulee :D



Juu kyl mäkin istuskelen himassa aina. ravintoloissa yms ulkona missä hygieniaa ei ole niin tietty sit perinteisellä tavalla. Mua kans inhottaa kun joidenkin pitää kastella puoli kämppää kusella. pataan tulee!
Viltsu

Posts: 2,010

#964 • • Viltsu noname
Miksi madot tulevat asfaltille sateella?

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

mniittymaki

Posts: 1,641

#965 • • mniittymaki
Miksei alligaattorin leukaluut liiku ollenkaan poikittaissuunnassa ?

.m
kiiki

Posts: 491

#966 • • kiiki hankala

Viltsu:
Miksi madot tulevat asfaltille sateella?



ne hukkuu muuten märkään multaan? oon oikeesti kuullu tälläsen teorian joskus, en kyl tiiä vedätettiinkö mua vai onko se totta.
kiiki

Posts: 491

#967 • • kiiki hankala

KumiTorso:
Usein niil on kaks ulko-ovea. Eka on vaa sellane kalteri/verkkoviritelmä, joka aukee ulospäin, toka on se varsinainen ovi ja aukee sisään. Kai siin on sellane idea, et voi avaa sen sisemmän ja on vielä toinen suojana mahdollisten moottorisahamurhaajien varalta.



vois melkein luulla että moottorisahalla pääsis verkkoviritelmästä läpi? *ding*

*vink*
remotion

Posts: 5,283

#968 • • remotion nostatus guru

flaikku:
Miksei alligaattorin leukaluut liiku ollenkaan poikittaissuunnassa ?

.m



Ku niitten ei tarvitse...
remotion

Posts: 5,283

#969 • • remotion nostatus guru
Miksi mun nenäkarvat on tälläsiä 3 millin paksuisia rautalangan vahvuisia pikimustia korsia? Pärjäis varmaan puolet vähemmällä ruualla ja tunnin lyhyemmällä yöunella jos ei 20% energiasta menis tämmösten karvojen kasvattamiseen!*kivatsulle*
kiiki

Posts: 491

#970 • • kiiki hankala

remotion:
Miksi mun nenäkarvat on tälläsiä 3 millin paksuisia rautalangan vahvuisia pikimustia korsia? Pärjäis varmaan puolet vähemmällä ruualla ja tunnin lyhyemmällä yöunella jos ei 20% energiasta menis tämmösten karvojen kasvattamiseen!*kivatsulle*



kokeile syödä puolet vähemmän ja nukkua tunti vähemmän jos ne lopettais kasvamisen? *nauru*
siveys

Posts: 2,492

#971 • • siveys lovely
Miten ihmiset voivat kaiken näkemänsä jälkeen kuvitella, että elämällä olisi itseisarvo ja kaikki ihmiset olisivat yhtä tärkeitä?
Viltsu

Posts: 2,010

#972 • • Viltsu noname

a:
---
Viltsu:
Miksi madot tulevat asfaltille sateella?
kiiki:
ne hukkuu muuten märkään multaan? oon oikeesti kuullu tälläsen teorian joskus, en kyl tiiä vedätettiinkö mua vai onko se totta.
---

on se totta, ei tykkää mato jos happivarastot täyttyyki vesimolekyyleistä.



Miten madot on sitten selvinnyt ajan ennen asfalltia :D

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Violette

Posts: 102

#973 • • Violette Humppamuija
Asfaltillehan ne madot lähinnä tulee, kun ovat sokeita eivätkä näe minne kiemurtelevat :) Pääasia niille on kuitenkin se, ettei huku sinne omaan tunneliinsa.

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

hrdkvr

Posts: 3,929

#974 • • hrdkvr KURGO

remotion:
Miksi mun nenäkarvat on tälläsiä 3 millin paksuisia rautalangan vahvuisia pikimustia korsia? Pärjäis varmaan puolet vähemmällä ruualla ja tunnin lyhyemmällä yöunella jos ei 20% energiasta menis tämmösten karvojen kasvattamiseen!*kivatsulle*



voihan niitä leikatakkin *iloinen*

--
-keep it hard-

alizania

Posts: 147

#975 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mul tuli tos yks päivä mieleen et miten ihmiset on joskus aikojen alussa älynny alottaa harrastaan seksiä?*ding*..hmm..jospas tunkisin tän mun kepukkani tohon sun reikääs ja testataan mitä tapahtuu?vai onks ne kattonu eläimilt mallia?..*iloinen*..mut mistä eläimet on sit tajunnu alottaa sen puuhan??*ding**täh*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

S-T

Posts: 1,195

#976 • • S-T Pieni

alizania:
mul tuli tos yks päivä mieleen et miten ihmiset on joskus aikojen alussa älynny alottaa harrastaan seksiä?*ding*..hmm..jospas tunkisin tän mun kepukkani tohon sun reikääs ja testataan mitä tapahtuu?vai onks ne kattonu eläimilt mallia?..*iloinen*..mut mistä eläimet on sit tajunnu alottaa sen puuhan??*ding**täh*



Eiköhän täs oo kyse evoluutiosta... ettei evoluutio nyt niin erikoista ratkaisua oo tehny, että lisääntymään alettas ihan eri tavalla kuin kaikki muut nisäkkäätkin *vink*

--
Pieni on kaunista.

alizania

Posts: 147

#977 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
niin niin mut mistä on tullu ihmisille mieleen et se toimii noin?..*iloinen*..mua ihan oikeesti kiinnostas tietää..hehe*plur*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

S-T

Posts: 1,195

#978 • • S-T Pieni

alizania:
niin niin mut mistä on tullu ihmisille mieleen et se toimii noin?..*iloinen*..mua ihan oikeesti kiinnostas tietää..hehe*plur*



Ehkä se itse tapahtuma on ihan refleksinomainen *täh*
Mua tosin kiinnostaa, miten ihmiset on keksiny, että sen voi tehdä naamat vastakkainkin *iloinen*

--
Pieni on kaunista.

alizania

Posts: 147

#979 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa

BlueWind:
Ehkä se itse tapahtuma on ihan refleksinomainen *täh*
Mua tosin kiinnostaa, miten ihmiset on keksiny, että sen voi tehdä naamat vastakkainkin *iloinen*



ehkä me ollaan vaan ihan HIRMU viisaita!!..refleksinomainen..hihi..

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

kiiki

Posts: 491

#980 • • kiiki hankala

Viltsu:
Miten madot on sitten selvinnyt ajan ennen asfalltia :D



jos niillä on ollu snorkkelit? nyt ku on asfaltit, snorkkelit on myyty öttömönkiäisille koska ilman niitä madot pääsee liikkumaan notkeammin ja nopeemmin.