15,958 posts, 798 pages, 6,667,350 views
paanos:
---
No toinen vaihtoehto olisi se että miehet eivät nostaisi sitä toista rengasta ollenkaan ja istuisitte sitten nesteytettyyn renkaaseen.
---
Onko se pakko ylipäätänsä nesteyttää?
Itse istun aina himassa ja joskus harvoin myös muualla, jos olen 100%:sti tyytyväinen istuimen ja ympäristön siisteyteen. Kaikki kaverit jotka mulla käy tietävät tämän käytännön kodissani ja noudattavat sitä mielellään ja muutama kuulemma myös omassa kodissaan :D
Mikään ei ole järkyttävämpää kuin mennä omaan toilettiin, jossa edellinen on ruiskinut kansille ja lattioille, etenkin matolle. Pataan tulee :D
KumiTorso:
Usein niil on kaks ulko-ovea. Eka on vaa sellane kalteri/verkkoviritelmä, joka aukee ulospäin, toka on se varsinainen ovi ja aukee sisään. Kai siin on sellane idea, et voi avaa sen sisemmän ja on vielä toinen suojana mahdollisten moottorisahamurhaajien varalta.
remotion:
Miksi mun nenäkarvat on tälläsiä 3 millin paksuisia rautalangan vahvuisia pikimustia korsia? Pärjäis varmaan puolet vähemmällä ruualla ja tunnin lyhyemmällä yöunella jos ei 20% energiasta menis tämmösten karvojen kasvattamiseen!*kivatsulle*
a:
---
Viltsu:
Miksi madot tulevat asfaltille sateella?
kiiki:
ne hukkuu muuten märkään multaan? oon oikeesti kuullu tälläsen teorian joskus, en kyl tiiä vedätettiinkö mua vai onko se totta.
---
on se totta, ei tykkää mato jos happivarastot täyttyyki vesimolekyyleistä.
alizania:
mul tuli tos yks päivä mieleen et miten ihmiset on joskus aikojen alussa älynny alottaa harrastaan seksiä?..hmm..jospas tunkisin tän mun kepukkani tohon sun reikääs ja testataan mitä tapahtuu?vai onks ne kattonu eläimilt mallia?....mut mistä eläimet on sit tajunnu alottaa sen puuhan??