mayah, 7.7.2007 20:00:
Miks kuulantyöntäjät on läskejä? Miten se höllyvä vatsa auttaa tossa touhussa?
Mä olen miettinyt joskus ihan samaa*justjoo* Tulin siihen tulokseen et vaikkei se varmaan auta, niin ei se niitä haittaakaan että LIHASmassaa kerätessä kertyy samalla vähän läskiäkin. Niin sen on pakko mennä
•
•
PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
No vittu, kato kakkoselle. Mä en vaan niinku tajuu. Onks toi joku semmonen säälilaji, et neki ihmiset joita kiinnostaa vaan sipsien syöminen voi kutsuu itseään huippu-urheilijoiksi?
mayah, 7.7.2007 20:00:
Miks kuulantyöntäjät on läskejä? Miten se höllyvä vatsa auttaa tossa touhussa?
Mut sit on Conny Karlsson. Vaiks se ny lopettikin sen urheilun mut silti, mä aina katoin sitä et sil ei oo hyllymahaa, ja et sil o reisilihakset. En ny si löytäny mitn hyvää kuvaa tietenkään.
Kai tos o joku sellanen, et ku tyypit menny ylipainoisina johonkin urheiluseuraan et "mä haluisin alkaa urheileen", ni valmentajat kattonu hetken ja todennu "sä oisit varmaa hyvä työntää kuulaa."
Kyllä, siks ei sais mennä makaamaan niiden laiton jälkeen. Samassa päässä ne kaikki on
---
Miten se makaaminen siihen vaikuttaa? Samalla tavallahan ne valuu seisoessakin. Ainakin mulla.
Riippuu vähän, että miten sitä päätä pitää. Eli jos pää on taivutettu hiukan taaksepäin niin silloinhan on "röörit" avoinna (vrt. ensiapuun jossa päätä kallistetaan taaksepäin, että ilma pääsee paremmin keuhkoihin). Jos taas pitäisi päätä etukenossa, niin silloinhan ne tiukimmillaan ja ne tipat ei valuis nieluun, mutta se tippojen laittaminen ja silmässä pysyminen olis hiukan vaikeampaa :P.
Mutta oma tyhmä kysymys on, että onko tänä kesänä jotain outoa virusta liikkeellä? Itellä on yht'äkkiä tullut nuha (ei oo allergiaa kun ei antihistamiinit auta mitään) ja ukolla on nyt toista päivää kuumetta joka vaan nousee lääkkeistä huolimatta :/
Miksi auton ostaminen pitää olla niin vaikeaa?? Tahtoisin jonkun pienen kotteron kauppakassikseni, mutta vaihtoehtoja on niin paljon ja mä tajuan autoista niin vähän...
extramppa, 11.7.2007 07:51:
Miksi auton ostaminen pitää olla niin vaikeaa?? Tahtoisin jonkun pienen kotteron kauppakassikseni, mutta vaihtoehtoja on niin paljon ja mä tajuan autoista niin vähän...
Annakins, 6.7.2007 20:50:
Minkä takia elokuvissa kummitukset voivat istua tuolilla, kävellä lattialla tai maata esim. pöydällä vaikka muuten kävelisivätkin seinien läpi?
No eihän ne varsinaisesti istu tai makaa. Ne leijuu sen kappaleen yllä. Haluavat vaan mukamaste istua yms.
Ehkä muistatkin sen 90-luvun elokuvan, jossa Patrick Swayze kuolee ja hänestä tulee kummitus, muistaakseni Ghost. Tämä kummitushan ei pysty "koskettamaan" mitään, vaan menee kaikista esineistä läpi. Kuitenkin silmittömän raivon vallassa kummitus oppii tönimään/heittelemään tavaroita.
Peugeot 206 1.4 HDi Oxygo. Uuden Auto Bildin taulukon mukaan vähiten kuluttava Suomessa myytävä auto.
Yhdistetty kulutus 4,4 litraa satasella.
(Ei, en tiedä autoista juuri mitään, kun ei niin kiinnosta.)
Miksi joidenkin maiden nimet, tai kaupungit on kirjoitettu toisella tapaa, kuin esimerkiksi englanniksi? Tukholma, Venäjä, Japani, Unkari, Kreikka, Rooma jne.
nomic, 11.7.2007 22:23:
Miksi joidenkin maiden nimet, tai kaupungit on kirjoitettu toisella tapaa, kuin esimerkiksi englanniksi? Tukholma, Venäjä, Japani, Unkari, Kreikka, Rooma jne.
Paikkojen nimet muotoutuu vieraskielisten suussa samalla tavalla kun lainasanat. Tyhmät härmäläiset ei osannu ääntää montaa konsonanttia peräkkäin sanan alussa (eikä osaa vieläkään ku tulee ressiä ja rapula). Sen takia meillä on ranta < strand ja tukolma < stockholm jne. Kyllä mä toisaalta kutsun unkaria mieluummin unkariks ja kiinaa kiinaks kun Magyariks (madjar) ja Zhongguoks.
Paikannimet on yleensäkin aika mielenkiintosia, tiesikkö muuten että ryssä ja Ruotsi tulee samasta sanasta? Samoin häme ja saame (ja ehkä myös suomi). JAH Ranska tulee vanhaan aikaan kyseisellä alueella käytetystä heittokirveestä (frankon / fransisca), niinkun kaikki diabloo ja pelanneet tietää (josta taas kerran härmäläiset on ottanu toisen alkukonsonantin pois).