Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,478,431 views

Timce

Posts: 5,381

#9462 • • Edited Timce

JussiS
Timce, mä epäilin sun seksuaalista suuntautumistas jo aiemmin, nyt oon varma.



*släp* Mä olen tiäks tutkinu näitä juttuja: 1 step closer for understanding a woman.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jussi Soro

Posts: 6,385

#9463 • • Jussi Soro choon!

Timce, 5.7.2007 15:25:
*släp* Mä olen tiäks tutkinu näitä juttuja: 1 step closer for understanding a woman.


Mitäs seuraavaks, postaat topikin: "Myydään kaappi, tarpeettomana"?
Janisa

Posts: 2,226

#9464 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Timce, 5.7.2007 15:11:
---
pirpeli, 5.7.2007 15:06:
En muista, onks tää jo ollu täällä, mut _miten ihmeessä_ saa uusista rintaliiveistä natinan pois? Kaarituelliset, kevyesti topatut mikrokuituset Triumphin liivit kyseessä, varmasti oikean kokosetki viel :D Olikos tohon mitään ratkasua, vai annanko vaan nitinatista...?

---


Natinan saattaa saada pois käyttämällä runsaasti huuhteluainetta. Muutenhan neuvotaan materiaalien kannalta, ettei niin pitäisi tehdä, mutta halvemmaksi se tulee yrittää, kuin heittää pois/jättää käyttämättä ko tuotetta.

Natina on saattanut alkaa liian kuuman pesun (pesty koneessa) seurauksena, jolloin kaaripussi on kutistunut. Metalliosa ei pääse liikkumaan esteittä kankaan sisällä. Myös puhtaus on hyvästä: parin päivän välein pestyn liivin kaaripussi on sellainen kuin on tarkoitettu. Pinttynyt lika aiheuttaa liivin sisällä enemmän kitkaa, ja jutteleva liivi rupeaa liian tuttavalliseksi.



Ohjeistus oli kylla vallan syvallinen, mutta rintaliivien pesussa ei nimenomaan saisi kayttaa huuhteluainetta, silla huuhteluaine "syo" elastaania (jota on siis useimmissa rintaliiveissa ja alushousuissa) ja nain ollen ajan kanssa ne pienen pienet kuminauhat paukkuu rikki ja rintaliiveista tulee todella rumannakoiset ja ne menettavat ryhdikkyyttaan.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Janisa

Posts: 2,226

#9465 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Sain eilen kuulla etta muutama jenkki-ystavani on paattanyt tulla Helsingin kautta Eurooppaan ja olivat jo paattaneet tutustua Helsinkiin ratikoiden avulla kunnes muistin etta ainakin joitakin vuosia sitten Helsingissa oli se sellainen "kalja-ratikka." Raukathan meinas ihan pokertya kun kuulivat etta moisesti julkisesti voisi alkomahoolia nautiskella... *nauru*

Kysymys kuuluu: kulkeeko tama viela, miten, missa, mista, mihin, milloin ja kaikki muut mahdolliset harpakkeet.

Kiitos jo etukateen jos joku tietaa...!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

plink

Posts: 1,405

#9466 • • plink team paska

Janisa, 5.7.2007 21:01:
Kysymys kuuluu: kulkeeko tama viela, miten, missa, mista, mihin, milloin ja kaikki muut mahdolliset harpakkeet.



kulkeehan se:) tarkempaa dataa tuolta: http://www.koff.net/sporakoff/

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

ninscu

Posts: 635

#9467 • • ninscu candydelic
Mitä laivojen nimissä tarkottaa se m/s? *ding*

--
.. grooving with the eternal now ..

NextAce

Posts: 2,505

#9468 • • NextAce Alienated
Naiset ne meriä kyntää.

--
-Alienation-

-----

plink

Posts: 1,405

#9471 • • plink team paska

OCS, 5.7.2007 21:17:
---
nini, 5.7.2007 21:13:
Mitä laivojen nimissä tarkottaa se m/s? *ding*

---


M/S = Motor ship. Höyryalus on taas "steam ship", eli S/S.



jatketaan aihetta nyt vielä, kun kerran sattui silmään. muita yleisiä etuliitteitä, joita tuli mieleen ovat esim:

gts = gas turbine ship (finnjet)
hms = her majesty ship (brittilaivasto)
rms = royal mail ship (mm. titanic)
sy = sailing yacht (purjevene)
uss = united states ship (jenkkilaivasto)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

crissy

Posts: 1,958

#9473 • • crissy

DagO, 4.7.2007 15:22:
---
crissy, 3.7.2007 13:08:
saako rintsikoiden kaaritukee pois koneesta ite vai pitääkö kutsuu korjaaja.. tiedän ettei se mene takuuseen kuitenkaa..

---

Riippuu missä kohti on. Yleensä koneen joutuu avaamaan joten varmaan kandee korjaaja kutsuu, ellet itse taida työkalujen käyttöä.
T:Kodinkonekorjaaja




kaarituki saatiin pois=) osaava henkilö kaivoi sen pois ja konekki toimii
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#9474 • • Peikkotyttö
Laitoin äsken silmätippoja ja sen jälkeen alkoi tuntua nielussa ilkeä lääkkeen maku*sars*
Onko mahdollista että tipat voi valua kyynelkanavien tms.kautta nieluun?

--
Groove is in the Heart

La Petite

Posts: 1,160

#9475 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Peikkotyttö, 6.7.2007 13:33:
Laitoin äsken silmätippoja ja sen jälkeen alkoi tuntua nielussa ilkeä lääkkeen maku*sars*
Onko mahdollista että tipat voi valua kyynelkanavien tms.kautta nieluun?



Kyllä, siks ei sais mennä makaamaan niiden laiton jälkeen. Samassa päässä ne kaikki on *nauru*

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#9476 • • Annakins Guest

La Petite, 6.7.2007 13:35:
---
Peikkotyttö, 6.7.2007 13:33:
Laitoin äsken silmätippoja ja sen jälkeen alkoi tuntua nielussa ilkeä lääkkeen maku*sars*
Onko mahdollista että tipat voi valua kyynelkanavien tms.kautta nieluun?

---


Kyllä, siks ei sais mennä makaamaan niiden laiton jälkeen. Samassa päässä ne kaikki on *nauru*



Miten se makaaminen siihen vaikuttaa? Samalla tavallahan ne valuu seisoessakin. Ainakin mulla.
Avatar
#9477 • • Annakins Guest
Minkä takia elokuvissa kummitukset voivat istua tuolilla, kävellä lattialla tai maata esim. pöydällä vaikka muuten kävelisivätkin seinien läpi?
La Petite

Posts: 1,160

#9478 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Annakins, 6.7.2007 20:49:
---
La Petite, 6.7.2007 13:35:
---
Peikkotyttö, 6.7.2007 13:33:
Laitoin äsken silmätippoja ja sen jälkeen alkoi tuntua nielussa ilkeä lääkkeen maku*sars*
Onko mahdollista että tipat voi valua kyynelkanavien tms.kautta nieluun?

---


Kyllä, siks ei sais mennä makaamaan niiden laiton jälkeen. Samassa päässä ne kaikki on *nauru*

---


Miten se makaaminen siihen vaikuttaa? Samalla tavallahan ne valuu seisoessakin. Ainakin mulla.



Tohtori sanoi mulle, että valuu helpommin kurkkuun jos makaa, kai ne röörit menee eri asentoon?
Kehoitti itse asiassa mua pitämään päätä hiukan etukenossa (nenä ja silmä) tippojen laittamisen jälkeen.

--
Rem tene, verba seqventur

Android

Posts: 3,908

#9479 • • Android

Peikkotyttö, 6.7.2007 13:33:
Laitoin äsken silmätippoja ja sen jälkeen alkoi tuntua nielussa ilkeä lääkkeen maku*sars*
Onko mahdollista että tipat voi valua kyynelkanavien tms.kautta nieluun?



Itselleni ei ole koskaan sattunut tällaista, vaikka silmätippoja käytänkin suht säännöllisesti. Mutta tuon välttämiseksi kannattaa sormella painaa sitä kohtaa, jossa nenä ja silmä kohtaavat, eli niin että painat sekä silmää että nenää samanaikaisesti. Silmää painetaan siis kevyesti sisäänpäin nenän suunnasta poispäin.