Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,487,992 views

anon

Posts: 43

#8741 • • Edited anon *drool*
Hei,

Saatan olla vähän blondi, mutta mitä ihmettä nämä klubbarit oikein ovat? Ja miten niiden kanssa oikein maataan, yhtä toista threadiä lainatakseni?

--
@juttutupa

fosa

Posts: 382

#8742 • • Edited fosa

anon, 2.4.2007 12:32:
Hei,

Saatan olla vähän blondi, mutta mitä ihmettä nämä klubbarit oikein ovat? Ja miten niiden kanssa oikein maataan, yhtä toista threadiä lainatakseni?



Tämän "klubikultturellin verkkoyhteisön" jäseniä..

edit. makaamisen voit käsittää sitten miten haluat.. *tirsk*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

sapeli

Posts: 11,768

#8743 • • sapeli jokukukamikä?

Miinapiina, 1.4.2007 18:05:
---
larzizi, 31.3.2007 23:41:
Kun on esim. ostamassa kaverin kanssa karkkia kaupasta ja molemmat ostaa eri pussin, niin miksi ihmeessä lähes joka kerta kauppareissun jälkeen sun alkaa tehdä mieli juuri niitä kaverin karkkeja ja mietit, miksi et ostanut itsekin niitä?
---
just tää on käynyt niiiiin monta kertaa (ja tätä on pohdittu yhtä monta kertaa), esim ku kaverin kanssa haetaan leffa ja irtokarkkeja, ni ne toisen karkit on vaan parempia ja alkaa miettii et miks ei itekkii ostanut niitä... *ding*

tiedä sit mistä johtuu... *nauru*



Mul on sama juttu aina ravintoloissa tai jos tilataan pizzaa *hmph* Nyt oonki pitkän aikaa tilannu aina saman pizzan ku toinenkin ni ei tuu tota ongelmaa *nauru* Ja ainahan voi vähän pölliä kaverilta jos ne on parempii *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#8744 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

fosa, 2.4.2007 12:28:

Oisko se perinteinen "ruoho on aina vihreempää aidan toisella puolella"?? *ding*



voisin kuvitella että näin se menee *joo* *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#8745 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

sapeli, 2.4.2007 12:46:

Mul on sama juttu aina ravintoloissa tai jos tilataan pizzaa *hmph* Nyt oonki pitkän aikaa tilannu aina saman pizzan ku toinenkin ni ei tuu tota ongelmaa *nauru* Ja ainahan voi vähän pölliä kaverilta jos ne on parempii *slurps*



käytiin yks pv kaverin kanssa syömässä ja se otti pihvin kanssa ristikkoperunoita ja mä ranui... ja sit mietin siinä syödessä et miks ihmees mä en ottanut ristikkoperunoita... hahah *nauru*

ja kaverin karkit tulee kyl sit aina mupellettuu ku ne kerta on aina parempii... *joo* *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

larzizi

Posts: 1,661

#8746 • • larzizi
Miksi sanotaan, että kissoja ei saisi katsoa suoraan silmiin? Eikö ainakin koirilla ole niin, että katsekontakti auttaa esim. koiran kouluttamisessa ja komentojen tottelemisessa?

Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Sallakat

Posts: 2,220

#8747 • • Sallakat jungle, baby !

larzizi, 2.4.2007 14:47:
Miksi sanotaan, että kissoja ei saisi katsoa suoraan silmiin? Eikö ainakin koirilla ole niin, että katsekontakti auttaa esim. koiran kouluttamisessa ja komentojen tottelemisessa?

Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.



koska kissa pitää sitä hyökkäävänä erityisesti silloin kun se ei tunne tuijottajaa hyvin. Katkeamaton, suora katse kontakti ei ole mun mielestä hyvä hirveän monen koirarodunkaan kanssa.
Kissoja tuijotellessa pitää siristellä ja räpsytellä silmiään niin kissa ymmärtää sun olevan liikkeellä hyvillä aikeilla, etkä ole hyökkäämässä kimppuun.
larzizi

Posts: 1,661

#8748 • • larzizi

Miinapiina, 2.4.2007 12:55:
ja kaverin karkit tulee kyl sit aina mupellettuu ku ne kerta on aina parempii... *joo* *tirsk*



Kyllä mäkin kieltämättä aika usein noissa tapauksissa käyn siellä kaverin pussilla *vink*

Jos oikein hyvä tuuri käy, niin kaverin tekee mieli juuri niitä sun karkkeja ja sitten pystyy kätevästi vain vaihtamaan pussit keskenään (näinkin on joskus käynyt *nauru*).

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

fosa

Posts: 382

#8749 • • Edited fosa

larzizi, 2.4.2007 14:47:
Miksi sanotaan, että kissoja ei saisi katsoa suoraan silmiin? Eikö ainakin koirilla ole niin, että katsekontakti auttaa esim. koiran kouluttamisessa ja komentojen tottelemisessa?

Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.



Kissoille silmiinkatsominen on vihamielinen ele, koirilla voi olla toisin..
Eli kissa luulee viholliseks, jos satut silmiin tapittaan!

edit. ehdittiin ensin..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

larzizi

Posts: 1,661

#8750 • • larzizi

Sallakat, 2.4.2007 14:50:
koska kissa pitää sitä hyökkäävänä erityisesti silloin kun se ei tunne tuijottajaa hyvin. Katkeamaton, suora katse kontakti ei ole mun mielestä hyvä hirveän monen koirarodunkaan kanssa.
Kissoja tuijotellessa pitää siristellä ja räpsytellä silmiään niin kissa ymmärtää sun olevan liikkeellä hyvillä aikeilla, etkä ole hyökkäämässä kimppuun.



Anteeksi, olisi pitänyt tarkentaa jo aikaisemmin. Eli siis en ajatellutkaan mitään viiden minuutin katkeamaton silmät pyöreinä tuijottelua kummankaan eläimen kohdalla :) Mutta siis esim. jos kissaakin toruu tai komentaa pois jostain, niin kyllä ainakin itse olen huomannut paljon tehokkaammaksi sanoa se kissalle katsoen samalla kissaa *ding*

Tuo siristely ja räpsyttely olikin uusi tieto *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

tir

Posts: 951

#8751 • • tir

larzizi, 2.4.2007 14:47:
Miksi sanotaan, että kissoja ei saisi katsoa suoraan silmiin? Eikö ainakin koirilla ole niin, että katsekontakti auttaa esim. koiran kouluttamisessa ja komentojen tottelemisessa?

Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.



katsekontakti (ja kontakti muutenkin) on hirmuisen tärkeä juttu koiran kouluttamisessa.
mutta tämä päteen vain siihen että tunnet koiran jota tapitat silmiin.
vaikka onkin kaksi omaa koiraa, en silti ala vieraita koiria tuijottamaan suoraan. se on koirilla uhkaava ele, jopa dominoiva. hyvällä tuurilla vieras koira kääntää katseen ensin pois, huonolla päättää kokeilla oletko niin kova kuin katselemalla annat olettaa.
fosa

Posts: 382

#8752 • • Edited fosa

tir, 2.4.2007 14:54:
---
katsekontakti (ja kontakti muutenkin) on hirmuisen tärkeä juttu koiran kouluttamisessa.
mutta tämä päteen vain siihen että tunnet koiran jota tapitat silmiin.



Niinpä! Tuttu eläin pitää sitä enemmän varoituksena tulevasta rangaistuksesta toisin kuin outo eläin pitää sitä konkreettisena uhkana..

Näin ainaki omalla mutupohdinnalla.. *ding*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

remotion

Posts: 5,283

#8753 • • Edited remotion nostatus guru
Terve, haluan oppia nyt käyttämään illustratoria kovasti.
Mikä olisi paras tapa mistä ruveta opettelemaan? onko netissä jotain tutorials for newbie juttuja illulle?
photoshopista minulla on paljon kokemusta mutta illustratorin kanssa en osaa toimia.

onko joku parempi saitti olemassa kuin tämä: http://www.ndesign-studio.com/resources/tutorials/ ?

auttakaa plz!
fosa

Posts: 382

#8754 • • fosa

remotion, 2.4.2007 15:48:
Terve, haluan oppia nyt käyttämään illustratoria kovasti.
Mikä olisi paras tapa mistä ruveta opettelemaan? onko netissä jotain tutorials for newbie juttuja illulle?
photoshopista minulla on paljon kokemusta mutta illustratorin kanssa en osaa toimia.

onko joku parempi saitti olemassa kuin tämä: http://www.ndesign-studio.com/resources/tutorials/ ?

auttakaa plz!



Google vaan laulamaan ni eiköhän sitä linkkejä löydy! Ja kokeilemalla sitte loput..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Kultakisu

Posts: 145

#8755 • • Kultakisu una sambista
hmmm... mitäs pitäis ymmärtää jos saat viestin jonka loppussa on ^^ ?
omg *nauru* ei jummarra.
a-j

Posts: 785

#8756 • • a-j

Kultakisu, 2.4.2007 19:16:
hmmm... mitäs pitäis ymmärtää jos saat viestin jonka loppussa on ^^ ?
omg *nauru* ei jummarra.



meinaa samaa kuin *hihu* :)

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

RainChild

Posts: 909

#8758 • • RainChild
Mietin tässä, että mitä pitäisi tehdä jos kieli syystä tai toisesta tapaturmaisesti katkeaa (esim. kaatuu pahasti ja kieli jäis hampaiden väliin tai jotain), niin että sulla on sitten se kielen toinen palanen siinä hollilla. Tiettykin kiirehtiä ensiapuun, mutta pitääkö se kielen irtonainen palanen laittaa johonkin jäiden sekaan (jostain olen saanut tällaisen mielikuvan) vai miten tulisi toimia?

--
Rainchild is back home

Avatar
#8759 • • niomic Guest

RainChild, 3.4.2007 00:00:
Mietin tässä, että mitä pitäisi tehdä jos kieli syystä tai toisesta tapaturmaisesti katkeaa (esim. kaatuu pahasti ja kieli jäis hampaiden väliin tai jotain), niin että sulla on sitten se kielen toinen palanen siinä hollilla. Tiettykin kiirehtiä ensiapuun, mutta pitääkö se kielen irtonainen palanen laittaa johonkin jäiden sekaan (jostain olen saanut tällaisen mielikuvan) vai miten tulisi toimia?



Kaiken yleisopin perusteella kylmään ja nopeasti olisi hyvä. Tosin jos kunnolla vedät kielen poikki, ni mikäli et saa jotenkin sitä suussa vielä olevaa puolta kunnolla kylmäks, ni voin taata et irronneen palan sijaan joudut keskittymään ennemminkin siihen verimäärään mikä alkaa suusta pursuu :F
Freja

Posts: 8,775

#8760 • • Freja Sihteeri
Tulipas hommattua valokuva-albumi, missä on joka toinen siu valkoinen ja joka toinen musta. Nyt tarviskin sitten valkoisen ja mustan kynän kirjoittamiseen, ja ehkä pari söpön väristä koristeluun.
Kävin jo akateemisessa kirjakaupassa, ja ihmetyksekseni en löytänyt sieltä kyseisiä kyniä, onko ne nyt geelikyniä?
Eli kysymys kuuluu, mistä hemmetistä niitä oikein löytyisi, vai onko ne vaan jotain sellasia mitkä oli jossain vaiheessa "muodissa" ja nyt niitä ei enää myydä? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been