15,958 posts, 798 pages, 6,666,605 views
anon, 2.4.2007 12:32:
Hei,
Saatan olla vähän blondi, mutta mitä ihmettä nämä klubbarit oikein ovat? Ja miten niiden kanssa oikein maataan, yhtä toista threadiä lainatakseni?
Miinapiina, 1.4.2007 18:05:
---
larzizi, 31.3.2007 23:41:
Kun on esim. ostamassa kaverin kanssa karkkia kaupasta ja molemmat ostaa eri pussin, niin miksi ihmeessä lähes joka kerta kauppareissun jälkeen sun alkaa tehdä mieli juuri niitä kaverin karkkeja ja mietit, miksi et ostanut itsekin niitä?
---
just tää on käynyt niiiiin monta kertaa (ja tätä on pohdittu yhtä monta kertaa), esim ku kaverin kanssa haetaan leffa ja irtokarkkeja, ni ne toisen karkit on vaan parempia ja alkaa miettii et miks ei itekkii ostanut niitä...
tiedä sit mistä johtuu...
fosa, 2.4.2007 12:28:
Oisko se perinteinen "ruoho on aina vihreempää aidan toisella puolella"??
sapeli, 2.4.2007 12:46:
Mul on sama juttu aina ravintoloissa tai jos tilataan pizzaa Nyt oonki pitkän aikaa tilannu aina saman pizzan ku toinenkin ni ei tuu tota ongelmaa Ja ainahan voi vähän pölliä kaverilta jos ne on parempii
larzizi, 2.4.2007 14:47:
Miksi sanotaan, että kissoja ei saisi katsoa suoraan silmiin? Eikö ainakin koirilla ole niin, että katsekontakti auttaa esim. koiran kouluttamisessa ja komentojen tottelemisessa?
Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.
Miinapiina, 2.4.2007 12:55:
ja kaverin karkit tulee kyl sit aina mupellettuu ku ne kerta on aina parempii...
Miksi sanotaan, että kissoja ei saisi katsoa suoraan silmiin? Eikö ainakin koirilla ole niin, että katsekontakti auttaa esim. koiran kouluttamisessa ja komentojen tottelemisessa?
Sallakat, 2.4.2007 14:50:
koska kissa pitää sitä hyökkäävänä erityisesti silloin kun se ei tunne tuijottajaa hyvin. Katkeamaton, suora katse kontakti ei ole mun mielestä hyvä hirveän monen koirarodunkaan kanssa.
Kissoja tuijotellessa pitää siristellä ja räpsytellä silmiään niin kissa ymmärtää sun olevan liikkeellä hyvillä aikeilla, etkä ole hyökkäämässä kimppuun.
tir, 2.4.2007 14:54:
---
katsekontakti (ja kontakti muutenkin) on hirmuisen tärkeä juttu koiran kouluttamisessa.
mutta tämä päteen vain siihen että tunnet koiran jota tapitat silmiin.
remotion, 2.4.2007 15:48:
Terve, haluan oppia nyt käyttämään illustratoria kovasti.
Mikä olisi paras tapa mistä ruveta opettelemaan? onko netissä jotain tutorials for newbie juttuja illulle?
photoshopista minulla on paljon kokemusta mutta illustratorin kanssa en osaa toimia.
onko joku parempi saitti olemassa kuin tämä: http://www.ndesign-studio.com/resources/tutorials/ ?
auttakaa plz!
Kultakisu, 2.4.2007 19:16:
hmmm... mitäs pitäis ymmärtää jos saat viestin jonka loppussa on ^^ ?
omg ei jummarra.
a-j, 2.4.2007 20:05:
---
Kultakisu, 2.4.2007 19:16:
hmmm... mitäs pitäis ymmärtää jos saat viestin jonka loppussa on ^^ ?
omg ei jummarra.
---
meinaa samaa kuin :)
RainChild, 3.4.2007 00:00:
Mietin tässä, että mitä pitäisi tehdä jos kieli syystä tai toisesta tapaturmaisesti katkeaa (esim. kaatuu pahasti ja kieli jäis hampaiden väliin tai jotain), niin että sulla on sitten se kielen toinen palanen siinä hollilla. Tiettykin kiirehtiä ensiapuun, mutta pitääkö se kielen irtonainen palanen laittaa johonkin jäiden sekaan (jostain olen saanut tällaisen mielikuvan) vai miten tulisi toimia?