UnityF, 22.2.2007 13:03:
Broidin kanssa oli vähänaikaa sitten keskusteluu ja se valitti kun sen selänraaputin on menny rikki. Hän oli voittanu sen lintsiltä aikoinaan. Siis sellainen muovinen keppi jossa on käden muoto toisessa päässä ja sillä on hyvä raaputtaa selkää kun kutittaa. Kysymys kuuluukin että onko tollaisia missään myynissä tai jotain vastaavanlaisia vai pitääkö mennä ens kesänä vai lintsille onkimaan kunnes voittaa sellaisen
Noita selänraaputtimia sai aikoinaan Euroihmeestä. Nyt kun kyseinen pulju on mennyt vasaran alle, niin enpä osaa sanoa. Joku muu eurolla tuotteita kauppaava yritys siis saattaisi myös niitä myydä. Ja toisaalta jos joku ystävä/tuttava/sukulainen asuu Turun suunnalla (Hansa, Mylly...), niin siellä Egeihmeet pyörii kai maaliskuun loppuun.
Joku tuossa sanoikin, että ulkomailta niitä löytyy turistikrääsäkaupoista. Halvemmaksi ehkä tulee, jos menee sinne Lintsille niitä onkimaan. Miksei semmoista toki voisi itsekin tehdä. Mielikuvitusta vaan kehiin, niin saa persoonallisen selänrapsuttimen
Zenni, 22.2.2007 18:20:
---
Umbala, 22.2.2007 18:04:
2. Tää saattuu kuulostaa totaalisen absurdilta, enkä mä oletakkaan että ottaisit tätä vaihtoehtoo todesta, mut mieti sitä jonain krapula aamuna. Jos joisit vähän vähemmän.
---
:D Tota tulee mietittyä kyllä usein, mutta välillä viinan käyttö lähtee ns. lapasesta illan mittaan :D
Sitte kannattaa huomioida, että keho myös tottuu sietämään krapuloita ts. mitä useammin altistuu krapulalle, niin sen "kevyempiä" ne on. Ainakin itsellä, kun tuli dokattua huomattavasti enemmän (lue: useita kertoja viikossa, ne euron tuopit, ne euron tuopit), niin ei tullut krapulaa oikeastaan ollenkaan. Nykyään, kun pämppääminen rajottuu lähinnä viikonloppuihin, niin sunnuntaina sitten tulee kärsittyä darraa.
Toisaalta mä olen kyllä ottanut semmoisen asenteen, että en kärsi krapulasta, vaan mä nautin siitä. Nautin siitä vetämättömyydestä ja näin, köllöttelen sohvan pohjalla, syön mitä huvittaa ja nautin KattiMatti -mehua. Joskin silloin siihen krapulaan on pitänyt varautua, aika inhottavaa on herätä jostain ihan väärästä paikasta ja lähteä luovimaan kotiin. Vielä jos joutuu menemään kauppaan (ja se on tunnelin S-Market), niin ei kyllä ole kivaa.