Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,488,252 views

Avatar
#8342 • • Annakins Guest
Miksi naiset voivat käydä miesten vessassa ilman, että kukaan katsoo kieroon, mutta miehet eivät voi käydä naisten puolella ilman hämmästelyä?
Karski

Posts: 6,049

#8343 • • Karski Pomon kätyri

lostgone, 5.2.2007 00:51:
Voiko ihminen luopua nimestään ilman, että ottaa mitään muuta nimeä käyttöönsä?



Ei.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

KooKie

Posts: 4,338

#8344 • • KooKie aka. Petress Pan

Annakins, 8.2.2007 17:01:
Miksi naiset voivat käydä miesten vessassa ilman, että kukaan katsoo kieroon, mutta miehet eivät voi käydä naisten puolella ilman hämmästelyä?



Mun mielestä tämä käytäntö on jotenkin kieroutunut, koska miesten vessoissa on usein pisuaarit ja naisten vessoissa jokaiselle omat kopit.

Harvemmin miesten vessaan on kuitenkaan pitkää jonoa, joka ajaisi miehet käymään naisten vessoissa. Tosin kyllä mun muistaakseni yksi jätkäkaverini jutteli, että naisten puolelle on mukavampaa mennä sen siisteyden vuoksi. :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Lyylikki

Posts: 2,975

#8345 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Annakins, 8.2.2007 17:01:
Miksi naiset voivat käydä miesten vessassa ilman, että kukaan katsoo kieroon, mutta miehet eivät voi käydä naisten puolella ilman hämmästelyä?



Se johtuu naisten ja miesten erilaisesta luonteesta tai lähinnä siitä, että minkä laista vastakaikua saa, jos menee "väärälle" puolelle vessaan. Miehet ei paljon hätkähdä, vaikka sinne joku nainen tulisikin luonnollisia tarpeita suorittamaan.

Naisten puolella alkaa taas armoton kaakatus, jos joku mies uskaltautuu heidän valtakuntaansa. Itse nään syinä tähän sen, että naiset eivät halua paljastaa, kuinka siellä vessassa tälläydytään ja pynttäydytään, jotta näytettäisiin mahdollisimman viehättävältä, naiset usein menee vessaan sipisemään ja supisemaan paikalla olevista miehistä ja konkeloista heidän päänmenokseen. Jos miehiä päästetään naisten valtakuntaan, niin nämä salajuonet saattavat raueta. Yhtenä syynä saatetaan myös pitää sitä, että miehet sotkevat. Kukaanhan ei halua istua keltaisten tiplojen päälle tahi nähdä niitä näköpiirissään.

Tässä kun tätä kirjoittelin, niin tulin päätelmään, että miehille vessassa käyminen on lähinnä tarpeiden tyydyttämistä. Naisille se on myös eräs sosiaalisuuden muoto. Tämä ehkä aiheuttaa eroja.

Nimim. keittiöpsykologin päätelmät # 17
Karski

Posts: 6,049

#8346 • • Karski Pomon kätyri
No voisko toi liittyä johonkin laajempaan
kulttuurikontekstiin, kun esim. miessiivooja
naisten pukukopissa olis iik, ja naissiivooja
miesten pukukopissa taas ei herätä mitään
reaktiota.

Yleisesti ottaen toi lähtee varmaan siitä
yleisestä fiiliksestä, että mies
naisten keskuudessa olis kiinnostunu
katseleen ihoa, kun taas naista
ei vois vähempää kiinnostaa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jone

Posts: 8,258

#8347 • • Edited Jone Archibald Haddock

Annakins, 8.2.2007 17:01:
Miksi naiset voivat käydä miesten vessassa ilman, että kukaan katsoo kieroon, mutta miehet eivät voi käydä naisten puolella ilman hämmästelyä?



Kun nyt oon tällainen rehellisen tasa-arvon kannattaja, niin oon elämäni aikana heittänyt toistakymmentä akkaa pihalle miesten vessasta milloin missäkin tilanteessa. En siksi, että naiset miestenvessassa mua vaivaisivat vaan siksi, että koska naiset ovat niin helvetin mustasukkaisia siitä omastaan, niin musta on ihan vaan reilua että kummallakin on käytössään 1 vessa eikä toisella sukupuolella kahta ja toisella ainoastaan sitä yhtä, joka sekin on puolillaan eukkoja.

-

Barrikadeille, veljet - vaaditaan vessamme takaisin ja poltetaan bokserimme!
oooo

Posts: 1,249

#8348 • • oooo

KooKie, 8.2.2007 17:09:
Tosin kyllä mun muistaakseni yksi jätkäkaverini jutteli, että naisten puolelle on mukavampaa mennä sen siisteyden vuoksi. :DDD



Monesti tuppaa kyllä noi naisten vessat olemaan paskasempia ku miesten, ainakin noissa "perusbaareissa". Sieltä löytyy tukkiutuneita pönttöjä, mihin on tungettu terveyssiteitä ja parit rullat paperia. Peilit on täynnä huulipunaa ja lavuaarit yrjössä. Oviin on kirjoiteltu kaikilla mömmöillä näitä "masa oot kuuma" "meitsi oli tääl" lausahduksia. Ja sitten neitokaiset käy yhdessä pissillä, eli juomassa salapullosta ja näitä pulloja löytyy sitten pöntöistä ja lattioilta. :D

Siinä oli karu totuus naisista *iloinen*

No mutta miesten vessassa haisee pissi.
Lyylikki

Posts: 2,975

#8349 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Miksi vuorokaudessa on 24 tuntia, eikä esimerkiksi 20? Miksi tunnissa on 60 minuttia, eikä esimerkiksi 100? Miksi minuutissa on 60 sekuntia, eikä esimerkiksi 100?

Kuka hemmetti tommosen aikajaon on keksinyt? Kai se joskus on koulussa opetettu, mutta on kyllä mennyt ohi. Inhottavaa, kun pitää laskea aikojen erotuksia, niin ei voi vaan sutia suoraan menemään laskimella. Pitää laskea päässä, kun en jaksa käyttää aivoja siihenkään, että muistelisin miten ne menikään ne kaavat.
Jone

Posts: 8,258

#8350 • • Jone Archibald Haddock
Ranskalaiset ja saksalaiset kollegani innostuivat salmiakkikossusta kun vein sitä mukanani duunimatkalle esimerkkinä pohjoisen eksotiikasta. Nyt mun pitäis lähettää ympäri Eurooppaa turkinpippureita koska sanoin, että sitä voi tehdä itsekin ja mainitsinpa vielä, että paras tapa tehdä se on sekoittaa turkkareita, vodkaa ja pistää koko paska astianpesukoneeseen.

Valitettavasti en itse muista reseptiä enkä varsinkaan tota pesukone-osuutta kunnolla ja Google ei pikaplarailulla pelastanut. Voisko joku siis heittää kehiin reseptin, jossa käytetään myös tota astianpesukonetta, koska se oli ulkomaalaisten mielestä erityisen eksoottista?

Cheers etukäteen.
Apo

Posts: 1,574

#8351 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Jone, 9.2.2007 19:49:
Voisko joku siis heittää kehiin reseptin, jossa käytetään myös tota astianpesukonetta, koska se oli ulkomaalaisten mielestä erityisen eksoottista?



http://chat.yle.fi/ylex/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Number=2156209&page=&view=&sb=5&o=&fpart=57&vc=1

Katin vastaus tuolta

vermuttipullo, 75 salmaria ja kossu.
pistetään uuniin eli tiskikoneeseen ja 8-9 pesua.
hyvä salmari on valmis.

mutta Katipa on koittanut samaa kotona. tuli suovettä, ihan kammottavaa litkua.
syynä on se, että kotitiskikone ei yllä samoihin lämpötiloihin kuin baarien teollisuuskoneet.

Android

Posts: 3,908

#8352 • • Android

Lyylikki, 8.2.2007 19:47:
Miksi vuorokaudessa on 24 tuntia, eikä esimerkiksi 20? Miksi tunnissa on 60 minuttia, eikä esimerkiksi 100? Miksi minuutissa on 60 sekuntia, eikä esimerkiksi 100?



Olen laiska enkä jaksa kääntää.

Vuorokausi;


International System of Units (SI)

A day is defined as 86,400 seconds. Those are currently defined as

… the duration of 9,192,631,770 periods of the radiation corresponding to the transition between the two hyperfine levels of the ground state of the caesium-133 atom.

This makes the SI day last exactly 794,243,384,928,000 of those periods.

...

Astronomy

For a given planet, there are two types of day defined in astronomy:

1 apparent sidereal day
= a single rotation of a planet with respect to the distant stars
(for Earth it is 23.934 solar hours or 24 sidereal hours)
1 solar day
= a single rotation of a planet with respect to its Sun.



Tunti;


An hour likely contains 60 minutes due to influences from the Babylonians, who used a base-60 counting system.



Wikipedia auttaa =)
Freja

Posts: 8,775

#8353 • • Freja Sihteeri
Jos mä meen Helsingissä vaihtamaan euroja aussidollareiks, ni saanko mä niitä heti? (tämä kysymys siksi, että kun systeri kävi pohjammaalla vaihtamassa rahaa, niin niitä piti erikseen tilata.)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#8354 • • Freja Sihteeri
Nii joo, ja kauanko kissan kiima-aika kestää ja saako sitä mitenkään hiljennettyä, jollain muulla keinolla ehkä kuin tekemällä siitä töppöset?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aamu

Posts: 999

#8356 • • Aamu you had me at hello
Miks ihminen toistaa omia juttujaan? Jos ne on muka hyviä? Siis omasta mielestä?

--
Do you think the expansion will make me fat?

MiMoSa

Posts: 1,664

#8357 • • MiMoSa

Freja, 9.2.2007 21:09:
Nii joo, ja kauanko kissan kiima-aika kestää ja saako sitä mitenkään hiljennettyä, jollain muulla keinolla ehkä kuin tekemällä siitä töppöset?


Mulla on ainakin kissalla sellasia lääkkeitä et kun se vähänkin alkaa mouruamaan siihen malliin niin annan sille yhen pillerin ja se rauhottuu sillä. Tosin nyt meinaan sen kyllä leikkuuttaa kun eläinlääkärin mielestä ei enää niitä pillereitä mielellään pitäs kissoille syöttää.

Niin ja kait toi kiima-aika jonkun pari viikkoa kestää, muistaakseni. Ite ei oo sitä pariin vuoteen enää(onneks!) tarvinnu todistaa..*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Android

Posts: 3,908

#8358 • • Edited Android

Freja, 9.2.2007 20:58:
Jos mä meen Helsingissä vaihtamaan euroja aussidollareiks, ni saanko mä niitä heti? (tämä kysymys siksi, että kun systeri kävi pohjammaalla vaihtamassa rahaa, niin niitä piti erikseen tilata.)



Saat. Ainakin Forexilta.
Foxmagon

Posts: 1,329

#8359 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Onko olemassa hammastahnaa joka ei maistu hammastahnalta? Nykyiset rupeaa etomaan aivan helvetisti, tiedä sitten että miksi :p

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*