Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,482,655 views

Freja

Posts: 8,775

#8221 • • Freja Sihteeri

Avernian, 20.1.2007 19:15:
0/
*blush*



edes yksi. Mut säkään et si vastannu siihe mua enemmän askarruttaneeseen kysymykseen *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aleksisi

Posts: 282

#8222 • • aleksisi
miks suomella on taas kertakaikkisen loistavaa matskuu euroviisuis, tai okei ei sais yleistää mut ku toi eka ei kyllä anna odottaa mitään parempaakaan (eikä kyl itseasiassa idols varastohenkilökään)...

--
siellä missä jatkot..

embie

Posts: 531

#8223 • • embie Shwoopsie poo

Freja, 20.1.2007 18:47:
---
Mä halun vastauksia.

Nii ja si sellanenkin kysymys, et lukeeko kukaan ikinä edellisen sivun tyhmiä kysymyksiä?



Mun tyhmillä kyssäreillä on sama ongelma: kukaan ei vastaa niihin ja lopulta ne hautautuvat tyhmien kyssäreiden loputtomaan suohon... *uuh*

Vai onko mun kysymykset vaan LIIAN tyhmiä *täh*
Avernian

Posts: 7,451

#8224 • • Avernian Kerettiläinen
BYOB = OPM ?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#8225 • • Freja Sihteeri

embie, 20.1.2007 19:21:
Vai onko mun kysymykset vaan LIIAN tyhmiä *täh*



Ei vaan jos ne on kaukana niistä? Jos ne on oikeesti sellasia, et ihmisten täytyis ottaa selvää tms, et kukaan muukaan ei tiiä? *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mastream

Posts: 549

#8226 • • mastream

Freja, 19.1.2007 21:27:
Mun mietintämyssynä on tällä kertaa ne uudehkot bussit. Kun ne jotkut rämisee _ihan tuhottomasti_ jos on mukulakiveä alla tai muuten vaan pomppuja.
Onko mahdollista, ja jos on, niin kuinka paljon, että jonkun bussin kaikki ikkunat rämähtää rikki tärinän voimasta? Ahdistaa joka kerta kun on sellases bussis *uuh*



Onhan se teoriassa mahdollista (ikkunoiden resonointi bussin tärinän kanssa? Kerro meille Epailija), mutta sanoisin, että normaaleissa olosuhteissa niin epätodennäköistä, että voit hyvillä mielin kulkea niillä busseilla *hymy*.
Samu81

Posts: 1,224

#8227 • • Samu81 kokolihaa

Jiimo, 20.1.2007 20:09:
---
Freja, 19.1.2007 21:27:
Mun mietintämyssynä on tällä kertaa ne uudehkot bussit. Kun ne jotkut rämisee _ihan tuhottomasti_ jos on mukulakiveä alla tai muuten vaan pomppuja.
Onko mahdollista, ja jos on, niin kuinka paljon, että jonkun bussin kaikki ikkunat rämähtää rikki tärinän voimasta? Ahdistaa joka kerta kun on sellases bussis *uuh*

---


Onhan se teoriassa mahdollista (ikkunoiden resonointi bussin tärinän kanssa? Kerro meille Epailija), mutta sanoisin, että normaaleissa olosuhteissa niin epätodennäköistä, että voit hyvillä mielin kulkea niillä busseilla *hymy*.




Ja eikös ne ole laminaattilasia.. Kaikki muut paitsi hätäuloskäytäviksi merkityt ikkunat, jotka pitää pystyä rikkomaan sillä joskus bussin katossa jopa tallella / paikoillaan olevalla pienellä vasaralla.
Laminaatti eli kaksikerroslasi on sellaista, jonka välissä on muovikalvo juurikin estämässä sen, ettei ko. lasi räjähtäisi päin kasvoja. Samanlaista lasia on mm. autojen tuulilasit.


Freja, 19.1.2007 21:27:
Mun mietintämyssynä on tällä kertaa ne uudehkot bussit. Kun ne jotkut rämisee _ihan tuhottomasti_ jos on mukulakiveä alla tai muuten vaan pomppuja.
Onko mahdollista, ja jos on, niin kuinka paljon, että jonkun bussin kaikki ikkunat rämähtää rikki tärinän voimasta? Ahdistaa joka kerta kun on sellases bussis *uuh*




Ihan turvallisin mielin niissä voi istua, ei ne räjähtele juurikin tuon laminoinnin ansiosta. Samantyyppisellä muovilaminointitekniikalla väsätään ns. panssarilaseja joista edes luodit eivät mene läpi *hymy*
Jos yhä pelottaa niin istu kauempana niistä hätäuloskäytävä -ikkunoista.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

MiMoSa

Posts: 1,664

#8228 • • MiMoSa
Kuka keksii kaikki noi kiertokirjeet ja minkä takia? Ja miks niissä kaikissa on että lähetä tämä niin ja niin monelle tai muuten tapahtuu sitä ja tätä..?

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Jone

Posts: 8,258

#8229 • • Jone Archibald Haddock
Koska järjestettiin ensimmäiset CLUB Säteet Gloriassa? Sanoin et 2002 ja nyt väittelyyn asiasta on vedetty jo niin iso nippu porukkaa et on pakko saada vastaus. *nauru*
Amuck

Posts: 2,396

#8230 • • Amuck dub-i-dub

Avernian, 20.1.2007 19:22:
BYOB = OPM ?


si

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avernian

Posts: 7,451

#8231 • • Avernian Kerettiläinen

2la, 21.1.2007 00:14:
si



gracias

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

fosa

Posts: 382

#8232 • • fosa

%, 20.1.2007 17:55:
---
Snaggo, 20.1.2007 17:34:
---
fosa, 19.1.2007 20:43:

Häiriönpoisto, eli kumoaa kaapelin ympärillä olevan maan magneettikentän aiheuttaman induktion. Eli kenttä indusoi jännitteen kaapelissa oleviin keloihin eikä hyötysignaaliin.

---


Minä kun en tommosesta fysiikasta tajua mitään(induktio wtf, en tajunnu edes wikipedian avulla)...niin onks tää sit niinku verrattavissa siihen että on olemassa noita alumiinivuorattuja verkkokaapeleita?

---


Ne taas taitaa poistaa kapasitiivisten häiriöiden kytkeytymisen toisista kaapeleista.



Tuntui, että verkkokaapelin suojaus ois enssijaisesti tarkotettu pitämään vaihtojännitteen aiheuttamat magneettiset häiriöt kaapelin sisällä.. Eli ettei aiheuta häiriöö muihin kaapeleihin..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

evvk

Posts: 1,918

#8233 • • evvk
Miksi PHP on niin suosittu?
pyllyjumala

Posts: 469

#8235 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Miks mä kysyn joskus sellasia kysymyksiä, joihin tiedän jo etukäteen vastauksen? *ding*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Freja

Posts: 8,775

#8237 • • Freja Sihteeri
Häröilyttääkö kukaan sillon tällöin samalla kuin minä - eli joskus, kun kirjotan näppiksellä, alankin kirjottaa tekstiviestinkirjoitustyyliin

vvvääääähhääääänn nniii iiinnkkuuiiinn nnäääääiiinn

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

embie

Posts: 531

#8238 • • Edited embie Shwoopsie poo

Freja, 22.1.2007 13:09:
Häröilyttääkö kukaan sillon tällöin samalla kuin minä - eli joskus, kun kirjotan näppiksellä, alankin kirjottaa tekstiviestinkirjoitustyyliin

vvvääääähhääääänn nniii iiinnkkuuiiinn nnäääääiiinn



Ei *nauru*

Mut itse kyllä tulee joskus tehtyä sitä, että kun mietin jotain juttuja niin kirjoitan ne mielessäni tietokoneen näppiksellä.. eli siis muistelen missä mikin kirjain sijaitsee *blush*
Lyylikki

Posts: 2,975

#8239 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Freja, 22.1.2007 13:09:
Häröilyttääkö kukaan sillon tällöin samalla kuin minä - eli joskus, kun kirjotan näppiksellä, alankin kirjottaa tekstiviestinkirjoitustyyliin

vvvääääähhääääänn nniii iiinnkkuuiiinn nnäääääiiinn



Ennustava tekstinsyöttö.
Freja

Posts: 8,775

#8240 • • Freja Sihteeri

Lyylikki, 22.1.2007 13:15:
Ennustava tekstinsyöttö.



En osaa *uuh* tai kai siihenkin tottuis, mut ...en mä vaan osaa :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been