Amokk, 3.10.2006 21:02:
Millä omenaviipaleiden tummumisen voi estää? tai ainakin hidastaa? Äkkiä nyt. :)
sitruunamehulla
15,958 posts, 798 pages, 6,667,116 views
Amokk, 3.10.2006 21:02:
Millä omenaviipaleiden tummumisen voi estää? tai ainakin hidastaa? Äkkiä nyt. :)
Orza, [url=http://klubitus.org/
pikainen clippi:
Amokk, 4.10.2006 02:23:
Olisit sä varmasti voinut löytää tähän jonkun paremmankin esimerkin? Tuo on vaan niin monta kertaa kuultu ja kuunneltu ettei siihen voi suhtautua "puolueettomasti", jos tiedät mitä meinaan. :)
Freja, 4.10.2006 11:28:
Kauanko autokoulu kestää?
Jos halun säästää rahaa, onko parhainta laittaa se kotona possuun vai viedä pankkiin, avaten sille jonku säästötilin?
lostgone, 4.10.2006 16:30:
Kävin lyllertelemässä uusilla urilla, niin jäin pohtimaan näitä kevyenliikenteen liikennesääntöjä. Jos kyltissä on yläpuolella jalankulkija ja alapuolella pyöräilijä, niin kummalla puolella mun pitäisi läähättää eteenpäin? (Joop, moon maalta).
Ja onko lenkkipoluissa aina jompikumpi puoli lenkkeilijöiden vai vaihtuuko se ihan samalla lailla q esim. normi maantiellä, koska monestihan se merkki on maalattu maahan?
Thanx. Selvensit molemmat epäkohdat.Lyylikki, 4.10.2006 16:34:
---
---
.. Mulle on ainakin ollu huomattavasti vaikeampaa sisäistää tätä pyöräilijät toisella puolen molempiinsuuntiin ja kävelijät toisella puolen. Hoh.
Jälkimmäistä kysymystä en kyllä ymmärtänyt. Ei lenkkipoluilla ole mitään merkkejä maalattuna, sillä lenkkipolku=pururata. Ainaskin siis mun mielestä
Lyylikki, 4.10.2006 16:34:
menemään "normi" liikennessäännön mukaan. Eli aina oikealla ja ohitetaan vasemmalta. Niinkus tielläliikkuessa esim. autolla.
-K-, 4.10.2006 20:40:
miten V....SSA mä saan mun läppärille ton langattoman netin toimimaan????? kertokaa joku nopeesti kiitos tai toi P...A on kohta ikkunasta läpi....kiitos...
miten V....SSA mä saan mun läppärille ton langattoman netin toimimaan????? kertokaa joku nopeesti kiitos tai toi P...A on kohta ikkunasta läpi....kiitos...
domi, 4.10.2006 20:57:
---
---
Esimerkki tukipyynnöstä mihin vastataan todella mielellään
Toinen parhaista on et "Miks tää kone ei tee asiaa x/Miks tää kone tekee asiaa x"
-K-, 4.10.2006 21:20:
kunhan purkauduin, koska toi ei vaan toimi vaikka kaikki pitäs olla oikein , nyt toi vaan sano ittensä jostain syystä irti...
embie, 1.10.2006 22:21:
Mikä on sen baarin nimi, jonka sisäänkäynti on entisen Sohon vieressä? Kaverin kanssa jo viikko mietitty päämme puhki asiaa, eikä vaan muistu mieleen