Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,488,114 views

POSER

Posts: 800

#701 • • POSER Wimp and Poser

Snoopy:
Mitä elämää on kuoleman jälkeen, meneekö taivaasee istuu pilven hattaralle ja nauraa eläville ihmisille, lentelenkö näkymättömänä ilmassa, entäs helvetti, paahdunko siel liekkien keskellä vai ei mitään, ei siis yksinkertasesti mitään, pelkkää tyhjyyttä, ei ees omaa läsnäoloa? Varmaan on kysytty tätä aikasemmin, en vaan jaksa lukee aikasempii...*enkeli**piru**täh*



Sitku sä kuolet, niin sä oot madonruokaa *piste* Mutta jos enemmän tästä halutaan keskustella niin tehdään se sit oikeessa topicissa...

--
Keppiä Jehoville!

Dementation

Posts: 2,892

#702 • • Dementation wednesday?
Miksi meillä pitää olla keltainen aurinko?
Mun mielestä liila tai sininen olisi paljon hienompi, mutta kun niitä ei oo kovin lähellä yhtäkään... *uuh*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#703 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Jää~*:
Minkä takia noista hymiölistan palleroista, just punanen halaa *hali* ja pussaa *pus* ja lyö *släp* ja jne...??? *kivatsulle* Siis sillon ku niitä on kax...



*nauru* tässä on selvästikin jotain poliittista taustalla!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#704 • • k0k3m0n Guest
Kysymys 1:

Miks vitussa te ihmiset ette keksi parempaa tekemistä ku kirjotella tänne kysy tyhmiä foorumiin. Ku aattelee ni eihä täs oo mitää järkee.

Kysymys 2:

Mistä vitusta saisin ees vähän rahaa et pääsis useemmin ku kerran vuodessa bailaamaa perkele.

Kysymys 3:

Onko olemassa tyttöystävää joka vois ees välillä olla niiku oisin ainoo mies maailmassa. Mun muija ainaki laittelee koko ajan itestää tissi/persekuvii nettii ja kirjottelee hyvännäkösille piikkipäille kaikkee ”uuuHHH sua ku pääsis nuolasee” tjsp ja sit se chättäilee koko ajan muitten miesten kans. Ja aina ku näytän nyrpeetä naamaa ni se tulee antaa suukon ja palaa tietokoneen ääree ja luulee et mul on hyvä olo ku anto just suukon. Ja aina pitää lähtä bailaa jossain vitun rievuissa mikä peittää just hikisee jonki pikkurillin ja koko muu vartalo onki sit iha paljaana. Voisin väittää eläväni suhteessa jossa nainen etsii uutta miestä vaik vannoo rakastavansa mua koko loppuelämänsä ja sanoo et tappaa ittesä jos jätän sen.... aika outoo. Ite kuitenki rakastan naista koko sydämmelläni.

Kysymys 4:

Mitähän mä oikeen sekoilen. Toi äskenen ei tainnu oikee olla kysymys vaa paineenpurkuoperaatio mun yksityiselämään liittyen. Eikä tämäkään ole kysymys vaan selitys :D Seuraava on kysymys.

Kysymys 5:

Mikä olis työ mitä ei tarvis paljoo tehä ja siitä sais hullunaa rahaa???? semmonen olis tarpeen...
Dementation

Posts: 2,892

#705 • • Dementation wednesday?

k0k3m0n:
Kysymys 5:

Mikä olis työ mitä ei tarvis paljoo tehä ja siitä sais hullunaa rahaa???? semmonen olis tarpeen...



Kuvitteletko todella, että jos tietäisin tollaisen työpaikan, että kertoisin siitä kellekään??
Menisin sinne töihin mieluummin itse... *hih*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#706 • • k0k3m0n Guest
täähän oli kysy tyhmiä tredi =)
Dementation

Posts: 2,892

#707 • • Dementation wednesday?

k0k3m0n:
täähän oli kysy tyhmiä tredi =)



Mutta eikö juuri se vaadi taitoa, että voi kysyä jotain, mikä on tyhmää jopa ”kysy tyhmiä” - thread:in alla..? *täh* *ding* *igor*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#708 • • k0k3m0n Guest
vaatiihan se. mut mä oon kyl niin tyhmä et mulla ei siihe taito riitä *uuh*
Epailija

Posts: 5,636

#709 • • Epailija Physicist, 2nd class.

k0k3m0n:

Kysymys 3:

&

Kysymys 4:



*nauru* Kyllä tuosta kolmosesta löysi ihan validin kysymyksen. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

pyhimys

Posts: 622

#710 • • pyhimys
Minkä takia miksaaminen voi olla niin pirun hankalaa. Aina se vaan menee laukan puolelle, vaikka kuinka käyttäisi biittilaskuria tai, vaikka kuinka pitchaisi, niin eiköhän siellä olla siitä huolimatta vermon raviradalla *eiei*... Sitten, jos joskus vahingossa osuu kohdalle nuo biitit, niin eiköhän biisit puuroudu*hmph*... No ehkä joskus minäkin opin ja voin teidän iloksi pistää miksauksia jakoon *hih*
Avatar
#711 • • hardstyle Guest
Miks kreikkalainen ruoka on niin v*tun hyvää?
Avatar
#712 • • hardstyle Guest

k0k3m0n:
Kysymys 3:

Onko olemassa tyttöystävää joka vois ees välillä olla niiku oisin ainoo mies maailmassa. Mun muija ainaki laittelee koko ajan itestää tissi/persekuvii nettii ja kirjottelee hyvännäkösille piikkipäille kaikkee ”uuuHHH sua ku pääsis nuolasee” tjsp ja sit se chättäilee koko ajan muitten miesten kans. Ja aina ku näytän nyrpeetä naamaa ni se tulee antaa suukon ja palaa tietokoneen ääree ja luulee et mul on hyvä olo ku anto just suukon. Ja aina pitää lähtä bailaa jossain vitun rievuissa mikä peittää just hikisee jonki pikkurillin ja koko muu vartalo onki sit iha paljaana. Voisin väittää eläväni suhteessa jossa nainen etsii uutta miestä vaik vannoo rakastavansa mua koko loppuelämänsä ja sanoo et tappaa ittesä jos jätän sen.... aika outoo. Ite kuitenki rakastan naista koko sydämmelläni.

Kysymys 5:

Mikä olis työ mitä ei tarvis paljoo tehä ja siitä sais hullunaa rahaa???? semmonen olis tarpeen...



Kysymys 3 vastaus:
NIINNNIIIIN ku sellasia ne naiset on. Mun mielestä ainoot \”järkevät\” temput mitä voi tässä tilanteessa tehdä:
-Koita ny saatana ruveta ymmärtään niitä naisia. Siis oikeesti kun ne ajattelee yksinkertaisesti erilailla joistakin asioista
-keskustele asiasta tyttös kans (ikään kuin et varmaan olis tehny sillain jo)
-\”sitä saa mitä tilaa\” eli pistä hänet maistamaan omaa lääkettään: flirttaile niin perkeleesti ja puhu hänelle muista tytöistä joita oot nähny tai on kavereita, sano et \”mikset säkin vois pukeutuu(vast) niinku se yks mun kaveri\” ym.
-jätä asiat omaan arvoonsa ja hyväksy hänet sellaisena kuin hän on (eli ole nössö)
-Rupee sinkuks *heiii*

Kysymys 5 vastaus:
kerää tarpeeks kavereita jotka äänestäis sua *iloinen*
Karski

Posts: 6,049

#713 • • Karski Pomon kätyri

climate:
Mitä tarkoittaa ”SYYHKY” ???
Onko se substantiivi?
Onko se verbi?
Onko se adjektiivi?



adjektiivi, tai tilanteesta riippuen
myös substantiivi.

”Se on kyl tavallisen syyhky jäbä”

tai sama substantiivimuodossa

”Vittu mikä syyhky”

Substantiivina mä rinnastaisin ton
englanninkieliseen sanaan 'knave'.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

keisha

Posts: 1,394

#714 • • keisha bullet with butterfly wings

Tres:
---
climate:
Mitä tarkoittaa ”SYYHKY” ???
Onko se substantiivi?
Onko se verbi?
Onko se adjektiivi?

---


adjektiivi, tai tilanteesta riippuen
myös substantiivi.

”Se on kyl tavallisen syyhky jäbä”

tai sama substantiivimuodossa

”Vittu mikä syyhky”

Substantiivina mä rinnastaisin ton
englanninkieliseen sanaan 'knave'.

Sanaa ”syyhkiä” olen kuullut käytettävän verbinä samassa merkityksessä kuin sanaa varastaa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Rocka

Posts: 150

#715 • • Rocka

nomic:
---
Stimbe:
(klassinen:) Voiko kuolla jos pelästyy 2x samanaikaisesti puolikuoliaaksi?

---

kokeilemalla se selviä... :)



ei... teeppä lakutoimitus: 0,5*0,5.....



ja tulokseksi tulee?????




eli siinä vastaus.
Rocka

Posts: 150

#716 • • Rocka

pyhimys:
Minkä takia naiset treenaavat ”rintalihakset” *täh*... Naisten rintarauhaset (käytetään nyt oikein virallista nimitystä *hih*) on kuitenkin ainakin suurimmaksi osaksi ellei kokonaan läskiä ja, kun tämä rintojen läski ei vaihdu lihakseksi treenaamalla, niin miksi nähdä tämä vaiva *täh*



Koska, reenaamalla rintalihaksia saa sen läskin pysymään ylempänä, kuin tossa navan päällä.
Rocka

Posts: 150

#717 • • Rocka

Njah:
---
Tulppaani:
Mistä johtuu deja-vu-ilmiö...? Olen varmaan nähnyt koko elämäni jo etukäteen, kun niitä tuppaa tulemaan jo melkein päivittäin... Tulen hulluksi!!! AAARGHH!!*hih*

---


mulla sama ongelma viimesen kahen kuukauden ajan ja se tuntuu niin todelliselta ja samalla epätodelliselta,välillä meinaa suu revetä ku hymyilyttään nii paljon ja välillä hiukka pelottaa ja jännittää,mä en tulevasta tiiä mut lähes päivittäin on useita tilanteita josta voin lähes varmuudella sanoa että ”näin tässä pitikin tapahtua” suurin harmi siin on se et bileissä mä en enää pysty hallita mun ajatuksia,en tiiä voisko sitä enää sit kutsua nimellä ”dejavu” vai oisko se jonkin asteen ”looppaamista” mitä jotkut ihmiset ei huomaa ja ne ketkä huomaa ni on hulluja

[muokattu 2.3.2004 16:50]



ja tähän kysymykseenhän löytyy vastaus tuolta edempää.
Karski

Posts: 6,049

#718 • • Karski Pomon kätyri

keisha:
Sanaa ”syyhkiä” olen kuullut käytettävän verbinä samassa merkityksessä kuin sanaa varastaa.



Siks rinnastinkin sen tohon
'knave' -sanaan, tosin sillä on laajempi merkitys:

Main Entry: knave
Pronunciation: 'nAv
Function: noun
Etymology: Middle English, from Old English cnafa; akin to Old High German knabo boy
1 archaic a : a boy servant b : a male servant c : a man of humble birth or position
2 : a tricky deceitful fellow
3 : JACK 6a

Lähinnä siis toi kohta 2.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

<><

Posts: 227

#720 • • <>< ¤blub¤

Rocka:


ei... teeppä lakutoimitus: 0,5*0,5.....



ja tulokseksi tulee?????




eli siinä vastaus.



teeppä uusiks... kaksi kertaa puolkuollut: 2 x 0,5=? SIINÄ vastaus...*ding**piis**vink*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...