k0k3m0n:
Kysymys 3:
Onko olemassa tyttöystävää joka vois ees välillä olla niiku oisin ainoo mies maailmassa. Mun muija ainaki laittelee koko ajan itestää tissi/persekuvii nettii ja kirjottelee hyvännäkösille piikkipäille kaikkee uuuHHH sua ku pääsis nuolasee tjsp ja sit se chättäilee koko ajan muitten miesten kans. Ja aina ku näytän nyrpeetä naamaa ni se tulee antaa suukon ja palaa tietokoneen ääree ja luulee et mul on hyvä olo ku anto just suukon. Ja aina pitää lähtä bailaa jossain vitun rievuissa mikä peittää just hikisee jonki pikkurillin ja koko muu vartalo onki sit iha paljaana. Voisin väittää eläväni suhteessa jossa nainen etsii uutta miestä vaik vannoo rakastavansa mua koko loppuelämänsä ja sanoo et tappaa ittesä jos jätän sen.... aika outoo. Ite kuitenki rakastan naista koko sydämmelläni.
Kysymys 5:
Mikä olis työ mitä ei tarvis paljoo tehä ja siitä sais hullunaa rahaa???? semmonen olis tarpeen...
Kysymys 3 vastaus:
NIINNNIIIIN ku sellasia ne naiset on. Mun mielestä ainoot \järkevät\ temput mitä voi tässä tilanteessa tehdä:
-Koita ny saatana ruveta ymmärtään niitä naisia. Siis oikeesti kun ne ajattelee yksinkertaisesti erilailla joistakin asioista
-keskustele asiasta tyttös kans (ikään kuin et varmaan olis tehny sillain jo)
-\sitä saa mitä tilaa\ eli pistä hänet maistamaan omaa lääkettään: flirttaile niin perkeleesti ja puhu hänelle muista tytöistä joita oot nähny tai on kavereita, sano et \mikset säkin vois pukeutuu(vast) niinku se yks mun kaveri\ ym.
-jätä asiat omaan arvoonsa ja hyväksy hänet sellaisena kuin hän on (eli ole nössö)
-Rupee sinkuks *heiii*
Kysymys 5 vastaus:
kerää tarpeeks kavereita jotka äänestäis sua