Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,477,750 views

asdf

Posts: 3,155

#6981 • • asdf
Semmost vaa et onks ns. totuusseerumia oikeesti olemassa? Vai onks se pelkästään noit leffojen CIA:n juttuja *justjoo*
Kimbou

Posts: 608

#6983 • • Kimbou

Zenni, 4.9.2006 18:01:
Semmost vaa et onks ns. totuusseerumia oikeesti olemassa? Vai onks se pelkästään noit leffojen CIA:n juttuja *justjoo*



On, työnnetään tikkuja kynsien väliin ja annetaan sähköä kiveksiin!!!

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

asdf

Posts: 3,155

#6985 • • asdf

-K-, 4.9.2006 18:08:
On, työnnetään tikkuja kynsien väliin ja annetaan sähköä kiveksiin!!!



*ding**lmao*

Jeps mutta hyvä et selvis, kiitos pirpeli. *piis*
Mimir

Posts: 1,366

#6987 • • Mimir Rouva Yninä
Muutin juuri uuteen asuntoon ja tänään postiluukusta tipahti nippu entiselle asukkaalle sekä hänen avopuolisolleen tarkoitettua postia. Mulla on se niiden uusi osoite kyllä, ni voinko vaan vetää noista kuorista osoitteen yli ja kirjottaa nykyisen viereen ja tiputtaa laatikkoon?

--
[Wings are growing on her.]

rose

Posts: 1,047

#6988 • • rose vakaasti epävakainen

onni3mk, 4.9.2006 11:25:
Mitä ihmiset odottaa elämältä?



Sehän riippuu ihan ihmisestä, luulen että kaikki jossain vaiheessa keksii mitä ne haluaa ja odottaa elämältä. Luulisin että aika monet etsii onnellisuutta. Suomessa kun työnteko on arvossaan, varmaan monet etsii sitä onnea mielenkiintoisesta koulutuksesta ja työstä. Ihmissuhteet on kanssa melkein kaiksta kivoja ja tyydyttäviä harrastuksia. Jotkut tykkää elintasosta ja sen korottamisesta. Ja jotkut etsii onnea uskonnosta tai muuten vaan hengellisyydestä.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#6989 • • Mao & Taikahattu UG-///

Mimir, 4.9.2006 18:20:
Mulla on se niiden uusi osoite kyllä, ni voinko vaan vetää noista kuorista osoitteen yli ja kirjottaa nykyisen viereen ja tiputtaa laatikkoon?



Noin oon kyl tehny muutamaan otteeseen ja perille ne on menny...

Et anna palaa vaan!

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Fyrisch

Posts: 4,525

#6990 • • Fyrisch

onni3mk, 4.9.2006 11:25:
Mitä ihmiset odottaa elämältä?



Hauskanpitoa -> töitä -> tyttö/nainen -> kämppä + mökki -> töitä -> lapsia -> töitä -> naimisiin -> ero n. 48 vuotiaana -> lisää töitä -> urheilu auto -> 20-25 vuotias tyttöystävä -> ero vuoden sisäl -> autonvaihto maasturiin -> yksinäist mutta onnellista mökkielämää -> kuolema

heh
Freja

Posts: 8,775

#6991 • • Freja Sihteeri
Mitä niitä linkkejä oli, joissa oli miljoona 90-luvun musiikkivideoita? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#6992 • • Freja Sihteeri

Fyraett, 4.9.2006 18:47:
ero n. 48 vuotiaana



Emmä ny ihan tätä odota.. aa joo tää olikin miehen näkökulmasta

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aleksisi

Posts: 282

#6994 • • aleksisi

Optik,

Joo, mulla on kyseisestä sarjasta kaikki jaksot ja vielä pari spin-offina tehtyä leffaa itselläni.. *hih*


kunnioitettavaa ihmemiäs fanitusta..

--
siellä missä jatkot..

Bio

Posts: 4,429

#6996 • • Bio The Bullies / Pinky

Hansu, 6.9.2006 09:31:
Minkälainen aivovaurio saa ihmisen seuraamaan Big Brotheria 24/7?



Todella iso ja vakava :D
$

Posts: 1,802

#6997 • • $ Destination weekend!

Hansu, 6.9.2006 09:31:
Minkälainen aivovaurio saa ihmisen seuraamaan Big Brotheria 24/7?



Erotiikkasivustoilta löytyy "voyer"-linkkejä. Kai se on lähinnä jokin taipumus. Salakatselua voi siis harjoittaa tv:n kautta jäämättä kiinni, ellei nyt taipumuksistaan millään foorumeilla hehkuta.
Verano

Posts: 4,649

#6998 • • Edited Verano Merituuli
Mulla pukkaa jatkuvasti tällaista kun yritän avata täältä eri sivuja. Tämä tapahtuu siis vain duunissa ie:llä, himassa firefoxilla ei. Ja vain Klubbarissa, muilla sivuilla ei. Tätä ei tapahtunut ennen kesälomaa, mutta sen jälkeen kun palasin muutama viikko sitten töihin ärsyttävän usein. Ei toki mikään maailmoja kaatava ongelma, mutta kertokaapa mikä neuvoksi, rukkaanko koneen asetuksia vai kuis?

ed niin joo, kuva poistettu..