Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,062 views

Lenita

Posts: 1,423

#681 • • Lenita

alien:
miksi terveet ja nuoret ?pelkäävät? istua invalidien ja vanhuksien elämää helpoittaville paikoille, vaikka muut paikat olisivatkin täynnä?

Eikö järki sano, että siinä voi istua niin kauan, kunnes sieltä tulla tupsahtaa joku händikäppi tai vaippa-pappa ja sitten kohteliaasti päästää hänet istumaan siihen. Noh, kaipa se on helpompaa vain seistä ja heilua.. *hih*

*nukkuu*

[muokattu 28.2.2004 04:01]



Koska jotkut katsovat asiakseen pitää järjestystä yllä ja tulevat kovaan ääneen vaatimaan pois niiltä paikoilta, vaikka vanhuksia yms ei näkyisi mailla halmeilla*poks*

Voisihan sitä tietysti jättää tollaset omaan arvoonsa, mutta aina ei jaksa alkaa vääntämään*eiei*

--
^_____________^

Avatar
#682 • • ALIEN Guest

tarzan:
Koska jotkut katsovat asiakseen pitää järjestystä yllä ja tulevat kovaan ääneen vaatimaan pois niiltä paikoilta, vaikka vanhuksia yms ei näkyisi mailla halmeilla*poks*



no huh... *justjoo* Tommoiset idiootit pitäis heittää ulos ratikasta! *hahjust*
Lenita

Posts: 1,423

#683 • • Lenita

alien:
---
tarzan:
Koska jotkut katsovat asiakseen pitää järjestystä yllä ja tulevat kovaan ääneen vaatimaan pois niiltä paikoilta, vaikka vanhuksia yms ei näkyisi mailla halmeilla*poks*

---


no huh... *justjoo* Tommoiset idiootit pitäis heittää ulos ratikasta! *hahjust*



Itseasiassa mä oon kehittäny ovelan juonen tähän.... Sanon olevani raskaana koska sillonhan niillä paikoilla saa kans istua*juonittel*

--
^_____________^

Avatar
#684 • • ALIEN Guest

tarzan:
Itseasiassa mä oon kehittäny ovelan juonen tähän.... Sanon olevani raskaana koska sillonhan niillä paikoilla saa kans istua*juonittel*



hehe *nauru* Mä voisin sanoa, et ” mä teen susta kohta invalidin, jos et pidä sitä rumaa turpaasi kiinni!! ” *pahis*

[muokattu 28.2.2004 04:28]
serotonot

Posts: 3,137

#685 • • serotonot Paul Easy

alien:
---
tarzan:
Itseasiassa mä oon kehittäny ovelan juonen tähän.... Sanon olevani raskaana koska sillonhan niillä paikoilla saa kans istua*juonittel*

---


hehe *nauru* Mä voisin sanoa, et ” mä teen susta kohta invalidin, jos et pidä sitä rumaa turpaasi kiinni!! ” *pahis*

[muokattu 28.2.2004 04:28]



Asiaa! Mitää järjenkäyttöä vaan rehellistä väkivaltaa! Onneks on vielä ihmisiä jotka tajuaa että ajattelulla ei päädy kuin poliitikoks ja ne on kaikki kusipäitä
Avatar
#686 • • ALIEN Guest

serotonot:
Asiaa! Mitää järjenkäyttöä vaan rehellistä väkivaltaa! Onneks on vielä ihmisiä jotka tajuaa että ajattelulla ei päädy kuin poliitikoks ja ne on kaikki kusipäitä



*nauru*
tiipi

Posts: 506

#687 • • tiipi
itkeekö eläimet? tai lähinnä et valuuko niiltä kyynelet?

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

pyhimys

Posts: 622

#688 • • pyhimys
Minkä takia naiset treenaavat ”rintalihakset” *täh*... Naisten rintarauhaset (käytetään nyt oikein virallista nimitystä *hih*) on kuitenkin ainakin suurimmaksi osaksi ellei kokonaan läskiä ja, kun tämä rintojen läski ei vaihdu lihakseksi treenaamalla, niin miksi nähdä tämä vaiva *täh*
S-T

Posts: 1,195

#689 • • S-T Pieni

pyhimys:
Minkä takia naiset treenaavat ”rintalihakset” *täh*... Naisten rintarauhaset (käytetään nyt oikein virallista nimitystä *hih*) on kuitenkin ainakin suurimmaksi osaksi ellei kokonaan läskiä ja, kun tämä rintojen läski ei vaihdu lihakseksi treenaamalla, niin miksi nähdä tämä vaiva *täh*


Koska omistamalla siellä läskin (ja maitorauhasten) alla hyvät rintalihakset rinnat kuulemma pysyy paremman näköisinä, kun se lihas kannattelee rintaan. tjsp.

Eikä siitä voimasta ja tasapainoisesta lihaksistosta varmasti haittaakaan ole...

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#690 • • astaroth Guest
Mistä johtuu deja-vu-ilmiö...? Olen varmaan nähnyt koko elämäni jo etukäteen, kun niitä tuppaa tulemaan jo melkein päivittäin... Tulen hulluksi!!! AAARGHH!!*hih*
nomic

Posts: 4,120

#691 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Tulppaani:
Mistä johtuu deja-vu-ilmiö...? Olen varmaan nähnyt koko elämäni jo etukäteen, kun niitä tuppaa tulemaan jo melkein päivittäin... Tulen hulluksi!!! AAARGHH!!*hih*


varsinkin jos niitä tulee useampikin mutta yhtäkään et muista paitsi tapahtuma-hetkellä että ”taas tää” sit voi kavereille selostaa mitä tapahtuu :)
pyhimys

Posts: 622

#692 • • pyhimys
Minkä takia niin monesssa trance-biisissä bassolinja tulee melko tarkkaan puolen minuutin kohdalla *täh*... Tiedän, että se helpottaa miksaamista, mutta onko sen aina alettava siinä puolen minuutin kohdalla...
emily_

Posts: 159

#693 • • emily_

pyhimys:
Minkä takia naiset treenaavat ”rintalihakset” *täh*... Naisten rintarauhaset (käytetään nyt oikein virallista nimitystä *hih*) on kuitenkin ainakin suurimmaksi osaksi ellei kokonaan läskiä ja, kun tämä rintojen läski ei vaihdu lihakseksi treenaamalla, niin miksi nähdä tämä vaiva *täh*



Rintalihakset kannattelevat rintarauhasia ja niiden ympärillä olevaa läskiä, ja hyvässä kunnossa olevat lihakset estävät riipputissien syntymistä *hymy*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#694 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

pyhimys:
Minkä takia naiset treenaavat ”rintalihakset” *täh*... Naisten rintarauhaset (käytetään nyt oikein virallista nimitystä *hih*) on kuitenkin ainakin suurimmaksi osaksi ellei kokonaan läskiä ja, kun tämä rintojen läski ei vaihdu lihakseksi treenaamalla, niin miksi nähdä tämä vaiva *täh*



1. kun treenaa tarpeeksi, kyllä rintojen ”läski” on mahdollista saada pois. En tarkoita pelkkää lihastreeniä, mutta eihän se niin miehilläkään toimi. Eri asia on, haluaako ne kaikki läskit siltä alueelta pois...
2. rinnoista vain 2/3 osaa on läskiä, loput on varattu maidontuotantoon. Esim. mulla taitaa olla enää tuo maidontuotanto-osio jäljellä *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Lucky-13th

Posts: 383

#695 • • Lucky-13th

Tulppaani:
Mistä johtuu deja-vu-ilmiö...? Olen varmaan nähnyt koko elämäni jo etukäteen, kun niitä tuppaa tulemaan jo melkein päivittäin... Tulen hulluksi!!! AAARGHH!!*hih*



mulla sama ongelma viimesen kahen kuukauden ajan ja se tuntuu niin todelliselta ja samalla epätodelliselta,välillä meinaa suu revetä ku hymyilyttään nii paljon ja välillä hiukka pelottaa ja jännittää,mä en tulevasta tiiä mut lähes päivittäin on useita tilanteita josta voin lähes varmuudella sanoa että ”näin tässä pitikin tapahtua” suurin harmi siin on se et bileissä mä en enää pysty hallita mun ajatuksia,en tiiä voisko sitä enää sit kutsua nimellä ”dejavu” vai oisko se jonkin asteen ”looppaamista” mitä jotkut ihmiset ei huomaa ja ne ketkä huomaa ni on hulluja

[muokattu 2.3.2004 16:50]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

typ0

Posts: 1,892

#696 • • typ0 syntax error

Njah:
---
Tulppaani:
Mistä johtuu deja-vu-ilmiö...? Olen varmaan nähnyt koko elämäni jo etukäteen, kun niitä tuppaa tulemaan jo melkein päivittäin... Tulen hulluksi!!! AAARGHH!!*hih*

---


mulla sama ongelma viimesen kahen kuukauden ajan ja se tuntuu niin todelliselta ja samalla epätodelliselta,välillä meinaa suu revetä ku hymyilyttään nii paljon ja välillä hiukka pelottaa ja jännittää,mä en tulevasta tiiä mut lähes päivittäin on useita tilanteita josta voin lähes varmuudella sanoa että ”näin tässä pitikin tapahtua” suurin harmi siin on se et bileissä mä en enää pysty hallita mun ajatuksia,en tiiä voisko sitä enää sit kutsua nimellä ”dejavu” vai oisko se jonkin asteen ”looppaamista” mitä jotkut ihmiset ei huomaa ja ne ketkä huomaa ni on hulluja

[muokattu 2.3.2004 16:50]



putosin vahan kovaa *nauru* oikeesti ma oon sit hullu koska oikeesti ihmiset luuppaa ja ma naan tulevaisuuteen *repeilee kovasti*
ME OLEMME MATRIKSISSA xDD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

KaveriTavara

Posts: 440

#697 • • KaveriTavara pyryharakka
kuka ihme on keksinyt sanonnan ”pyörii kuin puolukka pillussa”
ensinnäkin kuka keksi tunkea puolukan pilluun ja mikä ihme on saanut sen pyörimään siellä???*nauru**nauru**nauru*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Karvinen

Posts: 699

#698 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Mitä elämää on kuoleman jälkeen, meneekö taivaasee istuu pilven hattaralle ja nauraa eläville ihmisille, lentelenkö näkymättömänä ilmassa, entäs helvetti, paahdunko siel liekkien keskellä vai ei mitään, ei siis yksinkertasesti mitään, pelkkää tyhjyyttä, ei ees omaa läsnäoloa? Varmaan on kysytty tätä aikasemmin, en vaan jaksa lukee aikasempii...*enkeli**piru**täh*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Elmiira

Posts: 1,446

#699 • • Elmiira
Minkä takia noista hymiölistan palleroista, just punanen halaa *hali* ja pussaa *pus* ja lyö *släp* ja jne...??? *kivatsulle* Siis sillon ku niitä on kax...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Kolera

Posts: 4,256

#700 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

yusu:
mistä tulee SA INT?


Suomen Armeijan Intendenttiosasto, jos nyt ihan oikein muistan. Taitaa olla käsimiehen sotakirja jossain viel talles, ni vois ihan lukasta ku muuten menee taas unet *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä