15,958 posts, 798 pages, 6,666,415 views
koo, 6.8.2006 04:29:
Mulla lyö tyhjää: mikä se oli se joku ohjelma tai vastaava, mikä laulaa laulajan puolesta? Eli esim huisku määkii mikkiin jotain ja kone korjaa sen oikeille nuoteille?
akir0, 6.8.2006 10:12:
---
koo, 6.8.2006 04:29:
Mulla lyö tyhjää: mikä se oli se joku ohjelma tai vastaava, mikä laulaa laulajan puolesta? Eli esim huisku määkii mikkiin jotain ja kone korjaa sen oikeille nuoteille?
---
Autotune?
domi, 7.8.2006 10:14:
Err. Nyt tuli sit vastaan kysymys nimeltä OPPISOPIMUSKOULUTUS. Eli tuota, tietäiskö joku vähän faktaa tosta, ja varsinkin siitä, et jos työn ohessa suorittaa, ni onko jotain lainalaisuuksia, mitkä pätee joka tapauksessa?
Lyylikki, 7.8.2006 21:21:
Onko naisen orgasmi puhtaasti olemassa vain nautinnon vuoksi?
Miksi nainen saa orgasmin? Siis kun mies laukeaa (ja nyt tähän ei mitään määkymistä siitä, että miehen orgasmi ja ejakulaatio ei ole sama asia, yleensä on, tantraseksit erikseen), niin sehän siinä sitten purskauttaa sitä siemennestettä ja senhän me tiedämme, että siitä tulee vauvoja. Joten sitä siis tarvitaan lisääntymisen kannalta. Onko naisen orgasmi puhtaasti olemassa vain nautinnon vuoksi?
Eipä siinä...mukaviahan ne, mutta tuli vaan mieleen
Onko naisen orgasmi puhtaasti olemassa vain nautinnon vuoksi?
Dementation,
Mä oon aina luullut että tantraseksi vaatii harjoittelua... Mutta oon näköjään saanut synnyinlahjaksi taidon harrastaa tantraseksiä... Sillä alle 10% seksistä mitä oon harrastanut on tuottanut mulle orgasmin ja kyllä multa siemensyöksy 95% kerroista on tullut... Mutta yleistäminen on onneksi kivaa ja vähemmistöjä voi aina syrjiä
Edit: Yks sana puuttu
MiMoSa, 9.8.2006 13:50:
Millainen on sää jos se on poutainen? Aiemmin luulin että se on sama kun pilvetön, mut eipä ookaan.
Miksi nainen saa orgasmin?
rose, 8.8.2006 14:05:
Auttaako silmänalusvoiteet, joiden luvataan vaalentavan tummia silmänalusia? Ei niiden käyttöä uskalla tosin lopettaakaan, koska kukaan ei voi tietää kuinka kuolleelta sitten näyttäis*ding*
hardikaveri, 9.8.2006 14:35:
ja orgasmilla saadaan myös synnyts aloitettua jos on siihen tarvetta