15,958 posts, 798 pages, 6,666,699 views
Freja, 27.7.2006 15:00:
Ferraribensa? Sitä saa joiltain huoltsikoilta. Mitä siitä hyötyy normibensaan verrattuna? Onko siitä yhtään mitään hyötyä? Saako rahoilleen vastinetta? Hä hä hä???
JussiS, 27.7.2006 15:26:
---
Freja, 27.7.2006 15:00:
Ferraribensa? Sitä saa joiltain huoltsikoilta. Mitä siitä hyötyy normibensaan verrattuna? Onko siitä yhtään mitään hyötyä? Saako rahoilleen vastinetta? Hä hä hä???
---
Korkeampi oktaani -> palaa puhtaammin -> enemmän tehoa (tosin marginaalinen lisäys) -> vähemmän vikoja (aika marginaalinen kanssa)
Mellu-, 27.7.2006 19:00:
uskaltaako kissan jättää pe illasta su - iltaan yksin jos sille jättää ruokaa ja vettä kuppeihin?
toi mun kisuliini on kyl tottunu oleskelee yksin jne.. eikä tuhoo paikkoja.
sapeli, 27.7.2006 19:02:
---
uskaltaako kissan jättää pe illasta su - iltaan yksin jos sille jättää ruokaa ja vettä kuppeihin?
---
Meidän kissat on ainaki aina ollu sellasia ahmatteja et vaik kuinka paljon jättää ruokaa ni ne syö ne heti pois, sit oksentelee joka paikkaan, ja ois loput pari päivää nälissään
lostgone, 27.7.2006 15:45:
Ei joku sattuisi harrastamaan unien tulkintaa? Mä näin nimittäin viime yönä unta, jossa ilves hyökkäsi mun kimppuun parvekkeella. Pitäisikö tämän kertoa jotain mulle?
Aha.Oho.Okei.sapeli, 27.7.2006 19:14:
---
Riippuu paljon ihmisestä, mutta eläimet yleensä liittyy vaistoihin ja vaistomaisiin tapoihin reagoida tilanteisiin, ja parveke edustanee sitä osaa sinusta joka on avoin ulkopuolelle. Voisi veikata että uni kertoi siitä kuinka sinulla on vaistomainen pelko kohdata itsesi ulkopuolista todellisuutta, vaikka tähänkin asti olet ehkä ollut pikemminkin vain sivustakatsoja.
Mutta kaikkihan riippuu siitä mitä ilves, aggressio ja parveke sinulle merkitsevät symbolisesti, ja millainen tunnelma unessa oli.
Amokk, 28.7.2006 10:24:
---
---
Kyllä mun kissani on ollut muutamankin päivän yksinään kotona. Vettä kuppiin (tai itseasiassa suihkuun pesuvatiin, se ei suostu juomaan perinteisestä kupista), raksuja tyrkylle ja mielellään vielä nakitetaan joku naapuri käymään tarkistamassa tilanne kerran. Kun jättää ikkunan auki, se saa tulla ja mennä miten tykkää.
peepe, 28.7.2006 10:46:
Juu kyllähän se kisu varmaan pärjää, mutta tuskin silläkään on kivaa olla niin pitkään yksin. Ittellä kisut on korkeintaan yhden yön keskenään, ja silloinkin niistä on seuraa toisilleen. Jos oon pidemmällä reissulla niin sitten tosiaan joku käy antamassa ruokaa ja tsekkaamassa et kaikki on ok.
Amokk, 28.7.2006 11:47:
Mikä on Kapteeni Koukun laivan nimi?
domi, 28.7.2006 12:21:
Jolly Roger
toma, 28.7.2006 12:23:
---
domi, 28.7.2006 12:21:
Jolly Roger
---
Eikös tuo ole sen pääkallolipun nimi?