15,958 posts, 798 pages, 6,666,607 views
äm:
Mikä ihme siinä on, että pyörän venttiilin tulppa katoaa vähintään hetkeksi aina, kun sen irrottaa? Vaikka ihan vaan pikaisesti ottaisi irti? Tänään hukkasin sellaisen jopa pienen yksiöni lattialle Mikä niitä riivaa?
äm:
Mikä ihme siinä on, että pyörän venttiilin tulppa katoaa vähintään hetkeksi aina, kun sen irrottaa? Vaikka ihan vaan pikaisesti ottaisi irti? Tänään hukkasin sellaisen jopa pienen yksiöni lattialle Mikä niitä riivaa?
unik:
Joka ilta klo:23 nukkumaan ja herätys joka aamu klo:7? Kuulostaa helvetiltä, hui
dalifemme77:
---
äm:
---
Mulla on sama homma pompuloiden kanssa. Pistän hetkex pöydälle niin katos perkele, ei olekkaan enää siinä kun seuraavan kerran katon. Mulla riehuu himas joku poltergeist joka diggaa siirellä mun pompuloita..
Avernian:
Miksi explorerin status bar katoaa lähes aina kun tyttöystäväni käyttää nettiä?Vaikka seisoisin vieressä katsomassa ettei hän ota sitä pois.
tiipi:
---
Kolera:
Koska on kylmempi ja palaminen tarvitsee lämpöä.
---
no miks sit palaminen tarvitsee lämpöä?